Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
«Організація роботи зі зверненнями громадян в Територіальному управлінні державної судової адміністрації України в Волинській області (далі – територіальне управління) ведеться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 N 393/96-ВР, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 07.02.2008 N 109/2008.
Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться з дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
Пропозиції, заяви та скарги, що надходять на адресу територіального управління, приймаються та реєструються у день їх надходження в реєстраційно-контрольних картках та в реєстраційному журналі, який ведеться окремо від загального діловодства. Також ведеться алфавітний покажчик прізвищ громадян, від яких надійшли пропозиції, заяви і скарги.
Контроль за своєчасністю надання відповідей заявникам здійснює безпосередньо начальник територіального управління та особа, відповідальна за ведення діловодства за пропозиціями, заявами і скаргами громадян – головний спеціаліст відділ у по роботі з персоналом Харченко І.М.
За І півріччя 2024 року до територіального управління надійшло 7 звернень від громадян.
Із загальної кількості звернень громадян (7), що надійшли в територіальне управління за звітний період - 29% становлять скарги.
На початку звітного періоду в залишку звернень не перебувало. На кінець звітного періоду в територіальному управлінні не має в залишку нерозглянутих звернень.
У зверненнях порушувалися наступні питання:
щодо дій працівників суду;
щодо організації роботи суду;
прохання про петицію щодо присвоєння звання Герой України;
про видачу довідки.
Від громадян – Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю звернення не надходили.
Із загальної кількості звернень, що перебували на розгляді (7) з них:
- від громадян - 5, що становить 71 % від загальної кількості звернень, які перебували на розгляді;
- від інших осіб (установ) – 2, що становить 29 % від загальної кількості звернень, які перебували на розгляді;
- від громадських організацій - 0.
Впродовж І півріччя 2024 року територіальне управлінняя своєчасно опрацювало та розглянуло всі звернення (7) :
до 5 діб – 2 (що становить 29 % від загальної кількості розглянутих звернень);
до 15 діб – 0;
до 30 діб –5 (що становить 71% від загальної кількості розглянутих звернень);
до 45 діб – 0.
Три звернення із семи, що надійшли у звітному періоді містили питання, що не входять до повноважень територіального управління, у зв'язку з чим одне із вищезазначених звернень скеровано за належністю до відповідних органів судової влади про що повідомлено заявника, по інших двох надано роз'яснення.
На особистому прийомі, у начальника територіального управління, протягом І півріччя 2024 року громадяни не перебували.