flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка за наслідками контрольного вивчення стану організації роботи Горохівського районного суду за період з 01.01.09 по 17.09.10

 

Довідка
 за наслідками контрольного вивчення стану організації роботи
Горохівського районного суду за період з 01.01.09 по 17.09.10
Вивчення стану діяльності у місцевих загальних судах області є одним з важливих методів організаційного забезпечення його діяльності, має за мету виявити позитивний досвід роботи для подальшого його розповсюдження, а також виявити недоліки та причини їх породження, допомогти в розробленні заходів щодо усунення цих недоліків.
Контрольне вивчення стану організації роботи Горохівського районного суду проводилось 17 вересня 2010 року.
Об’єктом дослідження було визначення якісних змін у роботі суду після вжиття ним заходів, що рекомендовані спеціалістами управління у ході вивчення роботи суду у травні 2007 року. Вивчення проводилося відповідно до плану проведення ТУ ДСА в області вивчення стану організації діяльності місцевих загальних судів області у 2010 році, затвердженого 05.01.10, Методичних рекомендацій щодо вивчення стану організаційного забезпечення роботи загальних судів, кваліфікаційних комісій суддів та органів суддівського самоврядування, затверджених рішенням Ради суддів України від 13.05.05 № 24 та на виконання рішення колегії ДСА України від 11.10.07 № 6/3.
Контрольне вивчення стану організації роботи суду здійснювалося робочою групою у складі: керівник групи – завідувач сектору організаційного, юридичного та господарського забезпечення діяльності судів Пивовар С.А. та представники територіального управління - завідувач сектору кадрової роботи, організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій суддів та органів суддівського самоврядування Корж .Г.В., головний спеціаліст цього ж сектору Борсук О.М., головний спеціаліст сектору організації роботи з ведення судової статистики, судового діловодства та архіву судів, організації служби судових розпорядників Вознюк О.М.
Горохівський районний суд розташований у 2-поверховому приміщенні, загальною площею 396 м2. Наявне приміщення суду не відповідає вимогам, які пред’являються до приміщень районних (міських) судів. На сьогодні заплановано проведення поточного ремонту поточного приміщення Горохівського районного суду, орієнтовна сума 23 тис.грн.
У 2009 році районний суд забезпечено: канцелярським та настільним приладдям на суму 969,8 грн., папером – 2632,62 грн., марками – 10275,8 грн., маркованими та немаркованими конвертами – 4767,5 грн., бланковою та журнальною продукцією - 3952,6 грн., CD-дисками на суму майже 1426,58 грн., комп'ютерною технікою – 4607 грн. тощо.
У 2010 році (на час вивчення) по мірі надходження коштів районний суд забезпечено: канцелярським та настільним приладдям на суму 809,45 грн., господарськими товарами – 408.7 грн., папером – 5810,8 грн., марками – 11485,5 грн., маркованими та немаркованими конвертами – 6779,76 грн., бланковою та журнальною продукцією – 3511,88 грн., CD-дисками – 1401,84 грн., комп'ютерною технікою – 4999 грн. тощо.
Горохівський районний суд забезпечено гербовою печаткою та печатками та штампами.
Наказом голови суду призначено відповідальну особу за зберігання та використання гербової печатки суду. Рекомендовано визначити відповідальних працівників і за зберігання та використання штампів суду. Згідно із згаданою Інструкцією, у районному суді печатки і штампи зберігаються у сейфах, ведеться їх облік у відповідному журналі, який прошнурований, пронумерований і підписаний головою суду із закріпленням гербовою печатко. суду. Журнал обліку включений до номенклатури справ суду. Рекомендовано щорічно проводити перевірки наявності печаток і штампів суду, порядок їх зберігання та використання.
Судді районного суду забезпечені мантіями (для судді В.Черняка  на стадії виготовлення) та суддівськими нагрудними знаками.
У районному суді встановлені наступні програми і програмні комплекси: «Картка», «Судова статистика», «Паром», «Ліга: Закон», «ESET NOD32». На момент вивчення стану використовуються актуальні версії програмних продуктів, антивірусних баз та баз системи «Ліга: Закон».
Очолює апарат Горохівського районного суду та здійснює безпосереднє керівництво його діяльністю та відповідно до п.4.1 Типової посадової інструкції, затвердженої наказом ДСА України від 20.07.05 № 86, несе персональну відповідальність за виконання покладених законом на апарат суду завдань, керівник апарату суду – Семенченко І.М.
Ведення кадрового діловодства 
Трудові книжки та особові справи працівників апарату суду зберігаються належно, в металевому сейфі. У трудові книжки працівників суду та суддів внесені всі необхідні записи про призначення та просування по службі працівників, присвоєння рангів державного службовця. Відповідно до Методичних рекомендацій в суді заведено журнали обліку трудових книжок та реєстрації особових справ, сторінки яких пронумеровані, прошнуровані, скріплені підписом голови суду печаткою суду.
Особові справи сформовані на суддів, державних службовців та службовців апарату суду. Кожна справа зареєстрована в журналі обліку особових справ, їм присвоєно індивідуальний номер. В особові справи державних службовців підшито присягу державного службовця, попередження, правила поведінки працівника суду, є відмітка про ознайомлення з правилами поведінки державного службовця, заповнені декларації про доходи та зобов’язання фінансового характеру за попередні роки, складено опис.
Присвоєння рангів державним службовцям здійснюється відповідно до Закону України „Про державну службу” та Положення про ранги державних службовців, затвердженого Постановою Кабміну від 19.06.1996 № 658.
У локальну систему «Картка» ЄДСК «Кадри», запроваджену Головдержслужбою України, внесено всі необхідні дані, зауважень не має.
У 2008 - 2010 роках в Горохівському районному суді проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями своїх обов’язків та завдань. Наказом затверджено результати щорічної оцінки, за підсумками роботи у 2009 році: 15 працюючих державних службовців підлягали щорічному оцінюванню, 9 отримали оцінку «висока», 5 отримали оцінку «добра», 1- «задовільно».
У суді сформований та затверджений наказом голови суду кадровий резерв для державної служби на 2010 рік. В резерв зараховано вісім осіб, з них троє працівники суду. Робота із зарахованими до кадрового резерву ведеться згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.01 №199 «Про затвердження Положення про формування кадрового резерву для державної служби».
У грудні 2009 року головою затверджено графік відпусток працівників на 2010 рік, графік відпусток погоджений уповноваженим трудового колективу. Облік наданих працівникам щорічних відпусток здійснюється в особовій картці в розділі IV формиП2 ДС.
Конкурси на заміщення вакантних посад державних службовців у Суді проводяться згідно вимогПорядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.02 № 169, Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головдержслужби України та Української Академії державного управління при Президентові України від 10.05.02 № 30/84 та Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Суду від 07.07.2006р. № 11/20.1 Рекомендовано у протоколах засідань конкурсної комісії відображати питання задані кандидатам на співбесіді і відповіді на них та затвердити новий склад конкурсної комісії, відповідно до ЗУ «Про судоустрій та статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI.
Організація роботи зі зверненнями громадян
Робота із зверненнями громадян в Горохівському районному суді організована і ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення», Інструкції з діловодства із зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування. Наказом від 15.02.2010 року № 6/02-05 затверджено графік прийому громадян головою суду. В суді заведено журнал реєстрації письмових звернень громадян, журнал обліку особистого прийому громадян адміністрацією суду. Журнали прошиті, пронумеровані, скріплені підписом голови суду та печаткою.Відповідно до записів журналу у2010 році надійшло одне звернення. На особистий прийом до голови суду громадяни не зверталися на протязі 2008, 2009 та 2010 роках.
На дошці оголошень суду розміщено розміщено графік прийому громадян головою місцевого суду, керівництва апеляційного та Верховного Суду України, територіального управління ДСА України в Волинській області.
Відповідальному працівнику за ведення діловодства у суді за зверненнями громадян надано роз»яснення з питань правильності реєстрації та оформлення звернень громадян, що надходять до суду.
Організація роботи суду.
Забезпечення документообігу та контролю за виконанням документів
Номенклатура справ районного суду на 2009-2010 роки розроблена з урахуванням Примірної номенклатури суду, надісланою територіальним управлінням для відома та використання в роботи. Судом враховано порядок введення в дію номенклатури справ. Номенклатура за 2009-2010 роки завершена підсумковими записами категорії та кількості справ.
При огляді номенклатурних справ суду зауважень щодо невідповідності підшитих документів найменуванні самої справи в основному не виявлено.
Підготовку проекту плану роботи суду та контроль за виконанням запланованих заходів забезпечує керівник апарату суду. Плани роботи складаються на кожний квартал та затверджуються головою суду.
Узагальнення проводиться в основному до методичних рекомендації.
Проходження документообігу в районному суді здійснюється в основному з дотриманням встановлених вимог. Журнали реєстрації вхідної та вихідної документації прошиті, скріплені печаткою суду, а також підписом голови суду, кожен аркуш пронумерований.
Головою суду забезпечено організацію проходження документів – від реєстрації до виконання. Документи, що надходять на адресу суду реєструються, передаються на розгляд голові суду та після накладення резолюції надаються виконавцям. Видача документів проходить щодня.
Записи в журналах ведуться в основному охайно, порушення хронології реєстрації документів не виявлено.
Із запровадженням у суді ведення контролю за зареєстрованими документами, в яких установлено термін їх виконання, рівень виконавської дисципліни загалом покращився.
У суді складаються такі види організаційно-розпорядчої документації: накази (з основної діяльності); протоколи (нарад та зборів суддів,зборів трудового колективу, працівниками апарату); акти (довідки, доповідні записки, різного роду акти); листи (листування з апеляційним судом, ТУ ДСА в області, підприємствами, установами, організаціями). В основному проставляються необхідні реквізити, характерні для певних видів документів. Разом з тим, звернуто увагу працівників на неухильному дотриманні вимог до організаційно-розпорядчої документації, що готується у суді.
У суді наявні контрольні примірники Кодексів України, зі змінами та доповненнями.
На стендах у приміщенні суду для громадян наявна довідкова інформація та інформація правового характеру.
Обліково-кодифікаційна робота у Горохівському районному суді здійснюється з дотримання надісланих інструктивних матеріалів.Систематична картотека по обліку нормативно-правових актів та матеріалів судової практики в суді наявна та заведена відповідно до правил індексування.
У судіведуться журнал обліку юридичної літератури, що надходить до суду та журнал видачі юридичної літератури, які оформлені належним чином.
Питання діяльності Горохівського районного суду висвітлюються на сторінках місцевої газети “Горохівський вісник”. Відповідальним за дану ділянку роботи є помічник голови суду Луцюк В.О. Протягом 2009-2010 року Горохівським районним судом опубліковано в ЗМІ дванадцять статтей правового, інформаційного характеру та описи окремих епізодів кримінальних справ.
Рекомендовано, при підготовці публікацій особливу увагу звертати на інформування населення про норми законодавства, що регламентують правовідносини, у яких найчастіше виникають спори, розкривати найактуальніші питання сьогодення, а також в наступній публікації розкрити зміст основних положень Закону України від 07.07.2010 «Про судоустрій та статус суддів».
У Горохівському районному суді дотримуються вимог законодавства про охорону праці. Відповідальним за дану ділянку роботи є судовий розпорядник Литвин О.Л., який проводить інструктажі працівникам суду з техніки безпеки і охорони праці та здійснює записи у Журналі проведення інструктажів з техніки безпеки. Ведеться також Журнал обліку нещасних випадків. Слід відмітити, що у своїй роботі відповідальна особа керується інструкціями з охорони праці, які затверджені начальником ТУ ДСА в Волинській області та іншими правилами, положеннями, інструкціями з техніки безпеки та охорони праці.
Спеціалістом теруправління було звернуто увагу Литвина О.Л. на те, що з деякими інструкціями ТУ ДСА в Волинській області з охорони праці, зокрема з інструкцією №3 При роботі на копіювально-розмножувальній електрографічній апаратурі, потрібно ознайомлювати працівників суду щоквартально.
Суд забезпечений вогнегасником та іншими засобами протипожежного захисту.
Організація та ведення обліково-статистичної роботи
У Горохівському районному суді загалом спостерігається тенденція до зменшення кількості справ і матеріалів, що надходили для розгляду до суду у І півріччі 2010 року у порівнянні з І півріччям 2009 року на 10,5 %. Динаміку цих надходжень відображають показники, наведені у таблиці.

№ з/п
Категорія справ і матеріалів
2009-1
2010-1
 2010-1 р у %
 до 2009-1 р.
Темпи приросту (+), зниження (-)
Питома вага надходження у загальному числі справ і матеріалів, що надійшли до суду у 2010-1( %)
1
Кримінальні справи і заяви
156
144
92,3 %
-7,7%
6,5 %
2
Цивільні справи і заяви
564
1100
195 %
+95%
50 %
3
Адміністративні справи і заяви
1244
333
26,8 %
-73,2%
15,1 %
4
Справи про адміністративні правопорушення
491
624
127,1 %
+27,1%
28,4 %
5
Усього справ і матеріалів
2455
2201
89,7 %
-10,3%
Х

За рахунок зменшення надходження справ і матеріалів на розгляд до суду, зменшилося і навантаження на суддю у порівнянні з попереднім звітним періодом, однак дане навантаження залишається досить високим та перевищує середнє навантаження на суддів по Волинській області.
Так, середньомісячне надходження справ і матеріалів на одного суддю у І півріччі 2010 року (з урахуванням штатної чисельності суддів) зменшилось на 10,5% і становило 100,05 справ і матеріалів, при загальному по області – 71,61 (у І півріччі 2009 року – 111,73, при загальному – 109,90).
Структура середньомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю Горохівського районного суду у І півріччі 2010 року виглядає наступним чином: кримінальні справи і матеріали – 6,55 (6,5%), адміністративні справи і матеріали – 15,14 (15,1%), цивільні справи наказного, позовного, окремого проваджень – 50,00 (50%), справи про адміністративні правопорушення – 28,36 (28,3%).
Структура середньомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю у І півріччі 2009 року виглядає наступним чином:кримінальні справи і матеріали – 7,09 (6,3%), адміністративні справи і матеріали – 56,55 (50,6%), цивільні справи наказного, позовного, окремого проваджень – 25,64 (23%), справи про адміністративні правопорушення – 22,32 (20 %).
Проходження судового документообігу у Горохівському районному суді здійснюється відповідно до вимог інструктивних та методичних матеріалів.
Реєстрація справ і матеріалів ведеться згідно з індексами, що передбачені пунктом 3.8. Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України від 27.06.06 № 68, зі змінами та доповненнями (далі Інструкції). Безпосередній контроль за діяльністю канцелярії Горохівського районного суду здійснює старший секретар Чорноока Н.В.
Судом не порушується хронологія реєстрації кримінальних, цивільних, адміністративних справ та справ про адміністративні правопорушення. Після закінчення календарного року обліково-статистичні картки на справи, що не розглянуті по суті, перереєстровуються у хронологічному порядку їх надходження в суд із зазначенням на ним нового порядкового номера. Переоформлені обліково-статистичні картки переставляються в картотеку наступного року, а замість них вкладаються картки-замінники, у яких ставиться номер за картотекою минулого року, робиться напис про перенесення даної обліково-статистичної картки у картотеку минулого року із зазначенням нового номера.
Алфавітні покажчики по усіх категоріях справ та реєстраційні журнали відповідають встановленим вимогам.
Обліково-статистичні картки по усіх категоріям справ, картки на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу та картки обліку сум шкоди, завданої злочином ведуться належним чином. Дотримуючись вимог п. 4.5. Інструкції щодо заповнення картки сум шкоди, завданої злочином, затвердженої наказом ДСА України від 17.02.05 № 21, канцелярія суду здійснює контроль щодо невідшкодованих сум, періодично скеровує нагадування відповідним установам.
Подвійної нумерації або реєстрації документів з буквеним позначенням номера при огляді карток та журналів не виявлено.
Під час проведення вивчення стану організації діяльності суду, виникали незначні зауваження щодо повноти заповнення обліково-статистичних карток позовного провадження та на кримінальну справу, скаргу приватного обвинувачення. Спеціалістом теруправління були надані роз’яснення з цього питання, у зв’язку з чим, дані недоліки були негайно виправлені секретарем суду в ході вивчення.
Вибірково перевірялася відповідність відміток у контрольних журналах показникам обліково-статистичних карток та матеріалам справи. Невідповідностей не виявлено.
Крім того, вибірково перевірялися справи різних категорій на предмет повного і своєчасного виконання судових рішень, формування судових справ. Секретарі судових засідань та суду дотримуються вимог послідовності підшивання документів. Випадків звернення до виконання судових рішень понад встановлені строки не виявлено. Рішення звертаються до виконання відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевому суді. У матеріалах справи наявні копії супровідних листів, що підтверджують своєчасне та повне виконання судового рішення.
У суді належним чином ведеться облік речових доказів та виконання судових рішень щодо них. Відповідальним за дану ділянку роботи є судовий розпорядник               Литвин О.Л. У зв’язку із відсутністю спеціально облаштованого приміщення, речові докази зберігаються у кімнаті із металевими дверима та загратованими вікнами. Реєструються речові докази у журналі обліку речових доказів, ведення якого відповідає вимогам Інструкції. Знищення речових доказів у суді проводиться відповідно до правил (в складі не менше трьох осіб) визначених інструктивними матеріалами, оформляється актом. При надходженні до суду кримінальної справи з речовими доказами, їх наявність звіряється з довідкою про речові докази, складеною органами досудового слідства, перевіряється цілісність їх упаковки і печаток. Якщо виникають певні сумніви щодо цілісності упаковки або відсутня довідка про речові докази, то така справа разом з пакетом речових доказів повертається органу, що надіслав.
Звіти про стан здійснення правосуддя зберігаються консультантом Макієнко Н.О. в окремих номенклатурних справах за кожен рік, належним чином оформлені і підписані.
У наявності є всі передбачені форми звітності. Звіти до територіального управління подаються у встановлені строки у електронному та паперовому виглядах.
Вибірково перевірялась достовірність показників у звітах. Під час подання звітів про стан здійснення правосуддя Горохівським районним судом за І півріччя 2010 року судом було внесено три зміни до показників у звітах форми №3 та форми №7. Слід відмітити, про покращення даної ділянки роботи, оскільки в аналогічному періоді                  2009 року було внесено шість змін.
Судом в повній мірі наповнюється Єдиний держаний реєстр судових рішень, наповнення якого становить 100%. Відповідальний за скерування електронних копій судових рішень головний спеціаліст з інформаційних технологій Туришин О.Є.                                                                                                
У суді на належному рівні підтримується і підсистема ведення інформації по судовій справі «Судова статистика» (Атлант»). На момент вивчення стану організації роботи суду, у базу даних внесено 81 картку на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, 867 карток по справах про адміністративні правопорушення, що становить 100 % від кількості розглянутих кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення, що надійшли на розгляд до суду. Разом з тим, до бази внесено 257 карток по адміністративних справах та 185 карток по цивільних справах (позовного, наказного, окремого провадження разом).
Організація роботи архіву суду
Для забезпечення схоронності документів діяльності Горохівського районного суду виділено спеціально облаштоване приміщення, яке відповідає усім необхідним вимогам. Фонд архіву складають документи 1951-2008 років. Організовує та веде свою роботу, відповідно до Плану роботи архівного підрозділу та експертної комісії, консультант суду Кошелюк О.Ю.
Для проведення попередньої експертизи наукової та практичної цінності документів у суді створено постійно діючу експертну комісію, наказами голови суду затвердженні Положення про експертну комісію та про архівний підрозділ. Усього з початку 2010 року відбулося 8 засідань вказаної комісії (складання актів про передачу та знищення справ).
Відповідно до номенклатури справ у суді заведено наступні справи, пов’язані з веденням архівної роботи: «Нормативно-правові акти з питань організації архівної роботи суду»; «Положення про експертну комісію та Положення про архівний підрозділ Горохівського районного суду Волинської області. Паспорт архіву»; «Протоколи засідань ЕК суду»; «Справа фонду (історичні довідки, акти перевірки наявності стану документів, акти прийому-передачі архівних документів та ін.)»; «Описи справ постійного зберігання»; «Описи справ тривалого зберігання»; «Описи справ з особового складу»; «Вимоги,замовлення на видачу документів з архіву суду»; «Книга надходження та вибуття документів щодо ведення загального діловодства з архіву суду»; «Книга обліку виданих документів щодо ведення загального діловодства з архіву суду»; «Журнал обліку видачі з архіву суду справ для ознайомлення»; «Журнал видачі копій судових документів, виданих з архіву суду»; «Журнал реєстрації спостережень за станом температурно-вологісного режиму зберігання архівних документів»; «Плани роботи та графіки знищення справ архіву суду»; «Журнал обліку видачі компакт-дисків».
Справи зберігаються у окремих в’язках по категоріях справ та розміщені на стелажах у порядку щорічних надходжень. Наявні постелажні топографічні покажчики.
Справи передаються до архіву суду згідно затвердженого головою суду графіку (п. 8.1 Інструкції), який складається в кінці року, відповідно до описів згідно з додатком 8 Інструкції про порядок передання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду, затвердженої наказом ДСА України від 14.07.03 № 277.
При передачі справ в архів на зберігання у лівому верхньому кутку обкладинки справи проставляється дозвіл головуючого, дата та термін до якого справа повинна зберігатися.
Про передачу справ до архіву суду складається відповідний акт.
У суді наявні описи справ постійного зберігання та з особового складу.
На судові справи та документи, строк зберігання яких закінчився, складається акт про вилучення для знищення, який схвалюється експертною комісією суду та затверджується головою суду. Секретарю експертної комісії рекомендовано, акти про відбір для знищення та описи справ, скеровувати для погодження архівним відділом Горохівської районної ради. Разом з тим, рекомендовано завершити розпочате впорядкування архіву суду.
Діяльність служби судових розпорядників
Горохівський районний суд є чотирьохскладовим, тому служба судових розпорядників представлена однією штатною одиницею. Судовий розпорядник Литвин О.Л. щомісячно до 5 числа після звітного періоду подає звіт, встановленої форми, на виконання наказу ДСА України від 29.12.04 р. № 243/04 “Про затвердження форми звітності для підрозділів служби судових розпорядників апеляційних і місцевих судів та територіальних управлінь державної судової адміністрації” (зі змінами та доповненнями). Зауважень до строків подання та змісту звітної інформації не виникало.
При виконанні своїх обов’язків судовий розпорядник керується Інструктивними та методичними матеріалами: 1) з питань господарського забезпечення; 2) з питань діяльності служби судових розпорядників.
Належним чином ведеться Журнал обліку інформації щодо забезпечення проведення судового засідання (усього станом на 17 вересня 2010 року забезпечено 1702 судових засідання).
Організація обліку та використання у суді
товарно-матеріальних цінностей
Облік надходження та витрат маркованої продукції в суді здійснює відповідальною особою суду. Марки та марковані конверти зберігаються в сейфі.
Видача та списання матеріалів, господарських товарів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю проводиться згідно актів і відомостей витрат матеріалів на потреби установи з дотриманням єдиних вимог, затверджених спільним наказом Державного казначейства України та Міністерства економіки України №142/181 від 10.08.2001 року «Про затвердження типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ».
При проведенні вибіркової перевірки інвентаризації обладнання, устаткування та інвентарю відмічено, що необоротні активи, які є в наявності у суді на період перевірки, відповідають даним обліку відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності і зберігаються належним чином. Інвентарні номери є на всіх основних засобах і відповідають присвоєним інвентарним номерам згідно з інвентарними картками.
Висновки та пропозиції:
За результатами контрольного вивчення визнати стан організації роботи Горохівського районного суду на задовільному рівні. 
З метою покращення якісного рівня організації роботи суду голові суду Адамчук Г.М. та керівнику апарату суду Семенченко І.М. рекомендовано:
-       у протоколах засідань конкурсної комісії відображати питання задані кандидатам на співбесіді і відповіді на них;
-       - затвердити новий склад конкурсної комісії, відповідно до ЗУ «Про судоустрій та статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI;
-       неухильно дотримуватись вимог до організаційно-розпорядчої документації суду;
-       посилити контроль за проходженням документообігу зі зверненнями громадян в частині правильності реєстрації та оформлення звернень громадян, що надходять до суду;
-       посилити контроль за діяльністю канцелярії суду з питань обліку, реєстрації документів, звернення судових рішень до виконання (щоквартально проводити перевірки роботи відповідальних працівників);
-       завершити розпочату роботу по впорядкуванню архіву суду;
-       про вжиті заходи щодо покращення роботи Горохівського районного суду повідомити територіальне управління ДСА в області до 31 грудня 2010 року.
 

Завідувач сектору організаційного, юридичного та господарського забезпечення діяльності судів
С.Пивовар

 

Завідувач сектору кадрової роботи, організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій суддів та органів суддівського самоврядування
Г.Корж

 

Головний спеціаліст сектору кадрової роботи, організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій суддів та органів суддівського самоврядування
О.Борсук

 

Провідний спеціаліст сектору організації роботи з ведення судової статистики, судового діловодства та архіву судів, організації служби судових розпорядників
О.Вознюк