Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник територіального управління
Державної судової адміністрації України
в Волинській області
___/підпис/____ Н.В.Коцирій
« 03 » січня 2012 року
роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
на I півріччя 2012 року
№ з/п |
Найменування заходів |
Термінвиконання |
Виконавці |
Відмітки про виконання |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
Загальні питання |
||||||
1. |
Проводити апаратні, оперативні та міжвідомчі наради з обговорення питань роботи територіального управління |
по мірі необхідності |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
||
2. |
Брати участь в роботі колегій ДСА України |
відповідно до доведеного графіка |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
||
3. |
Взяти участь у нарадах з головами судів |
по мірі проведення |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
||
4. |
Вживати заходів щодо забезпечення виконання Закону України « Про судоустрій і статус суддів» |
постійно |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
||
5. |
Вживати заходів по забезпеченню охорони приміщень місцевих судів області |
постійно |
Стецюк Т.Ф. |
|
||
6. |
Забезпечити неухильне виконання в територіального управлінні Законів України “Про розгляд звернень громадян ”, « Про доступ до публічної інформації» |
постійно |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
||
7. |
Вживати заходи, спрямовані на протидію корупції в судах області та територіального управлінні |
постійно |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
||
8. |
Забезпечити на належному рівні діяльність комітету конкурсних торгів |
постійно |
Стецюк Т.Ф. |
|
||
9. |
Забезпечити виконання Плану заходів ДСА України щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями на інших маломобільних груп населення на 2009-2015 роки |
у межах асигнувань, передбачених Держбюджетом |
Коцирій Н.В.. Стецюк Т.Ф. |
|
||
10. |
Розрахувати і направити в ДСАУ бюджетний запит на 2013 рік (за участю голів місцевих судів) |
у визначені ДСА України терміни |
Соколова О.С. спільно з керівниками структурних підрозділів |
|
||
11. |
На виконання наказу ДСА України від 25.08.2008 № 97 «Про організацію роботи органів державної судової адміністрації та впорядкування звітної інформації щодо діяльності територіальних управлінь державної судової адміністрації» підготувати узагальнену інформацію до звіту “Критерії оцінки роботи ТУДСА в Волинській області ” |
до 15.01, 15.04 |
керівники структурних підрозділів |
|
||
12. |
На виконання наказу Держкомстату України подати звіт за формою № 1-торги (тендери) |
до 16.01, 16.04 |
Стецюк Т.Ф. Пивовар С.А. Соколова О.С.
|
|
||
13. |
На виконання наказу ДСА України від 21.11.07 № 126 та від 03.12.08 № 123 надіслати звіт щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів |
до 05.01 |
Стецюк Т.Ф. |
|
||
14. |
Підготувати план роботи комітету конкурсних торгів територіального управління на 2011 рік |
Січні |
Стецюк Т.Ф. за участю членів ККТ
|
|
||
15. |
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 17 січня 2007 року № 11672/127/1-06 надавати інформацію облдержадміністрації щодо забезпечення належним приміщенням Волинського окружного адміністративного суду |
щомісячно, до 25 числа |
Пивовар С.А. |
|
||
16. |
Організація та проведення поточних, капатільних ремонтів та будівництва приміщень місцевих судів за затвердженим планом |
січень- червень за умови фінансування |
Стецюк Т.Ф. |
|
||
17. |
Проводити вивчення стану організації роботи місцевих загальних судів області з питань, віднесених до управління |
відповідно до графіка
|
робоча група працівників управління |
|
||
18. |
На виконання наказу голови ДСА України від 21.05.03 №186 здійснювати оновлення веб-сайту |
постійно в міру необхідності |
Михальчук М.І. спільно з керівниками структурних підрозділів |
|
||
19. |
Здійснювати висвітлення через місцеві ЗМІ інформацію про діяльність територіального управління та події, які відбулись за участю управління. Копії опублікованих в друкованих ЗМІ статей надсилати для відома на адресу ДСА України |
постійно |
Коцирій Н.В. Корж Г.В. Михальчук М.І. |
|
||
20. |
Участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, надання правової допомоги працівникам територіального управління, які потребують соціального захисту |
Січень-червень |
Коцирій Н.В. спільно з керівниками структурних підрозділів |
|
||
21. |
Забезпечити подання в ДСА України аналітичної інформації на виконання Закону України “Про протидію та боротьбу з корупцією ” |
постійно, відповідно до затвердженого плану |
Стецюк Т.Ф.
|
|
||
22. |
Брати участь у засіданнях постійно діючої інвентаризаційної комісії, тендерного комітету, комісії по списанню матеріальних цінностей, експертної комісії з питань конфіденційної інформації та інших, відповідно до наказів територіального управління |
протягом січня-червня (по мірі проведення засідань) |
члени комісії, згідно наказу |
|
||
23. |
Вжити необхідні заходи організаційного характеру та подати в ДСА України штатні розписи місцевих судів області загальної юрисдикції та територіального управління ДСА в області |
до 15 січня 2011 р. |
Корж Г.В. спільно з відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
|
||
24. |
Забезпечити приймання, облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом ДСК |
постійно, по мірі надходження |
Пивовар С.А. Корж Г.В. |
|
||
25. |
Вживати заходи щодо забезпечення безпеки та незалежності суддів |
січень-червень за умови фінансування |
Стецюк Т.Ф. |
|
||
26. |
Вживати заходи щодо забезпечення місцевих судів охоронно-пожежною сигналізацією |
січень-червень за умови фінансування |
Стецюк Т.Ф. |
|
||
27. |
Проведення комісійного обстеження приміщень місцевих загальних судів |
Згідно спільного графіка з СОРСМ «Грифон» |
Стецюк Т.Ф. |
|
||
28. |
Ведення контрольного списку суддів місцевих судів області ( по черговості), які потребують забезпечення службовим житлом |
січень-червень
|
Стецюк Т.Ф. |
|
||
29. |
Забезпечувати приймання облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом обмеженого доступу «Для службового користування» |
постійно по мірі надходження |
Пивовар С.А., у разі відсутності Корж Г.В. |
|
||
30. |
Забезпечувати дотримання правил проходження документообігу в територіальному управлінні |
постійно до визначення відповідального працівника |
Пивовар С.А. |
|
||
31. |
Забезпечувати належну організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє територіальне управління |
постійно |
Пивовар С.А. Стецюк Т.Ф. |
|
||
32. |
Спільно з відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності вжити необхідні заходи організаційного характеру та затвердити структуру і штатну чисельність працівників апаратів місцевих судів області загальної юрисдикції та територіального управління ДСА в області |
до 15 січня 2012 р. |
Корж Г.В. Соколова О.С. |
|
||
33. |
Спільно з відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності вжити необхідні заходи організаційного характеру та надіслати на затвердження штатний розпис територіального управління до ДСА України |
до 15 січня 2012 р. |
Корж Г.В. Соколова О.С. |
|
||
34. |
Вживати заходи щодо запобігання і протидії корупції.
|
Постійно, відповідно до затвердженого плану |
Стецюк Т.Ф.
|
|
||
Сектор кадрової роботи |
||||||
35. |
Подати для узагальнення та подальшого подання в ДСА України наступної звітної інформації в частині визначених повноважень сектору : - на виконання наказу ДСА України від 17.03.06 № 20/06 „Про запровадження критеріїв оцінки роботи територіальних управлінь державної судової адміністрації”;
|
Щоквартально
|
Корж Г.В.
|
|
||
36. |
Забезпечити своєчасне подання в ДСА України наступну звітну інформацію: - щодо штатної та фактичної чисельності суддів, працівників судів та територіального управління ДСА в області ; - - про кількісний та якісний склад службовців та державних службовців; - - про співробітництво з ЗМІ;
|
Щоквартально щоквартально, до 10 числа
річний піврічний до 15 числа щоквартально, до 5 числа |
Корж Г.В. Михальчук М.І. |
|
||
37. |
Здійснювати висвітлення через місцеві ЗМІ інформацію про діяльність територіального управління та події, які відбулись за участю управління. Копії опублікованих в друкованих ЗМІ статей надсилати для відома на адресу ДСА України |
Постійно |
Корж Г.В. Михальчук М.І.
|
|
||
38. |
Взяти участь в проведенні разом з працівниками інших секторів управління в комплексних та цільових вивчень стану організації роботи міських, районних, міськрайонних судів області /відповідно до графіка / |
Згідно з планом
|
|
|
||
39. |
Подання до ДСА України звітної інформації щодо стану розгляду звернень громадян |
До 5 січня До 5 липня |
Михальчук М.І.
|
|
||
40. |
Вжити необхідні організаційні заходи та забезпечити проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків та завдань Подати інформацію про проведення щорічної оцінки в ДСАУ |
лютий.
березень |
Корж Г.В. Михальчук М.І.
|
|
||
41. |
. Вжити заходи до затвердження графіку відпусток на 2012 рік працівників територіального управління |
до 5 січня
|
Михальчук М.І.
|
|
||
42. |
Подати до Головного управління статистики у Волинській області звіт 9 ДС |
До 8 січня |
Михальчук М.І.
|
|
||
43. |
Подати до Головного управління статистики у Волинській області звіт 6 ПВ |
До 20 лютого |
Михальчук М.І.
|
|
||
44. |
Подати до Волинського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів |
До 1 березня |
Михальчук М.І.
|
|
||
45. |
Організувати роботу по поданню державними службовцями управління декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік |
Протягом березня |
Михальчук М.І.
|
|
||
46. |
Подавати до Луцького міського центру зайнятості звіти 3-ПН; 5-ПН 4-ПН(план);4-ПН (факт) |
В міру необхідності |
Михальчук М.І.
|
|
||
47. |
Підготовка документів та скерування до ДСА України подань щодо присвоєння чергових рангів державних службовців працівника ТУ |
Згідно графіка |
Михальчук М.І.
|
|
||
48. |
Підготовка проектів наказів про встановлення надбавки за вислугу років державним службовцям ТУ |
Згідно графіка |
Михальчук М.І.
|
|
||
49. |
Організувати подання звітної інформації щодо виплати грошової допомоги до 9 травня до ДСА України та Управління праці та соцзахисту |
Березень-квітень |
Михальчук М.І.
|
|
||
50. |
Підтримувати в контрольному стані Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів |
Постійно, в міру потреби |
Корж Г.В.
|
|
||
51. |
Забезпечувати оновлення необхідної інформації та підтримання в контрольному стані локальної системи „Картка” ЄДСК „Кадри” в територіальному управління та місцевих загальних судах області. Подавати в Управління Головдержслужби в Волинській області необхідну інформацію |
Постійно, в міру потреби Звіт та електронні картки щоквартально до 5 числа |
Михальчук М.І.
|
|
||
52. |
Організація роботи по складанню описів справ постійного зберігання та з особового складу |
Січень-червень |
Михальчук М.І.
|
|
||
53. |
Провести відбір для знищення документів сектору, строк зберігання яких закінчився станом на 1 січня 2012 року |
Січень-червень |
Михальчук М.І.
|
|
||
54. |
Вжити необхідні заходи для подання особами, зарахованими до кадрового резерву для державної служби територіального управління звітів про виконання особистих річних планів. З метою підготовки дієвого резерву кадрів на заміщення вакантних посад державних службовців територіального управління приймати для проходження стажування в секторі кадрової роботи та інших структурних підрозділах територіального управління працівників апаратів судів |
Постійно, згідно з потребою
|
Корж Г.В.
Михальчук М.І.
|
|
||
55. |
Продовжити практику стажування в територіальному управлінні керівників апаратів, заступників керівників апаратів судів |
Постійно |
Корж Г.В. |
|
||
56. |
За необхідності внести пропозиції про внесення змін до Регламенту, Правил внутрішнього трудового розпорядку |
До 15 лютого |
Корж Г.В. |
|
||
57. |
Забезпечити направлення суддів, працівників апарату судів та територіального управління на навчання з підвищення кваліфікації у Львівське регіональне відділення Національної школи суддів України |
Постійно згідно з графіками |
Корж Г.В.
|
|
||
58. |
Провести з керівниками апаратів судів та консультантами по веденню кадрового діловодства навчальний семінар |
березень 2012 р. |
Корж Г.В.
|
|
||
59. |
Провести узагальнення щодо проведення щорічної оцінки державних службовців в судах |
березнь 2012 р. |
Корж Г.В.
|
|
||
Сектор організації роботи з ведення судової статистики, судового діловодства та архіву судів, організації служби судових розпорядників |
||||||
60. |
На виконання наказу голови ДСА України від 21.05.03 №186, рішень колегії ДСА України здійснювати оновлення веб–сайту територіального управління за відповідними розділами по напрямках роботи сектору |
Постійно, в міру необхідності |
Павлюк О.О. |
|
||
61. |
Забезпечити виконання поточних доручень ДСА України та інших відомств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції сектору |
січень - червень |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
62. |
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 01.06.10 № 28249/1/1-10, надавати Волинській обласній державній адміністрації інформацію щодо справ про притягнення до адміністративної і кримінальної відповідальності порушників прав інтелектуальної власності, які перебувають в провадженні місцевих загальних судів Волинської області |
Щомісячно до 23 числа |
Павлюк О.О. |
|
||
63. |
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 07.06.10 № 32208/1/1-10, надавати інформацію щодо справ, які перебувають у провадженні місцевих загальних судів області, про притягнення до кримінальної відповідальності за нормами статей 176, 190, 191, 192, 203, 203-1, 205, 206, 208, 212, 216, 225, 227 та 229 КК України порушників майнових прав на музичні фонограми та їх примірники, правова охорона яких здійснюється відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні прав», під час виготовлення, ввезення в Україну, реєстрації, продажу, публічного виконання, кабельної ретрансляції, передачі та розповсюдження через Інтернет або іншого використання таких фонограм, управління і розпорядження майновими правами на них |
Щомісячно до 5 числа |
Павлюк О.О. |
|
||
64. |
Проводити вивчення стану організації діяльності роботи місцевих судів області з питань, віднесених до компетенції сектору |
Протягом січня - червня згідно затвердженого плану |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
65. |
Забезпечувати своєчасне та достовірне надання звітної інформації |
Постійно |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
66. |
Забезпечувати підготовку матеріалів для належної організації роботи колегії територіального управління |
Постійно, згідно затвердженого плану проведення засідань колегії |
Вознюк О.М. |
|
||
67. |
Забезпечувати проведення виробничого навчання з працівниками територіального управління |
щомісячно, перший понеділок місяця |
Вознюк О.М. |
|
||
68. |
Забезпечувати організаційну підготовку засідань експертної комісії ТУ ДСА в області
|
Постійно (у разі потреби проведення засідань ЕК) |
Павлюк О.О. |
|
||
69. |
Виконувати обов’язки по веденню архівної роботи у теруправлінні |
Протягом січня - червня |
Павлюк О.О. |
|
||
70. |
Брати участь у засіданнях постійно діючої інвентаризаційної комісії, комітету з конкурсних торгів, комісії по списанню матеріальних цінностей, експертної комісії з питань конфіденційної інформації територіального управління |
Протягом січня - червня (по мірі проведення засідань) |
Павлюк О.О. |
|
||
71. |
Здійснювати контроль щодо впровадження та подальшого супроводу комп’ютерних програм з документообігу |
Постійно |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
72. |
Сприяти ДП «ІСС» в частині надання підприємством послуг із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду системи документообігу суду |
Постійно |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
73. |
Перевірити стан заведення структурними підрозділами теруправління справ, відповідно до затвердженої номенклатури на 2012 рік |
до 31 січня 2012 року |
Павлюк О.О. |
|
||
74. |
Провести відбір для знищення документів сектору, строк зберігання яких закінчився станом на 1 січня 2012 року |
січень - червень |
Вознюк О.М. |
|
||
75. |
Організація роботи по складанню описів справ постійного зберігання та з особового складу |
січень - червень |
Павлюк О.О., члени експертної комісії |
|
||
76. |
Проведення інструктажів працівникам територіального управління з питань охорони праці |
У строки визначенні Інструкціями |
Вознюк О.М. |
|
||
77. |
Ведення обліку юридичної літератури теруправління |
У разі надходження |
Павлюк О.О. |
|
||
78. |
Ведення обліково-кодифікаційної роботи у територіальному управлінні |
січень - червень |
Вознюк О.М. |
|
||
79. |
Вживати заходів щодо своєчасного забезпечення підписувачів електронними цифровими підписами, своєчасно скеровувати заяви на зміну реквізитів у електронних ключах, їх скасування |
У разі потреби |
Павлюк О.О. |
|
||
80. |
Вживати заходів щодо своєчасного розміщення інформації про територіальне управління та місцеві суди області у Єдиній базі даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень |
У разі потреби |
Павлюк О.О. |
|
||
81. |
Подати до Головного управління статистики у Волинській області звіт про травматизм на виробництві у 2011 році: по територіальному управлінню та місцевих загальних судах Волинської області окремо |
До 20.02.12 |
Вознюк О.М. |
|
||
82. |
Вживати заходи щодо посилення боротьби по протидії корупції |
Постійно |
Павлюк О.О. спільно із керівниками самостійних структурних підрозділів |
|
||
83. |
Вжиття заходів щодо зміцнення трудової та виконавської дисципліни працівниками сектору |
січень - червень |
Павлюк О.О. |
|
||
84. |
Здійснювати проходження документообігу у секторі |
січень - червень |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
85. |
Прийом первинних звітів про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами за 2011 рік за формами 1, 1-АМ, 1-ОП, 1-Л, 2а, 2ц, 3, 4, 5 |
З 04.01.12 по 13.01.12, згідно затвердженого графіка |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
86. |
Прийом первинних звітів про оперативність розгляду кримінальних справ місцевими загальними судами області та щодо розгляду справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України |
Щоквартально, до 5 (1-ОП) та 8 (1-Л) числа місяця, наступного за звітним періодом |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
87. |
Прийом щомісячних первинних звітів про результати роботи підрозділів служби судових розпорядників судів загальної юрисдикції Волинської області |
Щомісячно до 5 числа |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
88. |
Підготувати зведені звіти про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Волинської області за 2011 рік та подати їх до ДСА України |
До 10.01.2012 (1-ОП, 1-АМ), 13.01.2012 (1-Л), 20.01.2012 (1, 2а, 2ц, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) |
Павлюк О.О. Вознюк О.М.
|
|
||
89. |
Сформувати аналітичні таблиці про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Волинської області за 2011 рік |
у разі потреби |
Павлюк О.О.
|
|
||
90. |
На виконання наказу ДСА України від 29.11.2004 № 243/04 узагальнити та подати ДСА України зведений звіт про результати роботи підрозділів служби судових розпорядників судів загальної юрисдикції Волинської області |
Щоквартально 10.01.12, 10.04.12 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
91. |
На виконання наказу ДСА України від 20.02.07 № 15 узагальнити та подати звіт про оперативність розгляду місцевими загальними судами області кримінальних справ (форма 1-ОП) за перший квартал 2012 року |
До 10.04.12 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
92. |
На виконання наказу ДСА України від 29.04.09 № 51 узагальнити та подати звіт про стан розгляду місцевими загальними судами області справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України (1-Л) за перший квартал 2012 року |
До 13.04.12
|
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
93. |
Приймання паперових посилок із картками стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу, перевірка правильності внесеної інформації до вказаних карток |
Щомісячно до 10 числа |
Вознюк О.М. |
|
||
94. |
На виконання вимог п. 4.10. та 5.9. Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, провести звірку надходження вищевказаних карток до територіального управління з апеляційним та місцевими загальними судами області |
Щоквартально до 13.01.12, 13.04.12 |
Павлюк О.О. |
|
||
95. |
Здійснювати контроль щодо наповнення місцевими судами області автоматизованої системи документообігу суду на предмет повноти заповнення усіх визначених граф, достовірності показників |
Постійно
|
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
96. |
Здійснювати контроль за присвоєнням статистичних кодів вперше призначеним суддям та своєчасним внесенням змін до затвердженого Довідника кодів суддів загального апеляційного і загальних місцевих судів Волинської області на 2012 рік |
Контроль – постійно; внесення змін – у разі необхідності
|
Павлюк О.О. |
|
||
97. |
Забезпечення судових розпорядників форменим одягом та знаками розрізнення, ведення обліку |
У разі необхідності та наявності відповідного фінансування |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
98. |
Здійснювати контроль в частині направлення додаткової заявки для забезпечення форменим одягом судових розпорядників, на виконання п.2.1.1. Положення, затвердженого наказом ДСА України від 23.12.05 № 135 |
Щоквартально додаткова заявка (у разі потреби) |
Вознюк О.М. |
|
||
99. |
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 27.07.05 № 5864/14/1-05, здійснювати контроль щодо інформації про справи, які перебувають у провадженні місцевих загальних судів області і однією із сторін по яких виступають іноземні інвестори |
Постійно, у разі наявності інформації невідкладно інформувати ВОДА |
Павлюк О.О.
|
|
||
100. |
Надавати місцевим судам області роз’яснення з питань обліково-статистичної роботи, судового діловодства, роботи архіву суду та служби судових розпорядників |
Постійно у разі необхідності
|
Павлюк О.О. Вознюк О.М.
|
|
||
101. |
Провести семінари з працівниками апарату судів області з питань віднесених до компетенції сектору в частині:
- складання звітів про стан здійснення правосуддя та ведення аналітичної роботи з питань судової статистики;
- ведення архівної роботи у місцевих загальних судах;
- судове діловодство
- організація роботи служби судових розпорядників |
червень 2012 року
січень – червень 2012 року
у разі затвердження нової Інструкції з діловодства (січень – червень 2012 року)
у разі внесення змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію у судах даної ділянки роботи |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
102 |
Організовувати та забезпечувати стажування у територіальному управлінні працівників апарату судів, відповідальних за ведення судової статистики, судового діловодства та архіву суду з метою підвищення їхньої кваліфікації |
У разі необхідності (за поданням голови суду) |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
103 |
Провести аналіз стану обліково-статистичної роботи у територіальному управлінні та місцевих загальних судах області за 2011 рік |
До 05.01.12 |
Павлюк О.О.
|
|
||
104 |
Провести аналіз стану здійснення правосуддя місцевими загальними судами області за 2011 рік |
До 10.02.12 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
105 |
Провести аналіз типових помилок допущених місцевими загальними судами Волинської області під час складання звітів за 2011 рік |
До 20.02.12 |
Павлюк О.О.
|
|
||
106 |
Провести аналіз стану діяльності служби судових розпорядників місцевих загальних судів Волинської області за 2011 рік |
До 24.02.12 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
107 |
На виконання пункту 4 постанови колегії теруправління від 09.12.09 № 1/8, провести аналіз стану виконавської дисципліни у секторі |
Щоквартально (30.03.2012; 27.06.2012) |
Павлюк О.О. |
|
||
108 |
Проаналізувати стан виконання місцевими судами області протягом січня – червня 2012 року контрольних завдань теруправління з питань віднесених до компетенції сектору |
27.06.2012
|
Вознюк О.М. |
|
||
109 |
Узагальнювати інформацію про стан наповнення місцевими судами області автоматизованої системи документообігу суду |
У разі потреби |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
110 |
На виконання п.3.3. постанови колегії територіального управління від 09.12.08 № 3/11 узагальнити інформацію щодо кількості надісланих місцевими загальними судами області копій судових рішень для внесення їх до ЄДРСР |
Щоквартально до 25.01.12, 25.04.12 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
111 |
Узагальнювати інформацію щодо результатів роботи підрозділів служби судових розпорядників місцевих судів області на підставі поданих звітів |
Щомісячно до 10 числа |
Вознюк О.М. |
|
||
112 |
На виконання п.3.4. постанови колегії ТУ ДСА в Волинській області від 09.12.08 № 3/11 узагальнити інформацію щодо стану звернення до виконання судових рішень по стягненню витрат за інформаційно-технічне забезпечення розгляду цивільної справи |
Щоквартально до 27.01.12, 27.04.12 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
||
113 |
Проводити аналіз стану виконання постанов колегії територіального управління |
Щоквартально до 27.01.12, 27.04.12 |
Вознюк О.М. |
|
||
114 |
На виконання пункту 1 наказу начальника ТУ ДСА в Волинській області від 02.04.10 № 12/01-08, здійснювати належний контроль за своєчасним виконанням структурними підрозділами теруправління рішень колегії ДСА України |
Постійно |
Вознюк О.М. |
|
||
115 |
Проводити аналіз стану виконання рішень колегії ДСА України з позначкою «виконання постійно», звітувати до Державної судової адміністрації України |
Щоквартально до 13.01.12, 13.04.12 |
Вознюк О.М. |
|
||
Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності |
||||||
116 |
При зміни структури або розміру заробітної плати вносити пропозиції до проекту штатного розпису місцевих судів області та теруправління |
на момент зміни посадових окладів |
Соколова О.С. |
|
||
117
|
Скласти фінансові звіти за 2011 рік та І квартал 2012 року направити їх на паперових та електронних носіях в ДСА України та органи державного казначейства |
у визначені ГУДКУ та ДСАУ строки |
Соколова О.С., Губа І.І., Крутіхіна Т.В. Савонюк А.В. |
|
||
118 |
Формування реєстрів юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень, перерахування платежів та виплата коштів, які обліковуються на всіх казначейських та банківських рахунках теруправління |
протягом січня - червня |
Савонюк А.В. |
|
||
119 |
Формування меморіальних ордерів № 1; 2; 3; 4; 5; 5 а; 6; 8; 9; 9а; 10;10а; 13;1 3а; 16; 17 |
щомісячно до 2 числа |
Соколова О.С., Крутіхіна Т.В., Губа І.І., Савонюк А.В. |
|
||
120 |
Забезпечення відшкодування відрядних витрат |
систематично, по мірі надходжень документів (відрядних посвідок) |
Савонюк А.В. |
|
||
121 |
Забезпечити ведення касових книг, журналу обліку та видач доручень на отримання товарно-матеріальних цінностей |
в день проведення касових операцій |
Соколова О.С. Савонюк А.В. |
|
||
122 |
Забезпечення формування (підшивка) та зберігання всіх первинних документів відповідно до вимог інструкції з діловодства |
систематично |
Савонюк А. В. |
|
||
123 |
Подати звіти до ДСА України - структура заробітної плати працівників судів, про стан розрахунків за енергоносії та житлово-комунальні послуги; реєстр нерухомого державного майна переданого теруправлінням в оренду.
|
щомісячно до 5 числа |
Соколова О.С. Крутіхіна Т.В. Савонюк А.В. |
|
||
124 |
Забезпечити ведення карток аналітичного обліку отриманих асигнувань протягом 2012 року |
систематично |
Соколова О.С. Крутіхіна Т.В.
|
|
||
125 |
Забезпечити систематичний облік касових та фактичних видатків загальних місцевих судів області, беручи до уваги розподіл видатків Державного бюджету України на 2012 рік (Додаток №8 ЗУ від 22.12.2011 №4282-VІ «Про державний бюджет України на 2012 рік» |
щомісяця до 5 числа |
Соколова О.С., Савонюк А.В. Крутіхіна Т.В. |
|
||
126 |
Підготувати звіт в ДСА України та органи казначейства про виконання загального та спеціальних фондів бюджетних установ за формою 2 мд; 2 кд; 4 мд, 4кд |
щомісяця до 5 числа |
Соколова О.С.
|
|
||
127 |
Підготувати звіт в ДСА України та органи казначейства про заборгованість бюджетних установ за формою 7 мд; 7 кд |
щомісячно до 10 числа |
Соколова О.С.
|
|
||
128 |
Скласти звіт про використання коштів фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС за 2011 рік, 1- й квартал 2012 року |
до 10.01., 10.04. |
Соколова О.С. Крутіхіна Т.В. |
|
||
129 |
Підготувати до пенсійного фонду звіт про суми нарахованої зарплати (доходу, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
щомісячно до 20 числа |
Соколова О.С. Крутіхіна Т.В |
|
||
130 |
Підготувати до Фонду соціального страхування від тимчасової втрати працездатності заяву-розрахунок для здійснення фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам |
до 18. 01, по мірі виникнення потреби оплати лікарняних листів та виплат застрахованим особам |
Соколова О.С. Крутіхіна Т.В.
|
|
||
131 |
Підготувати звіт про нарахування і виплату фізичним особам доходів і сум утриманих з них податків за 2011 рік, 1-й квартал 2012 року про підприємців, яким було перераховано, або відшкодовано кошти, за формою 1- ДФ |
до 09.02 10.05 |
Соколова О.С. Крутіхіна Т.В. Савонюк А.В. |
|
||
132 |
Подати звіт до органів статистики про залишки і використання енергетичних матеріалів та продуктів перероблення нафти, про витрати палива, тепло енергії та електроенергії, про наявність парку обчислювальної техніки, про наявність та рух основних засобів, амортизацію, (знос) за 2011 рік, про роботу автотранспорту за 2011 рік |
до 09.02 10.05 |
Губа І.І. |
|
||
133 |
Подати до ДПІ звіти про неприбуткові організації |
до 10.02 10.05 |
Соколова О.С.
|
|
||
134 |
Здійснювати контроль за дотриманням встановлених лімітів на комунальні платежі та телефонні розмови |
щомісячно |
Соколова О.С. Савонюк А.В. |
|
||
135 |
Формування статистичної ф. 1-ПВ |
до 07.01-07.06 |
Соколова О.С. Крутіхіна Т.В. |
|
||
136 |
Провести розрахунок і виплату заробітної плати працівникам місцевих судів та теруправління, при умові відсутності асигнувань зареєструвати в органах ГУДКУ Волинської області як кредиторську заборгованість |
щомісяця 15 і 30; 31 числа |
Крутіхіна Т.В. Соколова О.С.
|
|
||
137 |
Здійснити розрахунок на виплату компенсацій та надання пільг потерпілим громадянам внаслідок аварії на ЧАЕС, подання до Департаменту соціальної політики Луцької міськради |
щомісячно до 20 числа |
Соколова О.С.
|
|
||
138 |
Надання рекомендацій адміністрації судів про розміри встановлення надбавок та преміювання суддів та працівників апарату суду |
щомісячно |
Соколова О.С. |
|
||
139 |
Опрацювання змін законодавства та їх практичне застосування у 2012 році, внесених прийняттям ЗУ «Про судоустрій та статус суддів», Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України та ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування» |
постійно |
Соколова О.С., Губа І.І., Савонюк А.В. Крутіхіна Т.В.
|
|
||
140 |
Опрацювання чинного законодавства що регулює здійснення фінансово-господарських операцій, їх документування і відображенні в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності. |
постійно |
Соколова О.С., Губа І.І., Савонюк А.В. Крутіхіна Т.В.
|
|
||
141 |
Аналіз асигнувань, що надійшли на рахунки, касових і фактичних видатків; моніторинг дебіторської та кредиторської заборгованості, з метою контролю та застосування методів запобігання її створення |
щомісячно до 20 числа |
Соколова О.С.,
|
|
||
142 |
Аналіз фонду заробітної плати |
щомісячно до 25 числа
|
Соколова О.С., |
|
||
143 |
Проведення узагальненого аналізу накопичення коштів - оплати судового збору |
щомісячно до 10 числа
|
Соколова О.С., Савонюк А.В.
|
|
||
144 |
Аналіз залишків бюджетних коштів на рахунках в органах ГУДКУ. З метою ефективного використання асигнувань та забезпечення приорітетності видатків внесення до ДСА України пропозицій про коригування кошторисних призначень |
щоденно
|
Соколова О.С., |
|
||
145 |
Узагальнення та аналіз використання асигнувань, виділених на фінансування теруправління і місцевих судів на І - півріччя 2012 р. з метою їх цільового призначення відповідно до розподілу видатків Державного бюджету України на 2011 рік (Додаток №8 ЗУ від 22.12.2011 №4282-VІ «Про державний бюджет України на 2012 рік» |
протягом півріччя |
Соколова О.С., Губа І.І., Савонюк А.В. Крутіхіна Т.В.
|
|
||
Сектор організаційного, юридичного та господарського забезпечення діяльності судів |
||||||
146 |
На виконання наказу ДСА України від 14.04.05 № 41 та доручення від 28.11.06 № 11-7306 надати звіт щодо практики розгляду судами судових справ за участю органів державної судової адміністрації у 2011 році |
до 05.01 |
Байрак Г.Р. |
|
||
147 |
Підготувати план роботи комітету конкурсних торгів територіального управління на 2011 рік |
січень |
Пивовар С.А. за пропозиціями Стецюк Т.Ф. та інших ККТ |
|
||
148 |
Проводити вивчення стану роботи судів з питань, віднесених до компетенції сектору |
за окремим планом-графіком
|
Пивовар С.А., Байрак Г.р. |
|
||
149 |
Забезпечувати підготовку матеріалів для проведення роботи комітету конкурсних торгів |
протягом січень-червень |
Стецюк Т.Ф. Крутіхіна Т.В., Пивовар С.А.
|
|
||
150 |
Вжиття заходів щодо зміцнення трудової та виконавської дисципліни працівниками сектору |
січень-червень |
Пивовар С.А. |
|
||
151 |
На виконання п.1.7 наказу ДСА України від 16.12.10 № 196 скеровувати реєстри судових справ |
щомісячно до 5 числа |
Байрак Г.Р. |
|
||
152 |
Проводити оновлення WEB-сайта територіального управління за відповідними розділами в частині роботи сектору |
протягом січень-червень |
Байрак Г.Р. |
|
||
153 |
Забезпечити виконання поточних доручень ДСА України та інших відомств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції сектору |
січень – червень по мірі надходження |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
||
154 |
Придбання матеріальних цінностей, їх облік, організація проведення господарських робіт для потреб місцевих судів області, теруправління |
січень-червень по мірі надходження фінансування |
Пивовар С.А. Байрак Г.Р. спільно з Стецюк Т.Ф. |
|
||
155 |
Ведення складського господарства. Забезпечення прийому і відпуску товаро - матеріальних цінностей |
січень-червень |
Пивовар С.А., Байрак Г.Р. |
|
||
156 |
Забезпечити підготовку інформації щодо моніторингу здійснення державних закупівель з метою використання державних коштів |
щомісячно до 25 числа |
Пивовар С.А. |
|
||
157 |
Проведення технічного огляду автомобілів у судах Волинської області та службового автомобіля теруправління |
за умови потреби та фінансування |
Пивовар С.А. Стецюк Т.Ф. |
|
||
158 |
На виконання п.2.2. рішення колегії ДСА України від 19.12.08 № 5/6/2 забезпечити скерування інформації щодо виконання рішень колегії ДСА України із терміном виконання «постійно» в секторі |
щоквартально до 15 числа |
Байрак Г.Р. |
|
||
159 |
Брати участь у засідання колегії територіального управління |
по мірі проведення |
Пивовар С.А. |
|
||
160 |
Забезпечення суддів суддівськими мантіями та нагрудними знаками (забезпечення виготовлення, видача та облік) |
у разі необхідності та наявності фінансування |
Пивовар С.А. Байрак Г.Р. |
|
||
161 |
Організація опублікування у засобах масової інформації оголошень про виклик осіб до суду |
січень-червень за умови фінансування |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
||
162 |
Брати участь у засідань експертних комісій територіального управління |
по мірі проведення |
Пивовар С.А. |
|
||
163 |
Забезпечувати своєчасну заправку картриджів, ремонт та обслуговування комп’ютерної та копіювальної техніки, що перебуває на балансі управління |
постійно з урахуванням фінансування |
Мартинюк О.П, Байрак Г.Р. до заповнення вакансії) |
|
||
164 |
Здійснювати координацію роботи спеціалістів з інформаційних технологій місцевих судів |
постійно |
Пивовар С.А. спільно з керівником ДП ІСС (до заповнення вакансії) |
|
||
165 |
Здійснювати адміністрування автоматизованих робочих місць працівників територіального управління, координувати дану ділянку роботи у місцевих судах |
постійно |
Пивовар С.А. спільно з керівником ДП ІСС ( до заповнення вакансії) |
|
||
166 |
Провести роботу по формуванню справ у відповідності з номенклатурою справ на 2012 рік |
до 15.02 |
Пивовар С.А. Байрак Г.Р. Мартинюк О.П. |
|
||
167 |
Провести відбір для знищення документів сектору, строк зберігання яких закінчився у 2012 році |
до 26.02 |
Байрак Г.Р.
|
|
||
168 |
Підготовка та укладення господарських договорів з підприємствами, установами та організаціями, контроль за їх виконанням |
січень-червень
|
Пивовар С.А. Байрак Г.Р.
|
|
||
169 |
Ведення претензійно-позовної роботи, представлення інтересів територіального управління в судах, інших органах під час розгляду правових питань |
у разі потреби |
Байрак Г.Р. |
|
||
170 |
Перевірка проектів наказів, інших актів, що подаються на підпис начальника управління на відповідність їх законодавству, візування за наявності погодження цих проектів заінтересованими підрозділами |
січень-червень
|
Пивовар С.А. Байрак Г.Р.
|
|
||
171 |
Забезпечення обліку і зберігання текстів законодавчих та інших нормативних актів, виданих територіальним управлінням, в межах своєї компетенції |
січень-червень
|
Байрак Г.Р.
|
|
||
172 |
Надавати місцевим судам області роз’яснення з питань організації роботи місцевих судів та інших питань віднесених до компетенції сектора |
січень-червень |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
||
173 |
Провести семінарське навчання з питань проходження документообігу у суді |
у разі затвердження нової |
Пивовар С.А. |
|
||
174 |
Провести семінар з секретарями судових засідань з питань здійснення фіксування судового процесу |
у разі потреби |
Пивовар С.А. спільно з керівником ДП ІСС ( до заповнення вакансії) |
|
||
175 |
Провести узагальнення по матеріально- технічному забезпеченню місцевих судів області у 2011 року |
до 15.01 |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
||
176 |
Провести узагальнення по матеріально- технічному забезпеченню місцевих судів області за І квартал 2012 року |
до 20.04 |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
||
177 |
Провести узагальнення по матеріально-технічному забезпеченню місцевих судів області за І півріччя 2012 року |
до 15.07. |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
||
178 |
Аналіз наслідків розгляду претензій, позовів і судових справ, практики укладання та виконання договорів; внесення керівнику територіального управління пропозицій щодо удосконалення правового забезпечення господарської діяльності. |
січень-червень
|
Байрак Г.Р.
|
|
||
179 |
Вести аналіз стану виконання контрольних завдань теруправління в судах області |
червень |
Байрак Г.Р. |
|
||