Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник територіального управління Державної
судової адміністрації України в Волинській області
/підпис/ Коцирій Н.В.
“06 ” січня 2017 року
№ з/п |
Найменування заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
Відмітки про виконання |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
Загальні питання |
||||||
1 |
Проводити апаратні, оперативні та міжвідомчі наради з обговорення питань роботи територіального управління |
по мірі необхідності |
Коцирій Н.В. |
|
||
2 |
Брати участь в роботі колегій ДСА України |
відповідно до доведеного графіка |
Коцирій Н.В., члени колегії
|
|
||
3 |
Брати участь у нарадах з головами судів |
по мірі проведення |
Коцирій Н.В.
|
|
||
4 |
Вживати заходів щодо забезпечення виконання Закону України «Про судоустрій і статус суддів» |
постійно |
Коцирій Н.В.
|
|
||
5 |
Вживати заходів по забезпеченню охорони приміщень місцевих судів області |
постійно |
Коцирій Н.В.
|
|
||
6 |
Забезпечити неухильне виконання в територіальному управлінні Законів України «Про розгляд звернень громадян», «Про доступ до публічної інформації» |
постійно |
Коцирій Н.В.
|
|
||
7 |
Вживати заходи щодо запобігання корупції в судах області та територіальному управлінні |
постійно |
Коцирій Н.В.
|
|
||
8 |
Забезпечувати на належному рівні діяльність комітету з конкурсних торгів та тендерного комітету |
постійно |
Демчук С.А.
|
|
||
9 |
Забезпечити виконання Плану заходів територіального управління для забезпечення доступу до приміщень місцевих загальних судів Волинської області осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на 2016-2017 роки
|
у межах асигнувань, передбачених Держбюджетом |
Коцирій Н.В. спільно із працівниками територіального управління та керівниками апаратів судів |
|
||
10 |
На виконання наказу ДСА України від 25.08.2008 № 97 «Про організацію роботи органів державної судової адміністрації та впорядкування звітної інформації щодо діяльності територіальних управлінь державної судової адміністрації» підготувати узагальнену інформацію до звіту “Критерії оцінки роботи ТУ ДСА України в Волинській області ” |
до 15.01, 15.04. |
керівники структурних підрозділів та спеціалісти |
|
||
11 |
На виконання наказу Держкомстату України подати звіт за формою № 1-торги (тендери) |
до 10.01, 10.04. |
Байрак Г.Р Демчук С.А. |
|
||
12 |
На виконання наказу ДСА України від 21.11.07 №126 та від 03.12.08 №123 надіслати звіт щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів |
до 05.01. 05.04. |
Байрак Г.Р. Ковальчук О.М. |
|
||
13 |
Забезпечувати своєчасне оприлюднення інформації на офіційних веб-сторінках з питань здійснення державних закупівель |
січень-червень
|
Демчук С.А. Байрак Г.Р. |
|
||
14 |
Забезпечувати підготовку матеріалів для проведення роботи комітету з конкурсних торгів та тендерного комітету |
січень-червень
|
Демчук С.А. Пальчик В.А. Байрак Г.Р. |
|
||
15 |
Організація та проведення поточних, капітальних ремонтів та будівництва приміщень місцевих судів за затвердженим планом |
січень-червень за умови фінансування |
Коцирій Н.В., Демчук С.А., Пальчик В.А., Байрак Г.Р., Трофимчук Ю.І. |
|
||
16 |
Проводити вивчення стану організації роботи місцевих загальних судів області з питань, віднесених до компетенції управління |
відповідно до графіка |
робоча група працівників управління |
|
||
17 |
На виконання наказу голови ДСА України від 21.05.03 №186 здійснювати оновлення веб-сайту |
січень-червень |
Сніжко О.М. спільно з керівниками структурних підрозділів та спеціалістами |
|
||
18 |
Участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової та виконавської дисципліни, надання правової допомоги працівникам територіального управління, які потребують соціального захисту. |
січень-червень |
Коцирій Н.В. спільно з керівниками структурних підрозділів та спеціалістами |
|
||
19 |
Брати участь у засіданнях постійно діючої комісії, комісії по соціальному страхуванню, комітету з конкурсних торгів, тендерному комітеті, комісії по списанню матеріальних цінностей, експертної комісії, експертної комісії з питань службової інформації та інших, відповідно до наказів територіального управління |
протягом січня-грудня (по мірі проведення засідань) |
члени комісії, згідно наказу |
|
||
20 |
Вживати заходи щодо забезпечення безпеки та незалежності суддів |
січень-червень за умови фінансування |
Демчук С.А. Байрак Г.Р.
|
|
||
21 |
Вживати заходи щодо забезпечення місцевих судів охоронно-пожежною сигналізацією |
січень-червень за умови фінансування |
Байрак Г.Р. Трофимчук Ю.І.
|
|
||
22 |
Ведення контрольного списку суддів місцевих судів області (по черговості), які потребують забезпечення службовим житлом |
січень-червень
|
Трофимчук Ю.І. |
|
||
23 |
Забезпечити приймання, облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом обмеженого доступу «Для службового користування» |
постійно, по мірі надходження |
Бащук О.М., а у разі відсутності Харченко І.М. |
|
||
24 |
Забезпечувати дотримання правил проходження документообігу в територіальному управлінні |
Постійно |
спеціалісти територіального управління, відповідно до наказів |
|
||
25 |
Ведення діловодства за зверненнями громадян в територіальному управлінні |
Постійно |
Бащук О.М., а у разі відсутності Харченко І.М. |
|
||
26 |
Узагальнити та подати до ДСА України узагальнену інформацію по зверненнях громадян |
До 5 січня 2017 року |
Бащук О.М., а у разі відсутності Харченко І.М.
|
|
||
27 |
Забезпечувати належну організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє територіальне управління |
Постійно |
Трофимчук Ю.І., а у разі відсутності Харченко І.М.
|
|
||
28 |
Надавати інформацію про доступ до публічної інформації для розміщення на web-сторінці ТУ ДСА України в Волинській області |
Постійно |
Бащук О.М., а у разі відсутності Трофимчук Ю.І. |
|
||
29 |
Вживати заходи щодо вивчення та виконання Закону України «Про запобігання корупції» |
Постійно, відповідно до затвердженого плану |
Демчук С.А. Корж Г.В.
|
|
||
30 |
Подавати в ДСА України інформацію про виконання Плану заходів ТУ ДСА України в Волинській області щодо реалізації положень Закону України «Про запобігання корупції»
|
Щоквартально до 10 числа місяця |
Корж Г.В. |
|
||
31 |
Спільно з відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, управління об’єктами державного майна вжити необхідні заходи організаційного характеру щодо затвердження структури і штатної чисельності працівників апаратів місцевих судів області та територіального управління ДСА в області |
до 15 січня 2017 р. |
Корж Г.В. Пальчик В.А. |
|
||
32 |
Спільно з відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, управління об’єктами державного майна вжити необхідні заходи організаційного характеру та надіслати на затвердження штатний розпис територіального управління до ДСА України |
до 15 січня 2017 р. |
Корж Г.В. Пальчик В.А. |
|
||
33 |
Забезпечити виконання поточних доручень ДСА України та інших відомств, установ, організацій, з питань що належать до компетенції ТУ ДСА України в Волинській області |
В міру необхідності |
Керівники структурних підрозділів та спеціалісти |
|
||
34 |
Здійснювати висвітлення через місцеві ЗМІ інформацію про діяльність територіального управління та події, які відбулись за участю управління. |
Постійно |
Керівники структурних підрозділів та спеціалісти |
|
||
35 |
Відповідно до наказу територіального управління від 05.12.2014 №97/01-08 здійснювати перевірку даних, що містяться в ЄДРСР, згідно до наданого дозволу на повний доступ до судових рішень, на виконання вимог Закону України «Про очищення влади» |
січень-червень |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. Байрак Г.Р. Харченко І.М. |
|
||
36 |
Відповідно до наказу територіального управління від 08.06.2015 №65/01-08 здійснювати перевірку відомостей стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком під час проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" |
січень-червень |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. Байрак Г.Р. Харченко І.М. |
|
||
37 |
Відповідно до наказу територіального управління від 30.03.2015 №48/01-08 надавати відповіді на запити про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» |
січень-червень |
Корж Г.В. Вознюк О.М. Сніжко О.М. Байрак Г.Р. Харченко І.М. Трофимчук Ю.І. |
|
||
38 |
Відповідно до наказу територіального управління від 08.06.2015 №66/01-08 надавати відповіді на запити про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про запобігання корупції". |
січень-червень |
Корж Г.В. Вознюк О.М. Сніжко О.М. Байрак Г.Р. Харченко І.М. Трофимчук Ю.І. |
|
||
39 |
Відповідно до наказу територіального управління від 30.03.2015 №48/01-08 надавати відповіді на запити про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» |
січень-червень |
Корж Г.В. Вознюк О.М. Сніжко О.М. Байрак Г.Р. Харченко І.М. Трофимчук Ю.І. |
|
||
40 |
Відповідно до наказу територіального управління від 08.06.2015 №66/01-08 надавати відповіді на запити про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про запобігання корупції". |
січень-червень |
Корж Г.В. Вознюк О.М. Сніжко О.М. Байрак Г.Р. Харченко І.М. Трофимчук Ю.І. |
|
||
41 |
Відповідно до наказу територіального управління від 05.12.2014 №98/01-08 здійснювати розміщення інформації про початок проходження перевірки професійним суддею і копії заяви та декларації на офіційному веб-сайті територіального управління за принципами територіальності і спеціалізації стосовно суддів місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції. |
січень-червень |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
||
42 |
Відповідно до наказу територіального управління від 25.05.2015 №62/01-08 протягом трьох днів після одержання відповідної заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті територіального управління інформації про початок проходження перевірки щодо керівників та заступників керівників апаратів місцевих судів Волинської області, копії їх заяв та декларацій |
січень-червень |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
||
43 |
Подати до Головного управління статистики у Волинській області звіт про травматизм на виробництві у 2016 році: по територіальному управлінню та місцевих загальних судах Волинської області окремо |
До 28.02.17 |
Бащук О.М. |
|
||
44 |
Проведення інструктажів працівникам територіального управління з питань охорони праці |
У строки визначені Інструкціями |
Бащук О.М. |
|
||
Відділ по роботі з персоналом |
||||||
|
|
Загальні питання |
||||
|
45 |
Забезпечити подання до ДСА України подання інформації щодо заповнення посад прес-секретарів, лист ДСА України від 15.07.15№8-12542/15 |
Щоквартально до 1 числа місяця наступного за звітним |
Корж Г.В. |
|
|
|
46 |
Забезпечити своєчасне подання в ДСА України звітної інформації щодо штатної та фактичної чисельності суддів, працівників судів |
Щомісяця станом на 1 число
|
Харченко І.М.
|
|
|
|
47 |
Провести аналіз та узагальнення інформації про результати проведення територіальним управлінням перевірок керівників апаратів судів, їх заступників, а також про результати перевірок посадових і службових осіб апаратів судів, згідно плану заходів, затвердженого наказом ДСА України від 05.11.14№153 |
Січень 2017 року |
Корж Г.В. |
|
|
|
48 |
Узагальнити та подати до ДСА України інформацію про заплановані заходи щодо взаємодії з органами установами інших держав на наступний квартал, наказ ДСА України від 18.11.15 №199 |
Щоквартально, до 20 числа місяця що передує звітному кварталу |
Харченко І.М. |
|
|
|
Питання по напрямку роботи відділу |
|||||
|
49 |
Вжити необхідні організаційні заходи та забезпечити проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків та завдань Подати інформацію про проведення щорічної оцінки в ДСАУ |
Лютий
березень |
Корж Г.В. Харченко І.М.
|
|
|
|
51 |
Вжити заходи до затвердження графіку відпусток на 2017 рік працівників територіального управління |
до 5 січня
|
Корж Г.В. Харченко І.М. |
|
|
|
52 |
Подати до ДСА України форму звітності щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації суддів та працівників апаратів судів |
Щоквартальнодо 5 числа місяця, наступного за звітним періодом |
Корж Г.В. |
|
|
|
53 |
Подати до ДСА України форму звітності про кількісний склад державних службовців КСДС |
Щоквартальнодо 7 числа місяця, наступного за звітним періодом |
Корж Г.В. |
|
|
|
54 |
Подати до Волинського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів |
До 1 березня |
Харченко І.М. |
|
|
|
55 |
Організувати роботу по поданню державними службовцями управління декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік |
Протягом березня |
Корж Г.В.
|
|
|
|
56 |
Подавати до Луцького міського центру зайнятості звіти 3-ПН; 5-ПН 4-ПН(план);4-ПН (факт) |
В міру необхідності |
Харченко І.М.
|
|
|
|
57 |
Підготовка проектів наказів про встановлення надбавки за вислугу років, рангів державних службовців - державним службовцям ТУ: - Сніжко О.М.-18%- 04.02.2017 - Ковальчук О.М.-6%-14.04.2017 |
Згідно графіка |
Харченко І.М.
|
|
|
|
58 |
Організувати подання звітної інформації щодо виплати грошової допомоги до 9 травня до ДСА України та Управління праці та соцзахисту |
Березень-квітень |
Корж Г.В.
|
|
|
|
59 |
Забезпечувати оновлення необхідної інформації та підтримання в контрольному стані програми «Кадри- WEB» територіального управління |
Постійно, в міру потреби
|
Бащук О.М.
|
|
|
|
60 |
Організація роботи по складанню описів справ постійного зберігання та з особового складу |
Січень-червень |
Харченко І.М. Бащук О.М.
|
|
|
|
61 |
Провести відбір для знищення документів з кадрової роботи, строк зберігання яких закінчився станом на 1 січня 2017 року |
Січень-червень |
Харченко І.М. Бащук О.М. |
|
|
|
62 |
Станом на 1 лютого провести перевірку наявності бланків посвідчень, їх відповідність обліковим даним за минулий рік, відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 11.10. 2012 р. № 123, |
Лютий 2017 |
Харченко І.М. |
|
|
|
63 |
Проводити стажування в територіальному управлінні керівників апаратів, заступників керівників апаратів судів |
Постійно |
Корж Г.В. |
|
|
|
64 |
За необхідності внести пропозиції про внесення змін до Регламенту, Правил внутрішнього службового розпорядку |
До 15 лютого |
Корж Г.В. |
|
|
|
65 |
Проводити роботу по організації та проведенню конкурсів на заміщення вакантних посад державних службовців територіального управління, керівників та заступників керівників апаратів місцевих судів області |
В міру необхідності |
Корж Г.В. Бащук О.М. |
|
|
|
Методична робота |
|||||
|
66 |
Забезпечити направлення суддів, працівників апарату судів та територіального управління на навчання з підвищення кваліфікації у Львівське регіональне відділення Національної школи суддів України |
Постійно згідно з графіками |
Корж Г.В. Харченко І.М.
|
|
|
|
67 |
Провести з керівниками апаратів судів та консультантами по веденню кадрового діловодства навчальний семінар |
березень 2017 |
Корж Г.В. Харченко І.М. Бащук О.М. |
|
|
|
68 |
Вжити заходів щодо проходження навчань з охорони праці відповідальних осіб місцевих загальних судів області |
у разі потреби |
Корж Г.В. Бащук О.М. |
|
|
|
Аналітична робота |
|||||
|
69 |
Провести узагальнення щодо проведення щорічної оцінки державних службовців в судах |
березень 2017 |
Корж Г.В.
|
|
|
|
70 |
На виконання рішення колегії ТУ ДСА України провести узагальнення ведення кадрового діловодства в місцевих загальних судах Волинської області |
квітень 2017 |
Корж Г.В. |
|
|
|
|
Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформатизації |
||||
|
|
Загальні питання |
||||
|
71 |
На виконання доручення ДСА України від 06.02.2012 №8-598/12 подавати інформацію про кількість остаточних судових рішень, ухвалених місцевими загальними судами області та апеляційним судом області з розгляду цивільних, кримінальних та справ про адміністративні правопорушення, за результатами розгляду справи по суті, які у мотивувальній частині містять посилання на конкретні рішення Європейського суду з прав людини |
Постійно (до 15.01.2017) |
Сніжко О.М. |
|
|
|
72 |
На виконання ст.5 Закону України від 15.02.1995 №60/95-ВР «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» надавати Львівському міжрегіональному відділу Державної служби України контролю за наркотиками інформацію щодо осіб, які вчинили злочини, пов’язані із незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (відповідно до зведених форм звітів №№6, 7) та копії зведених звітів форм №№6, 7 |
Постійно (до 10.02.2017) |
Вознюк О.М. |
|
|
|
73 |
Забезпечувати своєчасне та достовірне надання звітної інформації |
Постійно |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
74 |
Забезпечувати підготовку матеріалів для належної організації роботи колегії територіального управління |
Постійно, згідно затвердженого плану проведення засідань колегії |
Сніжко О.М. |
|
|
|
75 |
Забезпечувати проведення виробничого навчання з працівниками територіального управління |
щомісячно, перший понеділок місяця |
Сніжко О.М. |
|
|
|
76 |
Забезпечувати організаційну підготовку засідань експертної комісії ТУ ДСА України в області
|
Постійно (у разі потреби проведення засідань ЕК) |
Вознюк О.М.
|
|
|
|
77
|
Виконувати обов’язки по веденню архівної роботи у теруправлінні |
Протягом січня-червня |
Вознюк О.М.
|
|
|
|
78 |
Здійснювати контроль щодо впровадження та подальшого супроводу комп’ютерних програм з документообігу |
Постійно |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
79 |
Сприяти ДП «ІСС» в частині надання підприємством послуг із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду |
Постійно |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
80 |
Перевірити стан заведення структурними підрозділами теруправління справ, відповідно до затвердженої номенклатури на 2017 рік |
січень-лютий |
Вознюк О.М. |
|
|
|
81 |
Провести відбір для знищення документів сектору, строк зберігання яких закінчився станом на 1 січня 2017 року |
січень-червень |
Вознюк О.М., члени експертної комісії |
|
|
|
82 |
Організація роботи по складанню описів справ постійного зберігання та з особового складу |
січень-червень |
Вознюк О.М., члени експертної комісії |
|
|
|
83 |
Ведення обліку юридичної літератури теруправління |
У разі надходження |
Вознюк О.М. |
|
|
|
84 |
Ведення обліково-кодифікаційної роботи у територіальному управлінні |
січень-червень |
Сніжко О.М. |
|
|
|
85 |
Вживати заходів щодо своєчасного забезпечення підписувачів електронними цифровими підписами, своєчасно скеровувати заяви на їх скасування |
У разі потреби |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
86 |
Вживати заходів щодо своєчасного розміщення інформації про територіальне управління та місцеві суди області у Єдиній базі даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень |
У разі потреби |
Вознюк О.М. |
|
|
|
87 |
Здійснювати проходження документообігу у секторі |
січень-червень |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
|
Питання організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформатизації |
||||
|
88 |
Прийом первинних звітів про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами за 2016 рік за формами 1, 1-1, 2а, 2ц, 3,4,6,7,8 |
З 03.01.2017 по 05.01.2017, згідно затвердженого графіка |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
89 |
Прийом первинних звітів про оперативність розгляду місцевими загальними судами області матеріалів кримінального провадження, щодо розгляду справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України та про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих загальних судах області |
Щоквартально, до 5 (1-1-ОП, 10), до 8 (1-Л) числа місяця, наступного за звітним періодом |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
90 |
Підготувати зведені звіти про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Волинської області за 2016 рік та подати їх до ДСА України |
До 10.01.2017 (10), 15.01.2017 (1-Л), 20.01.2017 (1-1-ОП, 1,1-1, 2а, 2ц, 3, 4, 6, 7, 8) |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
91 |
Сформувати аналітичні таблиці про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Волинської області за 2016 рік |
у разі потреби |
Вознюк О.М. Сніжко О.М.
|
|
|
|
92 |
На виконання наказу ДСА України від 19.01.2015 №8 узагальнити та подати звіт про оперативність розгляду місцевими загальними судами області матеріалів кримінального провадження (форма 1-1-ОП) за перший квартал 2017 року |
До 10.04.17 |
Вознюк О.М.
|
|
|
|
93 |
На виконання наказу ДСА України від 21.12.12 №172 узагальнити та подати звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих загальних судах області (форма №10) за перший квартал 2017 року |
До 10.01.17 |
Сніжко О.М.
|
|
|
|
94 |
На виконання наказу ДСА України від 29.04.09 № 51 узагальнити та подати звіт про стан розгляду місцевими загальними судами області справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України (1-Л) за перший квартал 2017 року |
До 15.01.17
|
Сніжко О.М.
|
|
|
|
95 |
Приймання інформацій місцевих загальних судів області про кількість сформованих карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто матеріали кримінального провадження |
Щоквартально до 10 числа |
Сніжко О.М. |
|
|
|
96 |
Здійснювати контроль щодо наповнення місцевими судами області автоматизованої системи документообігу суду на предмет повноти заповнення усіх визначених граф, достовірності показників |
Під час проведення вивчення
|
Вознюк О.М. Сніжко О.М.
|
|
|
|
97 |
Здійснювати контроль за присвоєнням статистичних кодів вперше призначеним суддям та своєчасним внесенням змін до затвердженого Довідника кодів суддів загального апеляційного і загальних місцевих судів Волинської області на 2017 рік |
Контроль – постійно; внесення змін – у разі необхідності
|
Вознюк О.М. |
|
|
|
98 |
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 27.07.05 № 5864/14/1-05, здійснювати контроль щодо інформації про справи, які перебувають у провадженні місцевих загальних судів області і однією із сторін по яких виступають іноземні інвестори |
Постійно, у разі наявності інформації невідкладно інформувати ВОДА |
Вознюк О.М.
|
|
|
|
|
Методична та навчальна робота |
||||
|
99 |
Надавати місцевим судам області роз’яснення з питань організації роботи, обліково-статистичної роботи, судового діловодства, роботи архіву суду та діяльності головних спеціалістів з інформаційних технологій |
Постійно у разі необхідності
|
Вознюк О.М. Сніжко О.М.
|
|
|
|
100 |
Провести семінари з працівниками апарату судів області з питань віднесених до компетенції сектору в частині:
- складання звітів про стан здійснення правосуддя та ведення аналітичної роботи з питань судової статистики;
- ведення архівної роботи у місцевих загальних судах;
- судове діловодство
- організація роботи головних спеціалістів з інформаційних технологій
- використання технічних засобів відеозапису під час проведення судового засідання (кримінального провадження) у режимі відеоконференції |
червень 2017 року
січень-червень 2017 року
у разі внесення змін до Інструкції з діловодства (січень-червень 2017 року)
у разі внесення змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію у судах даної ділянки роботи
у разі потреби |
Вознюк О.М. Сніжко О.М.
|
|
|
|
101 |
Організовувати та забезпечувати стажування у територіальному управлінні працівників апарату судів, відповідальних за ведення судової статистики, судового діловодства, інформаційних технологій та архіву суду з метою підвищення їхньої кваліфікації |
У разі необхідності (за поданням голови суду) |
Вознюк О.М. Сніжко О.М.
|
|
|
|
|
Аналітична робота |
||||
|
102 |
Провести аналіз стану обліково-статистичної роботи у територіальному управлінні та місцевих загальних судах області за 2016 рік |
До 15.01.2017 |
Вознюк О.М.
|
|
|
|
103 |
Провести аналіз стану здійснення правосуддя місцевими загальними судами області за 2016 рік |
лютий 2017 року |
Сніжко О.М. |
|
|
|
104 |
Провести аналіз дотримання місцевими загальними судами Волинської області вимог Порядку надсилання інформації про осіб у кримінальних провадженнях та електронних копій судових рішень щодо осіб, які вчинили кримінальні правопорушення за 2016 рік |
лютий-березень 2017 року |
Вознюк О.М.
|
|
|
|
105 |
Провести аналіз типових помилок допущених місцевими загальними судами Волинської області під час складання звітів за 2016 рік |
лютий-березень 2017 року |
Вознюк О.М. Сніжко О.М.
|
|
|
|
106 |
Провести аналіз наповнення місцевими загальними судами Волинської області веб-сайтів за 2016 рік |
лютий-березень 2017 року |
Сніжко О.М. |
|
|
|
107 |
На виконання пункту 4 постанови колегії теруправління від 09.12.09 № 1/8, провести аналіз стану виконавської дисципліни у секторі |
Щоквартально (31.03.2017; 30.06.2017) |
Вознюк О.М. |
|
|
|
108 |
Проаналізувати стан виконання місцевими судами області протягом січня-червня 2017 року контрольних завдань теруправління з питань віднесених до компетенції сектору |
30.06.2017
|
Сніжко О.М. |
|
|
|
109 |
Узагальнювати інформацію про стан наповнення місцевими судами області автоматизованої системи документообігу суду |
У разі потреби |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
110 |
На виконання п.3.3. постанови колегії територіального управління від 09.12.08 № 3/11 узагальнити інформацію щодо кількості надісланих місцевими загальними судами області копій судових рішень для внесення їх до ЄДРСР |
Щоквартально до 25.01.17, 25.04.17 |
Вознюк О.М. Сніжко О.М. |
|
|
|
111 |
Проводити аналіз стану виконання постанов колегії територіального управління |
Щоквартально до 31.01.17, 30.04.17 |
Сніжко О.М. |
|
|
|
112 |
На виконання пункту 1 наказу начальника ТУ ДСА в Волинській області від 02.04.10 № 12/01-08, здійснювати належний контроль за своєчасним виконанням структурними підрозділами теруправління рішень колегії ДСА України |
Постійно |
Сніжко О.М. |
|
|
|
113 |
Проводити аналіз стану виконання рішень колегії ДСА України з позначкою «виконання постійно», звітувати до Державної судової адміністрації України |
Щоквартально до 15.01.17, 15.04.17 |
Сніжко О.М. |
|
|
|
|
Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, управління об’єктами державного майна |
||||
|
|
Питання планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності |
||||
|
114 |
Скласти фінансові звіти за 2016 рік, направити їх на паперових та електронних носіях в ДСА України та в ГУДКСУ у Волинській області |
у визначені ГУДКСУ та ДСАУ строки |
Пальчик В.А. та відповідальні працівники відділу |
|
|
|
115 |
Формування реєстрів юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень, перерахування платежів та виплата коштів, які обліковуються на всіх казначейських та банківських рахунках територіального управління |
протягом січня - червня |
відповідальні працівники відділу |
|
|
|
116 |
Формування меморіальних ордерів |
щомісячно до 10 числа |
Пальчик В.А. та відповідальні працівники відділу |
|
|
|
117 |
Формування головної книги |
щомісячно до 10 числа |
Пальчик В.А. та відповідальні працівники відділу |
|
|
|
118 |
Забезпечення відшкодування відрядних витрат |
систематично, по мірі надходжень документів (аван-сових звітів) |
відповідальні працівники відділу |
|
|
|
119 |
Забезпечити ведення касових книг, журналів обліку та видачі доручень, накладних на переміщення товарно-матеріальних цінностей |
у день проведення касових операцій |
відповідальні працівники відділу |
|
|
|
120 |
Забезпечення формування (підшивка) та зберігання всіх первинних документів відповідно до вимог інструкції з діловодства |
систематично |
Пальчик В.А. та відповідальні працівники відділу |
|
|
|
121 |
Подати звіт до ДСА України - соціальні виплати |
щомісячно до 02 числа |
Савонюк А.В. |
|
|
|
122 |
Подати звіт до ДСА України - структура заробітної плати |
щомісячно до 05 числа |
Пальчик В.А. Чубарська В.М. |
|
|
|
123 |
Підготувати звіт в ГУДКСУ у Волинській області за загальним та спеціальним фондами бюджетних установ за формою №7 |
щомісяця у визначені терміни |
Пальчик В.А. Савонюк А.В.
|
|
|
|
124 |
Підготувати звіт в ДСА України про виконання загального та спеціальних фондів бюджетних установ за формою №2 ; №4-1; №4-3; №7; інформація про фінансовий стан установи; реєстр державного нерухомого майна переданого в оренду |
щомісяця до 10 числа |
Пальчик В.А. або інші відповідальні працівники відділу
|
|
|
|
125 |
Скласти звіт про використання коштів фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС за 2016 рік, 1- й квартал 2017 року |
до 10.01.17, 02.04. |
Пальчик В.А. або інші відповідальні працівники відділу |
|
|
|
126 |
Підготувати до пенсійного фонду єдину щомісячну звітність персоніфікованого обліку відомостей та суми страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування |
щомісячно до 20 числа |
Борух О.С. |
|
|
|
127 |
Підготувати звіт про нарахування і виплату фізичним особам доходів і сум утриманих з них податків за 2016 рік, 1-й квартал 2017 року про підприємців, яким було перераховано, або відшкодовано кошти, за формою 1- ДФ |
до 09.02 10.05 |
Борух О.С. Пальчик В.А. |
|
|
|
128 |
Подати звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням |
до 20.01.17 та 20.04.17 |
Борух О.С., Пальчик В.А.
|
|
|
|
129 |
Подати звіт до органів статистики про залишки і використання енергетичних матеріалів та продуктів перероблення нафти, Ф№4-мтп про витрати палива, тепло енергії та електроенергії, про наявність та рух основних засобів, амортизацію, (знос) за 2016 рік, про роботу автотранспорту за 2016 рік |
до 20.01
|
Савонюк А.В. Чубарська В.М. |
|
|
|
130 |
Подати податкові декларації з плати за землю на 2017 рік |
до 20.02
|
Пальчик В.А. |
|
|
|
131 |
Подати розрахунок про суми податкових пільг на 2017 рік |
до 20.02 20.05 |
Пальчик В.А. |
|
|
|
132 |
Здійснювати контроль за дотриманням встановлених лімітів по комунальних платежах та телефонних розмовах |
щомісячно |
Савонюк А.В. |
|
|
|
133 |
Формування статистичної ф. 1-ПВ (місячна та квартальна) |
до 07.01-07.06 |
Чубарська В.М. Пальчик В.А. |
|
|
|
134 |
Здійснити розрахунок на виплату компенсацій та надання пільг потерпілим громадянам внаслідок аварії на ЧАЕС, подання до Департаменту соціальної політики Луцької міськради |
щомісячно до 20 числа |
Чубарська В.М. |
|
|
|
135 |
Надання рекомендацій адміністрації судів про розміри встановлення надбавок та преміювання працівникам апарату суду |
щомісячно при потребі до 20 числа поточного місяця |
Пальчик В.А. |
|
|
|
136 |
Опрацювання чинного законодавства що регулює здійснення фінансово-господарських операцій, їх документування і відображенні в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності. |
постійно |
Пальчик В.А. та працівники відділу |
|
|
|
137 |
Аналіз асигнувань, що надійшли на рахунки, касових і фактичних видатків; моніторинг дебіторської та кредиторської заборгованості, з метою контролю та застосування методів запобігання її створення |
щомісячно до 20 числа |
Пальчик В.А. Савонюк А.В.
|
|
|
|
138 |
Аналіз фонду заробітної плати |
щомісячно до 25 числа |
Пальчик В.А., Борух О.С. |
|
|
|
139 |
Аналіз та контроль залишків бюджетних коштів на рахунках в органах ГУДКСУ у Волинській області |
щоденно |
Пальчик В.А.
|
|
|
|
140 |
Узагальнення та аналіз використання асигнувань, виділених на фінансування теруправління і місцевих судів на І - півріччя 2017 року з метою їх цільового призначення |
протягом півріччя |
Пальчик В.А. |
|
|
|
141 |
Опрацювання новел законодавства, що регулюють питання фінансової діяльності бюджетних установ |
протягом півріччя |
Пальчик В.А. та відповідальні працівники відділу |
|
|
|
142 |
Підготовка заяви-розрахунку на відшкодування витрат тимчасової непрацездатності страхових коштів ФСС з ТВП |
щомісячно при потребі |
Борух О.С.
|
|
|
|
143 |
Провести інвентаризацію грошових коштів, грошових документів бланків суворої звітності |
щоквартально на 1-ше число початку квартального періоду |
Савонюк А.В. та постійно діюча комісія |
|
|
|
144 |
Провести інвентаризацію розрахунків з дебіторами і кредиторами |
на 01.01 та у разі потреби |
Савонюк А.В. та постійно діюча комісія |
|
|
|
145 |
Брати участь у проведенні раптових інвентаризацій у місцевих загальних судах |
у разі потреби |
Ковальчук О.М.
|
|
|
|
146 |
Організація та проведення засідань комісії соціального страхування |
протягом півріччя |
Пальчик В.А. |
|
|
|
147 |
Підготувати довідки про доходи працівникам територіального та для працівників місцевих загальних судів за 2016 рік для подачі Декларації про майно, доходи і зобов’язання фінансового характеру на 2016 рік |
січень-лютий |
Борух О.С., Чубарська В.М. |
|
|
|
148 |
Підготувати довідки, відповідно поданих заяв, працівникам та особам, що працювали у місцевих загальних судах |
протягом півріччя |
Борух О.С., Чубарська В.М. |
|
|
|
149 |
Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2016 рік (форма 10-ПІ) |
до 01.03 |
Пальчик В.А., Борух О.С. |
|
|
|
150 |
Підготувати особові рахунки працівників територіального управління та працівників місцевих загальних судів за 2016 рік |
січень-березень |
Борух О.С., Чубарська В.М. |
|
|
|
151 |
Складання проекту кошторису на 2017 рік |
травень-червень |
Пальчик В.А. та відповідальні працівники управління |
|
|
|
152 |
Провести списання майна, яке морально зношене, застаріле та непридатне для подальшого використання |
у разі потреби протягом півріччя |
Ковальчук О., МВО та постійно діюча комісія |
|
|
|
153 |
Аналіз та контроль надходження судового збору |
протягом півріччя |
Пальчик В.А. |
|
|
|
154 |
Інформувати ДСА України про потенційних об’єктів оренди державного майна серед місцевих загальних судів Волинської області. |
до 05.01.17 та 05.04.17 |
Пальчик В.А. |
|
|
|
155 |
Інформувати ДСА України про наповнення бази об’єктів внутрішнього аудиту |
на 01.06.2017 |
Пальчик В.А. |
|
|
|
156 |
Приймати участь у підготовці даних до Звіту про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти |
до 06.01.17 та 10.04.17 |
Савонюк А.В.
|
|
|
|
157 |
Підготувати для передачі в архів номенклатурні справи постійного зберігання |
протягом півріччя |
Пальчик В.А. та відповідальні працівники відділу |
|
|
|
Питання управління об’єктами державного майна |
|||||
|
Загальні питання |
|||||
|
158 |
Забезпечувати підготовку матеріалів для проведення роботи комітету з конкурсних торгів та тендерного комітету |
січень-червень |
Демчук С.А., Пальчик В.А., Байрак Г.Р. |
|
|
|
159 |
Проводити роботу щодо забезпечення судових розпорядників форменим одягом та знаками розрізнення, ведення обліку |
у разі необхідності та наявності відповідного фінансування |
Ковальчук О.М. |
|
|
|
160 |
Здійснювати контроль в частині направлення додаткової заявки для забезпечення форменим одягом судових розпорядників, на виконання п.2.1.1. Положення, затвердженого наказом ДСА України від 23.12.05 № 135 |
щоквартально додаткова заявка (у разі потреби) |
Ковальчук О.М. |
|
|
|
161 |
На виконання п.2.2. рішення колегії ДСА України від 19.12.08 № 5/6/2 забезпечувати підготовку інформації щодо виконання сектором рішень колегії ДСА України із терміном виконання «постійно» |
щоквартально до 15 числа |
Байрак Г.Р. , Ковальчук О.М.
|
|
|
|
162 |
Провести роботу по формуванню справ у відповідності з номенклатурою справ на 2017 рік |
до 15.02.2017 |
Ковальчук О.М. |
|
|
|
163 |
Забезпечувати своєчасне та достовірне надання звітної інформації |
постійно |
Байрак Г.Р. , Ковальчук О.М. |
|
|
|
Питання забезпечення діяльності судів |
|||||
|
164 |
Придбання матеріальних цінностей, їх облік, організація проведення господарських робіт для потреб місцевих загальних судів області, теруправління |
січень-червень по мірі надходження фінансування |
Байрак Г.Р. , Ковальчук О.М. |
|
|
|
165 |
Ведення складського господарства. Забезпечення прийому і відпуску товарно-матеріальних цінностей |
січень-червень |
Байрак Г.Р. , Ковальчук О.М. |
|
|
|
166 |
Забезпечення ефективного використання та збереження об’єктів державної власності в місцевих загальних судах Волинської області та територіальному управлінні |
постійно |
Байрак Г.Р.
|
|
|
|
167 |
Забезпечення суддів суддівськими мантіями та нагрудними знаками (забезпечення виготовлення, видачу та облік) |
у разі необхідності та наявності фінансування |
Ковальчук О.М. |
|
|
|
168 |
Ведення обліку комп’ютерної та оргтехніки місцевих загальних судів, отриманої для проведення ремонту та заправки за поданнями судів |
постійно з урахуванням фінансування |
Ковальчук О.М. |
|
|
|
169 |
Вживати заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на будівлі та земельні ділянки місцевих загальних судів Волинської області |
січень-червень |
Байрак Г.Р.
|
|
|
|
170 |
Підготувати План проведення поточних ремонтів у місцевих загальних судах Волинської області на 2017 рік та забезпечити виконання передбачених ним заходів |
січень-червень |
Демчук С.А., Байрак Г.Р., Пальчик В.А., Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
171 |
Забезпечувати виконання Плану заходів для забезпечення доступу до приміщень місцевих загальних судів Волинської області осіб з обмеженими фізичними можливостями та маломобільних груп населення на 2016-2017р.р. та організувати виконання передбачених ним заходів |
січень-червень |
Байрак Г.Р. Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
172 |
Вжиття заходів щодо заміни металевих загороджень на загородження зі скла (органічного скла) в залах судових засідань місцевих загальних судів Волинської області |
січень-червень з урахуванням фінансування |
Байрак Г.Р., Ковальчук О.М., Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
Методична та навчальна робота |
|||||
|
173 |
Надавати місцевим судам області роз’яснення з питань організації роботи судів та інших питань щодо управління державним майном |
січень-червень |
Байрак Г.Р. спільно з Ковальчук О.М. |
|
|
|
174 |
Провести семінарське навчання з питань організації служби судових розпорядників |
у разі внесення змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію у судах даної ділянки роботи |
Байрак Г.Р., Ковальчук О.М
|
|
|
|
175 |
Організовувати та забезпечувати стажування у територіальному управлінні працівників апарату судів, з питань що віднесено до компетенції сектору, з метою підвищення їхньої кваліфікації |
у разі необхідності (за поданням голови суду) |
Байрак Г.Р.
|
|
|
|
Аналітична робота |
|||||
|
176 |
Проводити узагальнення потреби у матеріально- технічному забезпеченні місцевих загальних судів області |
по мірі необхідності та наявності фінансування |
Байрак Г.Р., Ковальчук О.М. |
|
|
|
177 |
Провести аналіз стану діяльності служби судових розпорядників місцевих загальних судів Волинської області за 2016 рік |
березень |
Байрак Г.Р., Ковальчук О.М. |
|
|
|
178 |
Проаналізувати стан виконання місцевими судами області протягом січня-червня 2017 року контрольних завдань теруправління з питань віднесених до компетенції сектору.
|
червень |
Ковальчук О.М. |
|
|
|
Головний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи |
|||||
|
Загальні питання |
|||||
|
179 |
На виконання п.1.7 наказу ДСА України від 16.12.10 № 196 скеровувати реєстри судових справ |
щомісячно до 5 числа |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
180 |
На виконання наказу ДСА України від 15.04.2013 № 54 здійснювати підготовку та скерування до ДСА України інформації про стан укладання та виконання цивільно-правових та господарських договорів з юридичними та фізичними особами |
щоквартально до 5 числа |
Трофимчук Ю.І., Пальчик В.А. |
|
|
|
181 |
Відповідно до ст.132 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», на виконання доручення ДСА України від 11.02.2013 № 14-748/13 надіслати контрольний список суддів, які потребують поліпшення житлових умов для забезпечення службовим житлом та інформацію про одержання житла суддями |
до 01.01.2017 01.04.2017 |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
182 |
На виконання п.3 протокольного доручення колегії ТУ ДСА України в Волинській області №1/3/1 від 24.02.12 подати проект контрольного списку суддів місцевих загальних судів Волинської області, які перебувають на квартирному обліку у виконавчих комітетах міських, селищних, сільських рад Волинської області /за місцем роботи судді/ та потребують покращення житлових умов для погодження членами колегії ТУ ДСА України в Волинській області |
до 01.02.2017 |
Трофимчук Ю.І.
|
|
|
|
183 |
Провести роботу по формуванню справ у відповідності з номенклатурою справ на 2017 рік |
до 15.02.2017 |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
184 |
Розробити План заходів по енергозбереженню у територіальному управлінні та місцевих загальних судах Волинської області на 2017 рік та вживати заходів щодо його реалізації |
постійно, після затвердження плану заходів |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
185 |
На виконання п.2.2. рішення колегії ДСА України від 19.12.08 № 5/6/2 забезпечити підготовку інформації щодо виконання рішень колегії ДСА України із терміном виконання «постійно» в частині, що належить до компетенції головного спеціаліста
|
щоквартально до 15 числа |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
Питання забезпечення договірної та позовної роботи |
|||||
|
186 |
Підготовка та укладення господарських договорів з підприємствами, установами та організаціями, контроль за їх виконанням |
січень-червень
|
Трофимчук Ю.І. Байрак Г.Р. * |
|
|
|
187 |
Ведення претензійно-позовної роботи, представлення інтересів територіального управління в судах, інших органах під час розгляду правових питань |
у разі потреби |
Трофимчук Ю.І. Байрак Г.Р. * |
|
|
|
188 |
Перевірка проектів наказів, інших актів, що подаються на підпис начальника управління на відповідність їх законодавству, візування за наявності погодження цих проектів заінтересованими підрозділами |
січень-червень
|
Трофимчук Ю.І. Байрак Г.Р. * |
|
|
|
189 |
Забезпечення обліку і зберігання текстів законодавчих та інших нормативних актів, виданих територіальним управлінням, в межах своєї компетенції |
січень-червень
|
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
190 |
Забезпечення надання оперативної (не пізніше наступного робочого дня з дня надходження відповідних документів) реєстрації в РСС ДСА України документів, що містять інформацію стосовно судових справ, в яких учасником судового процесу виступає територіальне управління |
постійно |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
Методична та навчальна робота |
|||||
|
191 |
Надавати місцевим судам області методичну допомогу з питань що належать до компетенції головного спеціаліста |
січень-червень |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
192 |
Брати участь у семінарських навчаннях |
у разі проведення |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
Аналітична робота |
|||||
|
193 |
Аналіз наслідків розгляду претензій, позовів і судових справ, практики укладання та виконання договорів; внесення керівнику територіального управління пропозицій щодо удосконалення правового забезпечення господарської діяльності. |
червень
|
Трофимчук Ю.І. |
|
|
|
194 |
Вести аналіз стану виконання місцевими загальними судами області контрольних завдань. |
червень |
Трофимчук Ю.І. |
|
|
*на час відсутності головного спеціаліста з забезпечення договірної та позовної роботи