flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

План роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Волинській області на II півріччя 2011 року

                                                                                                                                               Затверджую

                                                                                                                                         В.о. начальника територіального

                                                                                                                                               управління Державної судової

                                                                                                                                               адміністрації України

                                                                                                                                                в Волинській області

                                                                                                                                       ____/підпис/____  Т.Ф. Стецюк

                                                                                                                                      “01“   липня     2011 року     

 

П Л А Н

роботи  територіального управління Державної судової адміністрації України

в Волинській області на II півріччя 2011 року       

№ з/п

Найменування заходів

Термін виконання

Виконавці

Відмітки про виконання

1

2

3

4

5

Загальні  питання

1.       

Проводити апаратні, оперативні та міжвідомчі наради   з обговорення питань роботи територіального управління

по мірі необхідності

Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф.

 

2.       

Брати участь в роботі колегій ДСА України

відповідно до доведеного графіка

Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф.

 

3.       

Взяти участь у нарадах з головами судів

по мірі проведення

Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф.

 

4.       

Вживати заходів щодо забезпечення виконання Закону України « Про судоустрій і статус суддів»

постійно

Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф.

 

5.       

Вживати заходів по забезпеченню охорони приміщень місцевих судів області

постійно

Стецюк Т.Ф.

 

6.       

Забезпечити неухильне виконання  в територіального управлінні Законів України “Про розгляд звернень громадян ”, « Про доступ до публічної інформації»

постійно

Коцирій Н.В.

Стецюк Т.Ф.

 

7.       

Вживати заходи, спрямовані на протидію корупції в судах області та територіального управлінні

постійно

Коцирій Н.В.

Стецюк Т.Ф.

 

8.       

Забезпечити на належному рівні діяльність  комітету конкурсних торгів

постійно

Стецюк Т.Ф.

 

9.       

Забезпечити виконання Плану заходів ДСА України щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями на інших маломобільних груп населення на 2009-2015 роки

у межах асигнувань, передбачених Держбюджетом

Коцирій Н.В..

Стецюк Т.Ф.

 

10.  

На виконання наказу ДСА України від 25.08.2008  № 97 «Про організацію роботи органів державної судової адміністрації та впорядкування звітної інформації щодо діяльності територіальних управлінь державної судової адміністрації»   підготувати узагальнену інформацію до звіту “Критерії оцінки роботи ТУДСА в Волинській області ”

до 15.07,

    15.09

керівники структурних підрозділів

 

11.  

На виконання наказу Держкомстату України подати  звіт за формою                  № 1-торги (тендери)

до 16.07,

    16.09

Стецюк Т.Ф. Пивовар С.А.

Соколова О.С.

 

 

12.  

На виконання наказу ДСА України від 21.11.07 № 126 та від 03.12.08 № 123 надіслати звіт щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів

до 05.07

Стецюк Т.Ф.

 

13.  

Організація та проведення поточних, капатільних ремонтів та будівництва приміщень місцевих судів за затвердженим планом

січень- червень

 за умови фінансування

Стецюк Т.Ф.

 

14.  

Проводити вивчення стану організації роботи місцевих загальних судів області з питань, віднесених до управління

відповідно до графіка

 

робоча група працівників управління

 

15.  

На виконання наказу голови ДСА України від 21.05.03 №186 здійснювати оновлення веб-сайту

постійно в міру необхідності

Михальчук М.І. спільно з керівниками структурних підрозділів

 

16.  

Здійснювати висвітлення через місцеві ЗМІ інформацію про діяльність територіального управління та події, які відбулись за участю управління. Копії опублікованих в друкованих ЗМІ статей надсилати для відома на адресу ДСА України

постійно

Коцирій Н.В.

Корж Г.В.

Михальчук М.І.

 

17.  

Участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, надання правової допомоги працівникам територіального управління, які потребують соціального захисту

Січень-червень

Коцирій Н.В.

спільно

з керівниками структурних підрозділів

 

18.  

Забезпечити подання в ДСА України аналітичної інформації на виконання Закону України “Про протидію та боротьбу з корупцією ”

постійно,

відповідно до затвердженого плану

 

Стецюк Т.Ф.

 

 

19.  

Брати участь у засіданнях постійно діючої інвентаризаційної комісії, тендерного комітету, комісії по списанню матеріальних цінностей, експертної комісії з питань конфіденційної інформації та інших,  відповідно до наказів територіального управління

протягом січня-червня

(по мірі проведення засідань)

члени комісії, згідно наказу

 

20.  

Забезпечити приймання, облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом ДСК

постійно, по мірі надходження

Пивовар С.А.

Корж Г.В.

 

21.  

Вживати заходи щодо забезпечення безпеки та незалежності суддів

січень-червень

 за умови фінансування

Стецюк Т.Ф.

 

22.  

Вживати заходи щодо забезпечення місцевих судів охоронно-пожежною сигналізацією

січень-червень

 за умови фінансування

Стецюк Т.Ф.

 

23.  

Проведення комісійного обстеження приміщень місцевих загальних судів

Згідно спільного графіка з СОРСМ «Грифон»

Стецюк Т.Ф.

 

24.  

Ведення контрольного списку суддів місцевих судів області ( по черговості), які потребують забезпечення службовим житлом

січень-червень

 

Стецюк Т.Ф.

 

25.  

Забезпечувати приймання облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом обмеженого доступу «Для службового користування»

постійно по мірі надходження

Пивовар С.А., у разі відсутності Корж Г.В.

 

26.  

Забезпечувати дотримання правил проходження документообігу в територіальному управлінні

постійно до визначення відповідального працівника

Пивовар С.А.

 

27.  

Забезпечувати належну організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє територіальне управління

постійно

Пивовар С.А.

Стецюк Т.Ф.

 

28.  

Вживати заходи щодо запобігання і протидії корупції.

 

 

Постійно,

відповідно до затвердженого плану

Стецюк Т.Ф.

 

 

29.  

Вживати заходи щодо вивчення та виконання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

 

Постійно,

відповідно до затвердженого плану

Стецюк Т.Ф.

Корж Г.В.

 

 

30.  

Подавати в ДСА України інформацію про виконання Плану заходів  ТУ ДСА України в Волинській області щодо реалізації положень Закону України«Про засади запобігання і протидії корупції».

 

Щоквартально до 10 числа місяця

Стецюк Т.Ф.

Корж Г.В.

 

 

сектор кадрової роботи 

31.  

На виконання наказу ДСА України від 17.06.2011 №103 здійснювати оновлення веб - сайту

Постійно в міру необхідності

Корж Г.В.

Борсук О.М.

 

32.  

Забезпечити своєчасне подання в ДСА України наступну звітну інформацію:

-         щодо штатної та фактичної чисельності суддів, працівників судів та територіального управління ДСА в області ;

-         про кількісний та якісний склад службовців та державних службовців;

-         про співробітництво з ЗМІ;

- про відряження працівників ТУ

Щоквартально

 

щоквартально, до  10 числа

 

що півріччя,  до 15 числа місяця

Щоквартально

 

 

 

 

Корж Г.В.

Борсук О.М.

 

-          

Здійснювати висвітлення через місцеві ЗМІ інформацію про діяльність територіального управління та події, які відбулись за участю управління. Копії опублікованих в друкованих ЗМІ статей надсилати для відома на адресу ДСА України

Постійно

 

Корж Г.В.

Борсук О.М.

 

 

-          

Взяти участь в проведенні разом з  працівниками інших секторів управління в комплексних та  цільових вивчень стану організації роботи міських, районних, міськрайонних судів області /відповідно до графіка проведення перевірок/

Згідно з планом

 

Корж Г.В.

Борсук О.М.

 

 

33.  

Подати в ДСА України на затвердження графік відпусток начальника та заступника начальника територіального управління на 2012 рік.

Вжити заходи до затвердження графіку відпусток на 2012 рік працівників територіального управління

до 5 січня 2012 р.

 

 

 

до 5 січня 2012 р.

Борсук О.М.

 

34.  

Підтримувати в контрольному стані Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів

Постійно, в міру потреби

Корж Г.В.

 

 

35.  

Забезпечувати оновлення необхідної інформації та підтримання в контрольному стані локальної системи „Картка” ЄДСК „Кадри”  в територіальному управління та місцевих загальних судах області. Подавати в Управління Головдержслужби в Волинській області необхідну інформацію

 

Постійно, в міру потреби

 

Борсук О.М.

 

36.  

Вжити необхідні заходи для подання особами, зарахованими до кадрового резерву для державної служби територіального управління звітів про виконання особистих річних планів.

З метою підготовки дієвого резерву кадрів на заміщення вакантних посад державних службовців територіального управління  приймати для проходження стажування в секторі кадрової роботи та інших структурних підрозділах територіального управління працівників апаратів судів

Постійно,

згідно з потребою

 

 

 

 

 

 

Корж Г.В.

 

Борсук О.М.

 

37.  

Підготувати матеріали для заохочення працівників територіального управління та місцевих  судів до Дня юриста

Дня працівників суду

 

 

Вересень 2011

Листопад 2011

Корж Г.В.

Борсук О.М.

 

38.  

Забезпечити направлення суддів, працівників апарату судів  та територіального управління на навчання з підвищення кваліфікації до Національної школи суддів України  та Львівського регіонального відділення школи суддів України

Постійно

згідно з графіками

 

Корж Г.В.

 

 

39.  

Провести з керівниками апаратів судів та консультантами по веденню кадрового діловодства навчальний семінар

грудень 2011 р.

Корж Г.В.

Борсук О.М.

 

40.  

Провести  аналіз стану розгляду звернень громадян в територіальному управлінні державної судової адміністрації в Волинській області за 2011 рік. 

 

 

грудень 2011 р.

Корж Г.В.

 

 

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

41.  

При зміні структури або розміру заробітної плати вносити пропозиції  до проекту штатного розпису місцевих судів області та теруправління

На момент зміни посадових окладів

Доленко І.Л., Соколова О.С.

 

42.  

Скласти фінансові звіти за  І півріччя, дев’ять місяців 2011 року та направити їх на паперових та електронних носіях в ДСА України та органи казначейства

У визначені ГУДКУ та ДСАУ строки

Доленко І.Л.,

Соколова О.С., Губа І.І.,

Савонюк А.В.

 

43.  

Формування реєстрів юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень, перерахування платежів та виплата коштів, які обліковуються на всіх казначейських та банківських рахунках теруправління

Протягом липня - грудня

Савонюк А.В.,

Губа І.І.

 

 

44.  

Формування меморіальних ордерів № 1; 8

Щомісячно до 2 числа

Савонюк А.В..

 

45.  

Забезпечення відшкодування відрядних витрат

Систематично, по мірі надходжень документів (відрядних посвідок)

Савонюк А.В.

 

46.  

Забезпечити ведення касових книг

В день проведення касових операцій

Савонюк А.В.

 

47.  

Забезпечити ведення журналу обліку та видач доручень на отримання товарно-матеріальних цінностей

Систематично

Савонюк А.В.

 

48.  

Забезпечення формування (підшивка) та зберігання всіх первинних документів відповідно до вимог інструкції з діловодства

Систематично

Савонюк А.В.

 

49.  

Формування меморіальних ордерів № 2, 17

Щомісячно до 2 числа

Доленко І.Л.

 

50.  

Забезпечити ведення меморіальних ордерів №5,

5-а, 16 по виплатах із Чорнобильського фонду

Щомісячно до 2 числа

Соколова О.С.

 

51.  

Формування меморіальних ордерів № 4,4а,4спец., 6, 9,9а, 10,10а, 13,13а, 16, 17

Щомісячно до 2 числа

Доленко І.Л.,

Губа І.І.,

Савонюк А.В.

 

 

52.  

Подання звітів до ДСА України - структура заробітної плати та грошового утримання суддям

 

Щомісячно до 5 числа

Соколова О.С.

 

 

53.  

Забезпечити  ведення карток аналітичного обліку отриманих асигнувань протягом 2011 року

Систематично

Доленко І.Л.

 

54.  

 Забезпечити  систематичний  облік фактичних видатків по нарахованій зарплаті, нарахуваннях на зарплату та довічному утриманню суддів 

Щомісяця до 5 числа 

Доленко І.Л.,

Соколова О.С.

 

 

55.  

Забезпечити систематичний облік фактичних видатків  по всіх  господарських операціях

Щомісяця до 5 числа 

Доленко І.Л.

 

 

56.  

Підготувати  звіт в ДСА України та органи казначейства про виконання загального та спеціальних фондів бюджетних установ за формою 2 мд; 2 кд; 4 мд, 4кд

Щомісяця до 5 числа

Доленко І.Л.

 

57.  

Подати звіти до ДСА України про стан розрахунків за енергоносії, комунальні послуги; реєстр нерухомого державного майна переданого теруправлінням в оренду

Щомісячно до 5 числа

Доленко І.Л.

 

58.  

Підготувати звіт в ДСА України та органи казначейства про заборгованість бюджетних  установ за формою 7 мд; 7 кд

Щомісячно до 5 числа

Доленко І.Л.

 

59.  

Підготувати та подати до ДПІ розрахунок про неприбуткові установи

До 10.08

      10.11

Доленко І.Л.

 

60.  

Скласти звіт про використання коштів фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС за ІІІ та ІV квартал 2011 року

До 10.07

      10.10

Соколова О.С.

 

 

61.  

Здійснювати контроль залишків коштів на рахунках

Постійно

Доленко І.Л.

 

62.  

Підготувати розрахунок суми страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за червень - листопад 2011 року

Щомісячно до 20 числа

Соколова О.С.

 

 

63.  

Підготувати розрахунок про нарахування і перерахування страхових внесків та витрачання коштів Фонду соціального страхування від тимчасової втрати працездатності за ІІ та ІІІ  квартал 2011 року

 До 20.07,

       20.10

Соколова О.С.

 

 

64.  

Підготувати розрахунок про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов’язкового державного страхування України на випадок безробіття за ІІ та ІІІ квартал 2011 року

 До 20. 07,

      20.10

Соколова О.С.

 

 

 

65.  

Провести розрахунок про нарахування і перерахування страхових внесків та витрачання коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві за ІІ та ІІІ квартал 2011 року

 До 20. 07,

       20.10

Соколова О.С.

 

 

66.  

Підготувати до звіту 1- ДФ інформацію про підприємців, яким було перераховано, або відшкодовано кошти

До 05.08

      05.11

Соколова О.С.

 

 

67.  

Підготувати звіт про нарахування і виплату фізичним особам доходів і сум утриманих з них податків за ІІ та ІІІ квартал 2011 року

До 10.08

      10.11

Соколова О.С.

 

 

68.  

Подати звіт до органів статистики про залишки і використання енергетичних матеріалів та продуктів перероблення нафти

 До 07.07

      07.10

Губа І.І.

 

 

69.  

Подати звіт про витрати палива, тепло енергії та електроенергії

До 07.07

      07.10

Губа І.І.

 

 

70.  

Здійснювати контроль за дотриманням встановлених лімітів по комунальних платежах та телефонних розмовах

Щомісячно

Савонюк А.В.

Доленко І.Л.

 

71.  

Формування статистичної звітності ф. 1-ПВ

Щомісячно до 7 числа

Соколова О.С.

 

 

72.  

Провести розрахунок і виплату заробітної плати працівникам місцевих судів та теруправління, при умові відсутності асигнувань зареєструвати в органах ГУДКУ Волинської області як кредиторську заборгованість

 Щомісяця 15 і 30; 31 числа

Соколова О.С.

 

 

73.  

Провести розрахунок і виплату грошового утримання суддям, що мають право на відставку, при умові відсутності асигнувань зареєструвати в органах ГУДКУ Волинської області як кредиторську заборгованість

Щомісяця 15 і 30; 31 числа

Соколова О.С.

 

 

74.  

Здійснити розрахунок на виплату компенсацій та надання пільг потерпілим громадянам внаслідок аварії на ЧАЕС, подання до Департаменту соціальної політики Луцької міськради

Щомісячно  до 20 числа наступного місяця за який здійснюються нарахування

Соколова О.С.

 

 

75.  

Надання рекомендацій адміністрації судів про розміри преміювання  суддів та працівників апарату суду

щомісячно

Доленко І.Л.

 

76.  

 Проведення роз’яснювальної роботи з матеріально-відповідальними особами по питаннях обліку матеріалів, з питань дотримання встановлених лімітів по комунальних платежах та телефонних розмовах

По мірі виникнення питань

Доленко І.Л.,

Губа І. І.

Савонюк А.В.

 

 

 

77.  

Проведення роз’яснювальної роботи по питаннях застосування соціальної пільги

По мірі виникнення питань

Соколова О.С.

 

78.  

Аналіз асигнувань, що надійшли на рахунки, касових і фактичних видатків; моніторинг дебіторської та кредиторської заборгованості, з метою контролю та застосування методів запобігання її створення

Щомісячно

Доленко І.Л.,

Соколова О.С., Губа І.І.,

Савонюк А.В.

 

79.  

Аналіз фонду заробітної плати

Щомісячно до 25 числа

 

Соколова О.С.

 

 

80.  

Проведення узагальненого аналізу накопичення

коштів - оплати за інформаційно-технічне

 забезпечення розгляду судового процесу у

місцевих судах області

Щомісячно до 10 числа

 

Доленко І.Л.,

Савонюк А.В.

 

81.  

Аналіз залишків бюджетних коштів на рахунках в органах ГУДКУ

Щоденно

 

Доленко І.Л.,

Савонюк А.В.

 

 

82.  

Узагальнення та аналіз використання асигнувань, виділених на фінансування теруправління і місцевих судів на ІІ півріччя 2011 р. з метою їх цільового та ефективного використання

Протягом півріччя

Доленко І.Л.,

Соколова О.С.,

Губа І.І.,

Савонюк А.В.

 

 

сектор організації роботи з ведення судової статистики, судового діловодства та архіву судів, організації служби судових розпорядників

83.  

Забезпечити виконання поточних доручень ДСА України та інших відомств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції сектору

липень - грудень

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

84.  

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 01.06.10 № 28249/1/1-10, надавати Волинській обласній  державній адміністрації інформацію щодо справ про притягнення до адміністративної і кримінальної відповідальності порушників прав інтелектуальної власності, які перебувають в провадженні місцевих загальних судів Волинської області

Щомісячно до 23 числа

Павлюк О.О.

 

85.  

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 07.06.10 № 32208/1/1-10, надавати інформацію щодо справ, які перебувають у провадженні місцевих загальних судів області, про притягнення до кримінальної відповідальності за нормами статей 176, 190, 191, 192, 203, 203-1, 205, 206, 208, 212, 216, 225, 227 та 229 КК України порушників майнових прав на музичні фонограми та їх примірники, правова охорона яких здійснюється відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні прав», під час виготовлення, ввезення в Україну, реєстрації, продажу, публічного виконання, кабельної ретрансляції, передачі та розповсюдження через Інтернет або іншого використання таких фонограм, управління і розпорядження майновими правами на них

Щомісячно до 5 числа

Павлюк О.О.

 

86.  

Проводити вивчення стану організації діяльності роботи місцевих судів області з питань, віднесених до компетенції сектору

Протягом

липня - грудня згідно затвердженого плану

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

87.  

Забезпечувати своєчасне та достовірне надання звітної інформації

Постійно

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

88.  

Забезпечувати підготовку матеріалів для належної організації роботи колегії територіального управління

Постійно, згідно затвердженого плану проведення засідань колегії

Вознюк О.М.

 

89.  

Забезпечувати проведення виробничого навчання з працівниками територіального управління

щомісячно, перший понеділок місяця

Вознюк О.М.

 

90.  

Забезпечувати організаційну підготовку засідань експертної комісії ТУ ДСА в області

 

Постійно

(у разі потреби проведення засідань ЕК)

Павлюк О.О.

 

91.  

Виконувати обов’язки по веденню архівної роботи у теруправлінні

Протягом

липня - грудня

Павлюк О.О.

 

92.  

Брати участь у засіданнях постійно діючої інвентаризаційної комісії, комітету з конкурсних торгів, комісії по списанню матеріальних цінностей, експертної комісії з питань конфіденційної інформації територіального управління

Протягом

липня - грудня

(по мірі проведення засідань)

Павлюк О.О.

 

93.  

Здійснювати контроль щодо впровадження та подальшого супроводу КП «Документообіг загальних судів»

Постійно

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

94.  

Провести перевірку правильності закриття структурними підрозділами теруправління справ, відповідно до затвердженої номенклатури на 2011 рік

до 31 грудня 2011 року

Павлюк О.О.

 

95.  

Провести відбір для знищення документів сектору, строк зберігання яких закінчився станом на 1 січня 2011 року

серпень - листопад

Вознюк О.М.

 

96.  

Організація роботи по складанню описів справ постійного зберігання та з особового складу

серпень - листопад

Павлюк О.О., члени експертної комісії

 

97.  

Проведення інструктажів працівникам територіального управління з питань охорони праці

У строки визначенні Інструкціями

Вознюк О.М.

 

98.  

Ведення обліку юридичної літератури теруправління

У разі надходження

Павлюк О.О.

 

99.  

Ведення обліково-кодифікаційної картотеки теруправління

липень - грудень

Вознюк О.М.

 

100.         

Вживати заходів щодо підготовки та передачі Реєстрів документів – підписних листів для виготовлення електронних цифрових підписів вперше призначеним суддям та іншим підписувачам, своєчасно скеровувати заявки на зміну реквізитів у електронних ключах, їх скасування

У разі потреби

Павлюк О.О.

 

101.         

Вживати заходів щодо своєчасного розміщення інформації про територіальне управління та місцеві суди області у Єдиній базі даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень

У разі потреби

Павлюк О.О.

 

102.         

Вживати заходи щодо посилення боротьби по протидії корупції

Постійно

Павлюк О.О. спільно із керівниками самостійних структурних підрозділів

 

103.         

Вжиття заходів щодо зміцнення трудової та виконавської дисципліни працівниками сектору

липень - грудень

Павлюк О.О.

 

104.         

Здійснювати проходження документообігу у секторі

липень - грудень

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

105.         

Прийом первинних звітів про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами за 2010 рік за формами 1, 1-ОП, 1-Л, 2а, 2ц, 3, 4, 5

З 04.07.11 по 15.07.11,

згідно затвердженого графіка

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

106.         

Прийом первинних звітів про оперативність розгляду кримінальних справ місцевими загальними судами області та щодо розгляду справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України

Щоквартально,

до 5 (1-ОП) та 8 (1-Л) числа місяця, наступного за звітним періодом

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

107.         

Прийом щомісячних первинних звітів про результати роботи підрозділів служби судових розпорядників судів загальної юрисдикції  Волинської області 

Щомісячно

до 5 числа

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

108.         

Підготувати зведені звіти про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Волинської області за перше півріччя 2011 року та подати їх до ДСА України

До 10.07.11 (1-ОП),

15.07.11 (1-Л),

20.07.11 (1, 2а, 2ц, 3,

4, 5, 6, 7, 8, 9)

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

 

109.         

Сформувати аналітичні таблиці про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Волинської області за 2010 рік

серпень 2011 року

Павлюк О.О.

 

 

 

110.         

На виконання наказу ДСА України від 29.11.2004 № 243/04 узагальнити та подати ДСА України зведений звіт про результати роботи підрозділів  служби судових розпорядників судів загальної юрисдикції  Волинської області 

Щоквартально

08.07.11,

07.10.11

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

111.         

На виконання наказу ДСА України від 20.02.07 № 15 узагальнити та подати звіт про оперативність розгляду місцевими загальними судами області кримінальних справ (форма 1-ОП) за перший квартал 2011 року

До 10.10.11

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

112.         

На виконання наказу ДСА України від 29.04.09 № 51 узагальнити та подати звіт про стан розгляду місцевими загальними судами області справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України (1-Л) за перший квартал 2011 року

До 14.10.11

 

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

113.         

Приймання паперових посилок із картками стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу, перевірка правильності внесеної інформації до вказаних карток

Щомісячно

до 10 числа

Вознюк О.М.

 

114.         

На виконання вимог п. 4.10. та 5.9. Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, провести звірку надходження вищевказаних карток до територіального управління з апеляційним та місцевими загальними судами області

Щоквартально

до 15.07.11,

15.10.11

Павлюк О.О.

 

115.         

Здійснювати контроль щодо наповнення місцевими судами області КП «Документообіг загальних судів» на предмет повноти заповнення усіх визначених граф, достовірності показників

Постійно

 

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

116.         

Здійснювати контроль за присвоєнням статистичних кодів вперше призначеним суддям та своєчасно вносити зміни до затвердженого Довідника кодів суддів загального апеляційного і загальних місцевих судів Волинської області на 2011 рік

Контроль – постійно;

внесення змін – у разі необхідності

 

Павлюк О.О.

 

117.         

Забезпечення судових розпорядників форменим одягом та знаками розрізнення, ведення  обліку 

У разі необхідності та наявності відповідного фінансування

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

118.         

Здійснювати контроль в частині направлення додаткової заявки для забезпечення форменим одягом судових розпорядників у 2012 році, на виконання п.2.1.1. Положення, затвердженого наказом ДСА України від 23.12.05 № 135

Щоквартально

додаткова заявка

(у разі потреби)

Вознюк О.М.

 

119.         

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 27.07.05 № 5864/14/1-05, здійснювати контроль щодо інформації про справи, які перебувають у провадженні місцевих загальних судів області і однією із сторін по яких виступають іноземні інвестори

Постійно,

у разі наявності інформації невідкладно інформувати ВОДА

Павлюк О.О.

 

 

120.         

Надавати місцевим загальним судам області роз’яснення з питань обліково-статистичної роботи, судового діловодства, роботи архіву суду та служби судових розпорядників

Постійно у разі необхідності

 

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

 

121.         

Провести семінари з працівниками апарату судів області з питань віднесених до компетенції сектору в частині:

 

-         складання звітів про стан здійснення правосуддя та ведення аналітичної роботи з питань судової статистики;

 

-         ведення архівної роботи у місцевих загальних судах;

 

 

 

 

-         судове діловодство

 

 

 

 

-         організація роботи служби судових розпорядників

 

 

 

грудень 2011 року

 

 

у разі затвердження нової Інструкції

(серпень - грудень

2011 року)

 

у разі затвердження нової Інструкції з діловодства

(серпень - грудень

2011 року)

 

у разі внесення змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію у судах даної ділянки роботи

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

122.         

Організовувати та забезпечувати стажування у територіальному управлінні працівників апарату судів, відповідальних за ведення судової статистики, судового діловодства та архіву суду з метою підвищення їхньої кваліфікації

У разі необхідності

(за клопотанням

голови суду)

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

123.         

Провести аналіз стану обліково-статистичної роботи у територіальному управлінні та місцевих загальних судах області за перше півріччя 2011 року

До 20.08.11

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

 

124.         

Провести аналіз стану здійснення правосуддя місцевими загальними судами області за перше півріччя 2011 року

До 30.08.11

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

125.         

На виконання пункту 4 постанови колегії теруправління від 09.12.09 № 1/8, провести аналіз стану виконавської дисципліни у секторі

Щоквартально

(30.09.2011;

31.12.2011)

Павлюк О.О.

 

126.         

Проаналізувати стан виконання місцевими загальними судами протягом липня - грудня 2011 року контрольних завдань теруправління  з питань віднесених до компетенції сектору

31.12.11

 

Вознюк О.М.

 

127.         

Узагальнювати інформацію про стан наповнення у розрізі категорій справ місцевими загальними судами області комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів»

Постійно,

у разі потреби

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

128.         

На виконання п.3.3. постанови колегії ТУ ДСА в Волинській області від 09.12.08 № 3/11 узагальнити інформацію щодо кількості надісланих місцевими загальними судами області копій судових рішень для внесення їх до ЄДРСР

Щоквартально

до 25.07.11,

25.10.11

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

129.         

Узагальнювати інформацію щодо результатів роботи підрозділів служби судових розпорядників місцевих судів області на підставі поданих звітів

Щомісячно

до 10 числа

Вознюк О.М.

 

130.         

На виконання п.3.4. постанови колегії ТУ ДСА в Волинській області від 09.12.08 № 3/11 узагальнити інформацію щодо кількості направлених місцевими загальними судами області виконавчих листів по стягненню витрат за інформаційно-технічне забезпечення розгляду цивільної справи

Щоквартально

до 29.07.11,

28.10.11

Павлюк О.О.

Вознюк О.М.

 

131.         

Проводити аналіз стану виконання постанов колегії територіального управління

Щоквартально

до 29.07.11,

28.10.11

Вознюк О.М.

 

132.         

На виконання пункту 1 наказу начальника ТУ ДСА в Волинській області від 02.04.10 № 12/01-08, здійснювати належний контроль за своєчасним виконанням структурними підрозділами теруправління рішень колегії ДСА України 

Постійно

Вознюк О.М.

 

133.         

Проводити аналіз стану виконання рішень колегії ДСА України з позначкою «виконання постійно», звітувати до Державної судової адміністрації України

Щоквартально

до 14.07.11,

14.10.11

Вознюк О.М.

 

сектор організаційного, юридичного та господарського забезпечення діяльності судів

134.         

Забезпечити приймання, облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом ДСК

постійно, по мірі надходження

Пивовар С.А.

 

135.         

Забезпечити організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє територіальне управління

постійно, по мірі надходження

Пивовар С.А.

 

136.         

На виконання наказу ДСА України від 14.04.05 № 41 та доручення від 28.11.06 № 11-7306 надати звіт щодо практики розгляду судами судових справ за участю органів державної судової адміністрації у 1 півріччі 2011 року

до 05.07

Байрак Г.Р.

 

137.         

Спільно з апеляційним судом Волинської області проводити вивчення стану   роботи судів з питань, віднесених до компетенції сектору

за окремим планом-графіком

 

Пивовар С.А.,

Байрак Г.р.

 

138.         

Забезпечувати підготовку матеріалів для проведення роботи комітету конкурсних торгів

протягом

липень-грудень

Стецюк Т.Ф.

Доленко І.Л.,

Пивовар С.А.

 

 

139.         

Вжиття заходів щодо зміцнення трудової та виконавської дисципліни працівниками сектору

липень-грудень

Пивовар С.А.

 

140.         

Вживати заходи щодо посилення боротьби по протидії корупції. Забезпечити подання в ДСА України аналітичної інформації на виконання Закону України “Про боротьбу з корупцією”

постійно,

відповідно до затвердженого плану

Пивовар С.А.

спільно з

Стецюк Т.Ф.

Корж Г.В.

 

 

141.         

Проводити оновлення WEB -сайта  територіального управління за відповідними розділами в частині роботи сектору 

протягом

липень-грудень

Байрак Г.Р.

 

142.         

Забезпечити виконання поточних доручень ДСА України та інших відомств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції сектору

липень-грудень по мірі надходження

Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора

 

143.         

Брати участь у колегіях територіального управління

липень-грудень по мірі проведення

Пивовар С.А.

 

144.         

Організація придбання матеріальних цінностей, їх облік, організація проведення господарських робіт для потреб місцевих судів області, теруправління

липень-грудень по мірі надходження фінансування

Пивовар С.А.

Стецюк Т.Ф.

 

145.         

Ведення складського господарства. Забезпечення прийому і відпуску товаро - матеріальних цінностей

липень-грудень

Пивовар С.А.,

Байрак Г.Р.

 

146.         

Організація та проведення поточних, капатільних ремонтів та будівництва приміщень місцевих судів за затвердженим планом

липень-грудень за умови фінансування

Пивовар С.А спільно з

 Стецюк Т.Ф.

 

147.         

Проведення технічного огляду автомобілів у судах Волинської області та службового автомобіля теруправління

за умови потреби та фінансування

Пивовар С.А.

Стецюк Т.Ф.

 

148.         

Встановлення охоронної сигналізації типу «автодозвону» в судах Волинської області

січень-червень

 за умови фінансування

Стецюк Т.Ф.

 

149.         

Брати участь у засіданнях комісій територіального управління

по мірі проведення та за умови членства

Пивовар С.А.

 

150.         

Забезпечення  суддів суддівськими мантіями та нагрудними знаками  (забезпечення виготовлення, видача та облік)

у разі необхідності та наявності фінансування

Пивовар С.А.

Байрак Г.Р.

 

151.         

Організація опублікування у засобах масової інформації  оголошень про виклик осіб до суду

січень-червень

 за умови фінансування

Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора

 

152.         

Організація встановлення охоронних сигналізацій у місцях проживання суддів (відповідно до поданих заяв)

у разі необхідності та за умови фінансування

Стецюк Т.Ф.

Байрак Г.Р.

 

153.         

Брати участь у засіданнях експертних комісій територіального управління

по мірі проведення

Пивовар С.А.

 

154.         

Забезпечувати своєчасну заправку картриджів, ремонт та обслуговування комп’ютерної та копіювальної техніки, що перебуває на балансі управління

постійно з урахуванням фінансування

Байрак Г.Р.  до заповнення вакансії)

 

155.         

Здійснювати координацію роботи спеціалістів з інформаційних технологій місцевих судів

постійно

Пивовар С.А. спільно з керівником ДП ІСС ( до заповнення вакансії)

 

156.         

Здійснювати адміністрування автоматизованих робочих місць працівників територіального управління, координувати дану ділянку роботи у місцевих судах

постійно

Пивовар С.А. спільно з керівником ДП ІСС ( до заповнення вакансії)

 

157.         

Підготовка та укладення господарських договорів з підприємствами, установами та організаціями, контроль за їх виконанням

липень-грудень

Пивовар С.А.

Байрак Г.Р.

 

 

158.         

Ведення претензійно-позовної роботи, представлення інтересів територіального управління в судах, інших органах під час розгляду правових питань

у разі потреби

Байрак Г.Р.

 

159.         

Надавати місцевим судам області роз’яснення з питань організації роботи місцевих судів та інших питань віднесених до компетенції сектора

липень-грудень

Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора

 

160.         

Провести семінар з працівниками місцевих судів з питань організації роботи в частині проходження документообігу

грудень

Пивовар С.А.

 

 

161.         

Провести семінар з секретарями судових засідань з питань здійснення фіксування судового процесу

у разі потреби

Пивовар С.А.

спільно з керівником ДП ІСС ( до заповнення вакансії)

 

162.         

Провести узагальнення по матеріально-технічному забезпеченню місцевих судів області за 1 півріччя 2011 року

до 17.07

Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора

 

163.         

Провести узагальнення по матеріально-технічному забезпеченню місцевих судів області за 9 місяців 2011 року

до 20.10

 

Пивовар С.А.

спільно з працівниками сектора

 

 

164.         

Аналіз наслідків розгляду претензій, позовів і судових справ, практики укладення та виконання договорів; внесення керівнику територіального управління пропозиції щодо удосконалення правового забезпечення господарської діяльності.

липень-грудень

Байрак Г.Р.

 

165.         

Вести аналіз стану виконання контрольних завдань тер управління в судах області

грудень

Байрак Г.Р.