flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка за наслідками контрольного вивчення стану організації роботи Любомльського районного суду за період з 01.01.09 по 27.08.10

 

Довідка
 за наслідками контрольного вивчення стану організації роботи
Любомльського районного суду за період з 01.01.09 по 27.08.10
Вивчення стану діяльності у місцевих загальних судах області є одним з важливих методів організаційного забезпечення його діяльності, має за мету виявити позитивний досвід роботи для подальшого його розповсюдження, а також виявити недоліки та причини їх породження, допомогти в розробленні заходів щодо усунення цих недоліків.
Контрольне вивчення стану організації роботи Любомльського районного суду проводилось 27 серпня 2010 року.
Об’єктом дослідження було визначення якісних змін у роботі суду після вжиття ним заходів, що рекомендовані спеціалістами управління у ході вивчення роботи суду у вересні 2007 року. Вивчення проводилося відповідно до плану проведення ТУ ДСА в області вивчення стану організації діяльності місцевих загальних судів області у 2010 році, затвердженого 05.01.10, Методичних рекомендацій щодо вивчення стану організаційного забезпечення роботи загальних судів, кваліфікаційних комісій суддів та органів суддівського самоврядування, затверджених рішенням Ради суддів України від 13.05.05 № 24 та на виконання рішення колегії ДСА України від 11.10.07 № 6/3.
Контрольне вивчення стану організації роботи суду здійснювалося робочою групою у складі: керівник групи – в.о. начальника територіального управління Давидюк О.Ф. та представники територіального управління - завідувач сектору організаційного, юридичного та господарського забезпечення діяльності судів Пивовар С.А., завідувач сектору організації роботи з ведення судової статистики, судового діловодства та архіву судів, організації служби судових розпорядників Павлюк О.О., головний спеціаліст сектору кадрової роботи, організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій суддів та органів суддівського самоврядування Борсук О.М.
На сьогодні проблемним залишається питання забезпечення належним приміщенням 5-складового Любомльського районного суду. У зв’язку з відсутністю відповідного фінансування розпочати роботи по здійсненню будівництва будівлі для потреб суду не було можливим, попри вжиті територіальним управлінням вичерпні заходи.
У 2009 році районний суд забезпечено: канцелярським та настільним приладдям на суму 992,7 грн., папером - 3034,43 грн., марками – 7532 грн., маркованими та немаркованими конвертами - 6475,48 грн., бланковою та журнальною продукцією - 3412,6 грн., CD-дисками на суму майже 1341,96 грн., комп’ютерною технікою – 4607 грн. тощо.
У 2010 році (на час вивчення) по мірі надходження коштів районний суд забезпечено: господарськими товарами на суму 468,13 грн., папером - 4713,4 грн., марками – 7713 грн., маркованими та немаркованими конвертами - 6143,43 грн., бланковою та журнальною продукцією - 2742 грн., CD-дисками - 1125,63 грн., комп’ютерною технікою – 4999 грн. тощо.
Любомльський районний суд забезпечено гербовою печаткою та печатками та штампами.
Наказом голови суду призначено відповідальну особу за зберігання та використання гербової печатки суду. Рекомендовано визначити відповідальних працівників і за зберігання та використання штампів суду Згідно із згаданою Інструкцією, у районному суді печатки і штампи зберігаються у сейфах, ведеться їх облік у відповідному журналі, який прошнурований, пронумерований і підписаний головою суду із закріпленням гербовою печатко. суду. Журнал обліку включений до номенклатури справ суду. Рекомендовано щорічно проводити перевірки наявності печаток і штампів суду, порядок їх зберігання та використання.
У 2009-2010 роках випадків скоєння порушень законодавства стосовно питань незалежності, недоторканості і безпеки суддів та інших працівників суду не було. Судді районного суду забезпечені мантіями та суддівськими нагрудними знаками.
У районному суді встановлені наступні програми і програмні комплекси: «Картка», «Судова статистика», «Паром», «Ліга: Закон», «ESET NOD32». На момент вивчення стану використовуються актуальні версії програмних продуктів, антивірусних баз та баз системи «Ліга: Закон».
Очолює апарат Любомльського районного суду та здійснює безпосереднє керівництво його діяльністю та відповідно до п.4.1 Типової посадової інструкції, затвердженої наказом ДСА України від 20.07.05 № 86, несе персональну відповідальність за виконання покладених законом на апарат суду завдань, керівник апарату суду – Шум Н.Я.
Ведення кадрового діловодства
У номенклатурі справ передбачено розділ по веденню кадрової роботи та проходження державної служби, згідно з Методичними рекомендаціями щодо ведення обліку кадрів та кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції затверджених наказом ДСА України від 28.10.2004 року № 91\04 та рекомендацій працівників територіального управління.
Наказами голови Любомльського районного суду затверджено посадові інструкції працівників, які розроблені у відповідності до Довідника типових професійно - кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Головдержслужби від 01.09.1999 р. № 65 та Типових посадових інструкцій працівників апарату місцевого загального суду, затверджених наказом ДСА України від 20.07.2005 р. № 86 і погоджених Радою суддів України 13.05.2005 р. Наказом голови суду затверджено Правила внутрішнього трудового розпорядку, з наказом працівники суду ознайомлені.
За ведення кадрового діловодства в суді відповідає керівник апарату суду Шум Н.Я. та консультант суду Купира Н.С., відповідно до посадових інструкцій затверджених наказом голови Любомльського районного суду від 26.02.2008 №14/02-04.
Головою суду затверджені плани заходів Любомльського районного суду щодо посилення боротьби з корупцією на 1 квартал 2010 року та на квітень-грудень 2010 року, зазначено відповідального працівника за проведення заходу.
Трудові книжки та особові справи працівників апарату суду зберігаються належно, в металевому сейфі. В трудові книжки працівників суду внесені всі необхідні записи про призначення та просування по службі працівників, на місці було надано необхідну методичну допомогу.
Особові справи сформовані на всіх працівників суду. Кожна справа зареєстрована в журналі обліку особових справ, їм присвоєно індивідуальний номер. В особових справах наявні практично всі необхідні матеріали, наявна присяга державного службовця, попередження заповнені декларації про доходи та зобов’язання фінансового характеру за попередні роки, є відмітка про ознайомлення з правилами поведінки державного службовця, правилами поведінки працівника суду.
Заведені журнали обліку трудових книжок та реєстрації особових справ, сторінки яких пронумеровані, прошнуровані, скріплені підписом голови суду та печаткою.
Призначення на посади державних службовців у 2007-2010 відбувалися з дотриманням вимог ЗУ «Про державну службу». Присвоєння рангів державним службовцям здійснюється відповідно до Положення про ранги державних службовців, затвердженого Постановою Кабміну від 19.06.1996 №658.
У відповідності з положеннями Методичних рекомендацій відповідальним працівником по веденню кадрового діловодства підготовлено розрахунки стажу державної служби на державних службовців суду.
В локальну систему «Картка 5.2» ЄДКС «Кадри», запроваджену Головдержслужбою України, внесено всі необхідні дані, рекомендовано встановити нову версію системи «Картка 5.3».
Номенклатурою справ на 2010 рік передбачено видання наказів з таких питань:
-         по особовому складу /прийняття, переведення, звільнення з роботи, присвоєння рангів, встановлення персональних надбавок тощо/;
-         з адміністративно-господарських питань, про дисциплінарні стягнення, відрядження працівників;
-         про надання відпусток.
Реєстрація наказів здійснюється відокремлено по питаннях та роках в журналах реєстрації наказів. Тексти наказів викладено належним чином, з посиланням на відповідні законодавчі акти.
В суді сформований та затверджений головою суду кадровий резерв на посади державних службовців на 2010 рік, затверджений наказом голови суду від 21.12.2009 №68/01-07,але недоліком є те, що особові справи резервістів не належно сформовані.
Головою суду щорічно затверджується графік щорічних відпусток суддів та працівників апарату суду, рекомендовано погоджувати графік відпусток відповідно до ст.79 КЗпП України та ст.10 ЗУ «Про відпустки».
У 2008, 2009, 2010 роках в Любомльському районному суді проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями своїх обов’язків та завдань. Наказом від 03.03.2010 року №25/01-07 затверджено результати щорічної оцінки, за підсумками роботи у 2009 році:14 працюючих державних службовців підлягали щорічному оцінюванню,10 отримали оцінку «добре», 3 – «задовільно» та 1 – «низьку».
Для проведення атестації державних службовців у 2007 році головою суду 11.09.07 затверджено Положення про проведення атестації державних службовців Любомльського районного суду, наказом затверджено склад атестаційної комісії, визначено дату та коло осіб, які підлягали атестації. Наказом від 16.11.2007 року № 3аг-42 затверджені результати проведення атестації, за результатами всі працівники, які підлягали атестації визнані такими, що відповідають займаній посаді.
Робота суддівського самоврядування суду проводиться у формі зборів суддів суду. Положення про збори суддів затверджено рішенням зборів суддів 26.04.2007 року.
Організація роботи суду.
Забезпечення документообігу та контролю за виконанням документів
Номенклатура справ районного суду на 2009-2010 роки розроблена з урахуванням Примірної номенклатури суду, надісланою територіальним управлінням для відома та використання в роботи. Судом враховано порядок введення в дію номенклатури справ. Номенклатура за 2009-2010 роки завершена підсумковими записами категорії та кількості справ.
При огляді номенклатурних справ суду зауважень щодо невідповідності підшитих документів найменуванні самої справи не виявлено.
Підготовку проекту плану роботи суду та контроль за виконанням запланованих заходів забезпечує керівник апарату суду. Плани роботи складаються на кожний квартал та затверджуються головою суду. Однак, план роботи суду не охоплює усі напрямки його роботи. З даного питання керівнику апарату надано роз’яснення.
Узагальнення проводиться в основному до методичних рекомендації.
Проходження документообігу в районному суді здійснюється в основному з дотриманням встановлених вимог. Журнали реєстрації вхідної та вихідної документації прошиті, скріплені печаткою суду, а також підписом голови суду, кожен аркуш пронумерований.
Головою суду забезпечено організацію проходження документів – від реєстрації до виконання. Документи, що надходять на адресу суду реєструються, передаються на розгляд голові суду та після накладення резолюції надаються виконавцям. Видача документів проходить щодня.
Записи в журналах ведуться в основному охайно, порушення хронології реєстрації документів не виявлено. Однак, в ході перевірки, було відмічено неповноту заповнення окремих граф у журналі вхідної кореспонденції, зокрема не вказано П,І,П, посаду особи та відсутній її підпис, про отримання документа. Зауваження стосувались і ведення журналу реєстрації вихідної документації. Слід зауважити, за погодження з головою суду у суді ведеться відокремлена реєстрація справ і матеріалів. Рекомендовано вести єдину реєстрацію документів, справ і матеріалів, без розмежування у різні журнали вхідної та вихідної кореспонденції. З даного питання надано роз»яснення працівникам канцелярії суду.
Із запровадженням у суді ведення контролю за зареєстрованими документами, в яких установлено термін їх виконання, рівень виконавської дисципліни загалом покращився.
У суді складаються такі види організаційно-розпорядчої документації: накази (з основної діяльності); протоколи (нарад та зборів суддів,зборів трудового колективу, працівниками апарату); акти (довідки, доповідні записки, різного роду акти); листи (листування з апеляційним судом, ТУ ДСА в Волинській області, підприємствами, установами, організаціями). В основному проставляються необхідні реквізити, характерні для певних видів документів. Разом з тим, звернуто увагу працівників на неухильному дотриманні вимог до організаційно-розпорядчої документації, що готується у суді.
Робота із зверненнями громадян в Любомльському районному суді організована і ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення», Інструкції з діловодства із зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування. Разом з тим, помічнику голови суду надано роз’яснення з питань правильності реєстрації та оформлення звернень громадян, що надходять до суду.
Наказом затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом районного суду, який поряд з графіком особистого прийому громадян апеляційного суду області, Верховного суду України, керівництва територіального управління та ДСА України розміщено на дошці оголошень.
Номенклатурою справ суду передбачено журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян та журнал особистого прийому громадян головою та заступником голови суду, переведення за зверненнями громадян. Сторінки журналів пронумеровано, прошнуровано, скріплені підписом голови суду та гербовою печаткою.
На стендах у приміщенні суду для громадян наявна довідкова інформація та інформація правового характеру.
Обліково-кодифікаційна робота у Любомльському районному суді здійснюється з дотримання надісланих інструктивних матеріалів.Систематична картотека по обліку нормативно-правових актів та матеріалів судової практики в суді наявна та заведена відповідно до правил індексування. З метою оперативного пошуку законодавчих актів картотеки правових публікацій та судової практики ведуться окремо. При визначені повноти наповнення картотеки встановлено, що дана ділянки роботи у 2009-2010 роках не проводилась.
У судіведуться журнал обліку юридичної літератури, що надходить до суду та журнал видачі юридичної літератури, які оформлені належним чином. У контрольні примірники Кодексів України своєчасно вносяться зміни та доповнення.
Рекомендовано, обов’язки по веденню обліково-кодифікаційної роботи у суді покласти на одного із працівника апарату суду.
Судом в повній мірі враховані зауваження теруправління, у щоквартальних планах роботи суду передбачено підготовку публікацій з питань роз’яснення діючого законодавства. Питання діяльності Любомльського районного суду висвітлюються на сторінках місцевої газети “Наше життя”. Рекомендовано, при підготовці публікацій особливу увагу звертати на інформування населення про норми законодавства, що регламентують правовідносини, у яких найчастіше виникають спори, розкривати найактуальніші питання сьогодення.
З метою підвищення кваліфікації працівників апарату, у суді проводяться виробничі навчання згідно затвердженого головою суду Плану, який передбачає конкретні теми занять, дату їх проведення та доповідачів. З програмою належним чином ознайомлені усі працівники апарату суду. Тематики навчань включають питання загального і процесуального характеру, а також ознайомлення із змінами у законодавстві. Протоколи виробничих навчань зберігаються у відповідних номенклатурних справах, оформлені згідно державних стандартів. Рекомендовано ознайомлювати із протоколами усіх працівників апарату суду.
У суді щоквартально керівником апарату проводяться інструктажі з техніки безпеки та охорони праці.
 
Організація та ведення обліково-статистичної роботи та архіву суду, організація служби судових розпорядників.
У Любомльському районному суді спостерігається незначна динаміка до зменшення кількості справ і матеріалів, що надходили для розгляду до суду у першому півріччі 2010 року у порівнянні з аналогічним періодом 2009 року на 4,2 %. Динаміку цих надходжень відображають показники, наведені у таблиці.

№ з/п
Категорія справ і матеріалів
перше півріччя 2009 року
перше півріччя 2010 року
 2010-1 у %
 до 2009-1
Темпи приросту (+), зниження (-)
Питома вага надходження у загальному числі справ і матеріалів, що надійшли до суду у першому півріччі 2010 року)
1
Кримінальні справи і заяви
156
133
85,3 %
-14,7
7,7 %
2
Цивільні справи і заяви
320
45
14,1 %
-85,9
2,6 %
3
Адміністративні справи і заяви
187
354
189,3 %
+89,3
20,6 %
4
Справи про адміністративні правопорушення
1130
1185
104,9 %
+4,9
69 %
5
Усього справ і матеріалів
1793
1717
95,8 %
-4,2
Х

За рахунок зменшення надходження справ і матеріалів на розгляд до суду, зменшилося і навантаження на суддю у порівнянні з попереднім звітним періодом.
Так, середньомісячне надходження справ і матеріалів на одного суддю у першому півріччі 2010 року (з урахуванням штатної чисельності суддів) зменшилось на 4,24 % і становило 62,44 справ і матеріалів, при загальному по області – 71,61 (у першому півріччі 2009 року – 65,20, при загальному – 109,90).
Структура середньомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю Любомльського районного суду у першому півріччі 2010 року виглядає наступним чином: кримінальні справи і матеріали – 4,84 (7,8%), адміністративні справи і матеріали – 1,64 (2,6%), цивільні справи наказного, позовного, окремого проваджень – 12,87 (20,6%), справи про адміністративні правопорушення – 43,09 (69%).
Структура середньомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю у першому півріччі 2009 року виглядає наступним чином:кримінальні справи і матеріали – 5,67 (8,7%), адміністративні справи і матеріали – 6,80 (10,4%), цивільні справи наказного, позовного, окремого проваджень – 11,64 (17,9%), справи про адміністративні правопорушення – 41,09 (63 %).
Проходження судового документообігу у Любомльському районному суді здійснюється відповідно до вимог інструктивних та методичних матеріалів.
Реєстрація справ і матеріалів ведеться згідно з індексами, що передбачені пунктом 3.8. Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України від 27.06.06 № 68, зі змінами та доповненнями (далі Інструкції).
Алфавітні покажчики по усіх категоріях справ, реєстраційні та контрольні журнали відповідають встановленим вимогам.
Обліково-статистичні картки по усім категоріям справ, картки на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу та картки обліку сум шкоди, завданої злочином ведуться належним чином. Дотримуючись вимог п. 4.5. Інструкції щодо заповнення картки сум шкоди, завданої злочином, затвердженої наказом ДСА України від 17.02.05 № 21, канцелярія суду здійснює контроль щодо невідшкодованих сум, періодично скеровує нагадування відповідним установам.
Подвійної нумерації або реєстрація документів з буквеним позначенням номера при огляді карток та журналів не виявлено.
Слід відмітити охайність ведення усіх карток та журналів, а особливо по справам цивільного судочинства.
Під час проведення вивчення стану організації діяльності суду, виникали незначні зауваження щодо повноти заповнення обліково-статистичних карток та журналів. Зокрема, у алфавітному покажчику по справах про адміністративні правопорушення не було вказівки на прізвище головуючого судді по окремих справах. У зв’язку з чим, спеціалістом тер управління було рекомендовано заводити справу, обліково-статистичну картку та вносити дані до алфавітного покажчика після накладення головою суду резолюції, тобто після реєстрації матеріалів у журналі вхідної кореспонденції, передавати їх голові суду для резолюції, після чого тільки присвоювати справі порядковий номер та проводити інші дії, передбачені Інструкцією з діловодства. Крім того, у журналах судових засідань, подекуди, були відсутні дати виготовлення протоколів. У журналах обліку виконавчих листів наявні підписи осіб, що їх отримали, однак не було розшифровки підпису (прізвище, посада особи, дата отримання). Усі, вищезазначені, недоліки були негайно виправленні секретарями в ході перевірки.
Крім того, у Любомльському районному суді відмічено окрему реєстрацію вхідної і вихідної документації по справах про адміністративні правопорушення, по питаннях судової статистики. Дана процедура погоджена з головою суду.
Вибірково перевірялася відповідність відміток у контрольних журналах показникам обліково-статистичних карток та матеріалам справи. Невідповідностей не виявлено.
Крім того, вибірково перевірялися справи різних категорій на предмет повного і своєчасного виконання судових рішень, формування судових справ. Секретарі судових засідань та суду дотримуються вимог послідовності підшивання документів. Випадків звернення до виконання судових рішень понад встановлені строки не виявлено. Рішення звертаються до виконання відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевому суді. У матеріалах справи наявні копії супровідних листів, що підтверджують своєчасне та повне виконання судового рішення. Секретарям наголошено на необхідності направлення судом копій вироків, довідок та інших документів супровідними листами, які реєструються у журналі вихідної кореспонденції.
У суді належним чином ведеться облік речових доказів та виконання судових рішень щодо них. Речові докази зберігаються у сейфі та реєструються у журналі обліку речових доказів, ведення якого відповідає вимогам Інструкції. Знищення речових доказів у суді проводиться відповідно до правил, визначених інструктивними матеріалами, оформляється актом. При надходженні до суду кримінальної справи з речовими доказами, їх наявність звіряється з довідкою про речові докази, складеною органами досудового слідства, перевіряється цілісність їх упаковки і печаток. На даний час дана невідповідність не спостерігалася.
Звіти про стан здійснення правосуддя суду зберігаються в окремих номенклатурних справах за кожен рік, належним чином оформлені і підписані. Рекомендовано супровідні листи до звітів зберігати у окремій номенклатурній справі, що передбачає листування з теруправлінням, у зв’язку з різними строками зберігання даних документів (листування – 5 років, звіти – постійний термін зберігання).
У наявності є всі передбачені форми звітності. Звіти до територіального управління подаються у встановлені строки у електронному та паперовому виглядах.
Вибірково перевірялась достовірність показників у звітах. Під час подання звітів про стан здійснення правосуддя Любомльським районним судом за 2009 рік та перше півріччя 2010 року з боку територіального управління виникали певні зауваження, у зв’язку звернуто увагу відповідальної особи на проведення щоквартальних перевірок роботи канцелярії суду, повноти заповнення карток та кодування інформації у картках на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу.
За допомогою КП «Паром» головним спеціалістом з інформаційних технологій на адресу ЄДРСР скеровуються електронні копії судових рішень, строки скерування рішень, передбачені постановою КМУ від 25.05.06 № 740, судом не порушуються. За результатами наповнення Реєстру у першому півріччі 2010 року, вбачається 96,5 % наповнення по відношенню до кількості розглянутих справ та матеріалів.
У суді на належному рівні підтримується і підсистема ведення інформації по судовій справі «Судова статистика» (Атлант), «Ліга-Закон».
Для забезпечення схоронності документів діяльності у Любомльському районному суді для зберігання справ виділено окрему кімнату, обладнану сигналізацією, без вікон. Можливості виділити архів окремо для поточних та для закінчених справ у діючому приміщенні нема. Робоча кімната працівника архіву відсутня, в канцелярії суду обладнано робоче місце для цього працівника.
Фонд архіву складають документи 1944-2009 років. Організовує та веде свою роботу, відповідно до Плану роботи архівного підрозділу та експертної комісії, архіваріус суду.
Для проведення попередньої експертизи наукової та практичної цінності документів у суді створено постійно діючу експертну комісію, наказами голови суду затвердженні Положення про експертну комісію та про архівний підрозділ.
Крім того, у суді створено експертну комісію з питань конфіденційної інформації та затверджене відповідне Положення.
У номенклатурних справах наявні описи справ постійного, тимчасового, тривалого зберігання.
Справи зберігаються у окремих в’язках по категоріях справ та розміщені на стелажах у порядку щорічних надходжень, наявний постелажний топографічний покажчик за передбаченим Інструкцією зразком.
Справи передаються до архіву суду згідно затвердженого головою суду графіку (п. 8.1 Інструкції), відповідно до описів згідно з додатком 8 Інструкції про порядок передання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду, затвердженої наказом ДСА України від 14.07.03 № 277.
Судом враховано зауваження теруправління, при передачі справ в архів на зберігання у лівому верхньому кутку обкладинки справи проставляється дозвіл головуючого.
Служба судових розпорядників Любомського районного суду представлена однією штатною одиницею. Судовий розпорядник щомісячно до 5 числа після звітного періоду подає звіт, встановленої форми, на виконання наказу ДСА України від 29.12.04 р. № 243/04 “Про затвердження форми звітності для підрозділів служби судових розпорядників апеляційних і місцевих судів та територіальних управлінь державної судової адміністрації ”. Зауважень до строків подання та змісту звітної інформації не виникало. Журнал обліку інформації щодо забезпечення проведення судового засідання та номенклатурні справи ведуться відповідальним працівником належним чином, відповідно до вимог інструктивних та методичних матеріалів.
Свою роботу судовий розпорядник організовує відповідно до плану роботи на відповідний рік, який затверджений головою суду.
Організація обліку та використання у суді товарно-матеріальних цінностей
Облік надходження та витрат маркованої продукції в суді здійснює відповідальною особою суду. Марки та марковані конверти зберігаються в сейфі.
Видача та списання матеріалів, господарських товарів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю проводиться згідно актів і відомостей витрат матеріалів на потреби установи з дотриманням єдиних вимог, затверджених спільним наказом Державного казначейства України та Міністерства економіки України №142/181 від 10.08.2001 року «Про затвердження типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ».
При проведенні вибіркової перевірки інвентаризації обладнання, устаткування та інвентарю відмічено, що необоротні активи, які є в наявності у суді на період перевірки, відповідають даним обліку відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності і зберігаються належним чином. Інвентарні номери є на всіх основних засобах і відповідають присвоєним інвентарним номерам згідно з інвентарними картками.
Висновки та пропозиції:
За результатами контрольного вивчення визнати стан організації роботи Любомльського районного суду на належному рівні.
З метою покращення якісного рівня організації роботи суду голові суду Дорошу П.І. та керівнику апарату суду Шум Н.Я. рекомендовано:
-         поліпшити роботу по формуванню кадрового резерву на посади державних службовців, забезпечивши щорічне подання резервістами особистих річних планів роботи та звітів про їх виконання;впорядкувати матеріали особових справ осіб, зарахованих до кадрового резерву;
-         погодити графік відпусток працівників суду відповідно до ст.79 КЗпП України та ст.10 ЗУ «Про відпустки»;
-         відповідно до ст. 149 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 № 2453-VI затвердити керівнику апарату посадові інструкції працівників апарату суду, при цьому рівномірно перерозподілити обов’язки між працівниками;
-         неухильно дотримуватись вимог до організаційно-розпорядчої документації суду;
-         плани роботи розробити з урахуванням усіх напрямків роботи суду;
-         посилити контроль за організацією роботи архіваріуса суду, за діяльністю канцелярії з питань обліку, реєстрації документів, звернення судових рішень до виконання (щоквартально проводити перевірки роботи відповідальних працівників);
-         вжити заходів в частині своєчасного та 100% наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень;
-         при підготовці публікацій у місцеві ЗМІ особливу увагу звертати на інформування населення про норми законодавства, що регламентують правовідносини, у яких найчастіше виникають спори;
-         доповнити відповідними картками обліку за 2009 рік та за дев’ять місяців 2010 року Систематичну картотеку по обліку нормативно-правових актів та матеріалів судової практики,
-         відповідно до ст. 144 Кодексу законів про працю за успіхи в роботі, сумлінне виконання своїх функціональних обов’язків розглянути питання про заохочення секретаря суду Костюк Руслани Миколаївни;
-         звернути увагу старшого секретаря суду Чибирак Г.М. на не належне виконання своїх посадових обов»язків;
-         про вжиті заходи щодо покращення роботи Любомльського районного суду повідомити територіальне управління ДСА в області до 20 листопада 2010 року.
 

В.о. начальника територіального управління
О.Давидюк

 

Завідувач сектору організаційного, юридичного та
господарського забезпечення діяльності судів
С.Пивовар

 

Завідувач сектору організації роботи з ведення
судової статистики, судового діловодства та архіву судів,
організації служби судових розпорядників
О.Павлюк

 

Головний спеціаліст сектору кадрової роботи,
організаційного забезпечення діяльності
кваліфікаційних комісій суддів та органів
суддівського самоврядування
О.Борсук