Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
«Організація роботи зі зверненнями громадян в Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Волинській області (далі територіальне управління) ведеться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 N 393/96-ВР зі змінами, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 07.02.2008 N 109/2008.
Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться з дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
Пропозиції, заяви та скарги, що надходять на адресу територіального управління приймаються та реєструються у день їх надходження в реєстраційно-контрольних картках та в реєстраційному журналі, який ведеться окремо від загального діловодства.
Контроль за своєчасністю надання відповідей заявникам здійснює безпосередньо начальник територіального управління та особа, відповідальна за ведення діловодства за пропозиціями, заявами і скаргами громадян – головний спеціаліст відділу з забезпечення договірної та позовної роботи та роботи з персоналом О. Голубюк.
У 2024 року до територіального управління надійшло 16 звернень від громадян.
Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли до територіального управління - 7 становлять скарги з яких 3 (три) містили питання, які не входили до повноважень територіального управління, у зв'язку з чим за наслідками розгляду були скеровані за належністю до відповідних установ про що повідомлено скаржників. Інші чотири скарги, що надійшли у звітному періоді стосувались наповнення підсистеми «Електронний суд» і за наслідками розгляду визнані необґрунтованими та надано роз'яснення.
На початку звітного періоду в залишку звернень не перебувало. На кінець звітного періоду в територіальному управлінні не має в залишку нерозглянутих звернень.
У зверненнях порушувалися наступні питання:
- щодо дій працівників суду;
- щодо організації роботи суду;
- щодо дій працівників служби судової охорони;
- прохання про петицію щодо присвоєння звання Герой України;
- про видачу довідки.
Від громадян – Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю звернення не надходили.
Із загальної кількості звернень, що перебували на розгляді (16) з них надійшло:
- від громадян - 14, що становить 87,5 % від загальної кількості звернень, які перебували на розгляді;
- від громадських організацій – 2, що становить 12,5 % від загальної кількості звернень, які перебували на розгляді.
Впродовж 2024 року територіальним управлінням своєчасно опрацьовано та розглянуто всі звернення (16):
до 5 діб – 7 (що становить 43.8 % від загальної кількості розглянутих звернень);
до 15 діб – 4 (що становить 25 % від загальної кількості звернень);
до 30 діб –5 (що становить 31.2 % від загальної кількості розглянутих звернень);
до 45 діб – 0.
До територіального управління у звітному періоді надійшло три звернення оформлені з порушенням вимог визначених ч.7 ст.5 Закону України «Про звернення громадян» (далі –Закон), у зв'язку з чим вони відповідно до ч.8 ст.5 Закону були повернуті адресату з відповідними роз'ясненнями.
Протягом 2024 року на особистому прийомі у начальника управління громадяни не перебували.