Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться з дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
Пропозиції, заяви та скарги, що надходять на адресу територіального управління, приймаються та реєструються у день їх надходження в реєстраційно-контрольних картках та в реєстраційному журналі, який ведеться окремо від загального діловодства. Також ведеться алфавітний покажчик прізвищ громадян, від яких надійшли пропозиції, заяви і скарги.
За 2021 рік до територіального управління ДСА України в Волинській області надійшло 13 звернень від громадян.
Із загальної кількості звернень громадян (13), що надійшли в територіальне управління ДСА України в Волинській області за звітний період - 15% становлять скарги.
На початку звітного періоду в залишку звернень не перебувало. На кінець звітного періоду в територіальному управлінні не має в залишку нерозглянутих звернень.
У зверненнях порушувалися наступні питання:
Від громадян - Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів звернення не надходили.
Із загальної кількості звернень, що перебували на розгляді (13) з них:
- від громадян - 12, що становить 92 % від загальної кількості звернень, які перебували на розгляді;
- від інших осіб (установ) – 1, що становить 8 % від загальної кількості звернень, які перебували на розгляді;
- від громадських організацій - 0.
Впродовж 2021 року територіальним управлінням ДСА України в Волинській області своєчасно опрацьовано та розглянуто всі звернення (13):
до 5 діб – 7 (що становить 54 % від загальної кількості розглянутих звернень);
до 15 діб – 4 (що становить 30% від загальної кількості розглянутих звернень);
до 30 діб – 1 (що становить 8% від загальної кількості розглянутих звернень);
до 45 діб – 1 (що становить 8 % від загальної кількості розглянутих звернень).
Крім того, відповідно до ч.3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», у зв'язку з тим, що питання, порушені у зверненнях не входили до повноважень територіального управління, 4 звернення було переслано за належністю відповідному органу, про що повідомлено громадянина, який його подав.
На особистому прийомі, у заступника начальника ТУ ДСА України в Волинській області, протягом 2021 року перебував один громадянин, якому надане роз’яснення щодо його звернення.