Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Затверджую
В.о. начальника територіального
управління Державної судової
адміністрації України
в Волинській області
____/підпис/____ Т.Ф. Стецюк
“01“ липня 2011 року
роботи територіального управління Державної судової адміністрації України
в Волинській області на II півріччя 2011 року
№ з/п |
Найменування заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
Відмітки про виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Загальні питання |
||||
1. |
Проводити апаратні, оперативні та міжвідомчі наради з обговорення питань роботи територіального управління |
по мірі необхідності |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
2. |
Брати участь в роботі колегій ДСА України |
відповідно до доведеного графіка |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
3. |
Взяти участь у нарадах з головами судів |
по мірі проведення |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
4. |
Вживати заходів щодо забезпечення виконання Закону України « Про судоустрій і статус суддів» |
постійно |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
5. |
Вживати заходів по забезпеченню охорони приміщень місцевих судів області |
постійно |
Стецюк Т.Ф. |
|
6. |
Забезпечити неухильне виконання в територіального управлінні Законів України “Про розгляд звернень громадян ”, « Про доступ до публічної інформації» |
постійно |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
7. |
Вживати заходи, спрямовані на протидію корупції в судах області та територіального управлінні |
постійно |
Коцирій Н.В. Стецюк Т.Ф. |
|
8. |
Забезпечити на належному рівні діяльність комітету конкурсних торгів |
постійно |
Стецюк Т.Ф. |
|
9. |
Забезпечити виконання Плану заходів ДСА України щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями на інших маломобільних груп населення на 2009-2015 роки |
у межах асигнувань, передбачених Держбюджетом |
Коцирій Н.В.. Стецюк Т.Ф. |
|
10. |
На виконання наказу ДСА України від 25.08.2008 № 97 «Про організацію роботи органів державної судової адміністрації та впорядкування звітної інформації щодо діяльності територіальних управлінь державної судової адміністрації» підготувати узагальнену інформацію до звіту “Критерії оцінки роботи ТУДСА в Волинській області ” |
до 15.07, 15.09 |
керівники структурних підрозділів |
|
11. |
На виконання наказу Держкомстату України подати звіт за формою № 1-торги (тендери) |
до 16.07, 16.09 |
Стецюк Т.Ф. Пивовар С.А. Соколова О.С.
|
|
12. |
На виконання наказу ДСА України від 21.11.07 № 126 та від 03.12.08 № 123 надіслати звіт щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів |
до 05.07 |
Стецюк Т.Ф. |
|
13. |
Організація та проведення поточних, капатільних ремонтів та будівництва приміщень місцевих судів за затвердженим планом |
січень- червень за умови фінансування |
Стецюк Т.Ф. |
|
14. |
Проводити вивчення стану організації роботи місцевих загальних судів області з питань, віднесених до управління |
відповідно до графіка
|
робоча група працівників управління |
|
15. |
На виконання наказу голови ДСА України від 21.05.03 №186 здійснювати оновлення веб-сайту |
постійно в міру необхідності |
Михальчук М.І. спільно з керівниками структурних підрозділів |
|
16. |
Здійснювати висвітлення через місцеві ЗМІ інформацію про діяльність територіального управління та події, які відбулись за участю управління. Копії опублікованих в друкованих ЗМІ статей надсилати для відома на адресу ДСА України |
постійно |
Коцирій Н.В. Корж Г.В. Михальчук М.І. |
|
17. |
Участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, надання правової допомоги працівникам територіального управління, які потребують соціального захисту |
Січень-червень |
Коцирій Н.В. спільно з керівниками структурних підрозділів |
|
18. |
Забезпечити подання в ДСА України аналітичної інформації на виконання Закону України “Про протидію та боротьбу з корупцією ” |
постійно, відповідно до затвердженого плану |
Стецюк Т.Ф.
|
|
19. |
Брати участь у засіданнях постійно діючої інвентаризаційної комісії, тендерного комітету, комісії по списанню матеріальних цінностей, експертної комісії з питань конфіденційної інформації та інших, відповідно до наказів територіального управління |
протягом січня-червня (по мірі проведення засідань) |
члени комісії, згідно наказу |
|
20. |
Забезпечити приймання, облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом ДСК |
постійно, по мірі надходження |
Пивовар С.А. Корж Г.В. |
|
21. |
Вживати заходи щодо забезпечення безпеки та незалежності суддів |
січень-червень за умови фінансування |
Стецюк Т.Ф. |
|
22. |
Вживати заходи щодо забезпечення місцевих судів охоронно-пожежною сигналізацією |
січень-червень за умови фінансування |
Стецюк Т.Ф. |
|
23. |
Проведення комісійного обстеження приміщень місцевих загальних судів |
Згідно спільного графіка з СОРСМ «Грифон» |
Стецюк Т.Ф. |
|
24. |
Ведення контрольного списку суддів місцевих судів області ( по черговості), які потребують забезпечення службовим житлом |
січень-червень
|
Стецюк Т.Ф. |
|
25. |
Забезпечувати приймання облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом обмеженого доступу «Для службового користування» |
постійно по мірі надходження |
Пивовар С.А., у разі відсутності Корж Г.В. |
|
26. |
Забезпечувати дотримання правил проходження документообігу в територіальному управлінні |
постійно до визначення відповідального працівника |
Пивовар С.А. |
|
27. |
Забезпечувати належну організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє територіальне управління |
постійно |
Пивовар С.А. Стецюк Т.Ф. |
|
28. |
Вживати заходи щодо запобігання і протидії корупції.
|
Постійно, відповідно до затвердженого плану |
Стецюк Т.Ф.
|
|
29. |
Вживати заходи щодо вивчення та виконання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
|
Постійно, відповідно до затвердженого плану |
Стецюк Т.Ф. Корж Г.В.
|
|
30. |
Подавати в ДСА України інформацію про виконання Плану заходів ТУ ДСА України в Волинській області щодо реалізації положень Закону України«Про засади запобігання і протидії корупції».
|
Щоквартально до 10 числа місяця |
Стецюк Т.Ф. Корж Г.В.
|
|
сектор кадрової роботи |
||||
31. |
На виконання наказу ДСА України від 17.06.2011 №103 здійснювати оновлення веб - сайту |
Постійно в міру необхідності |
Корж Г.В. Борсук О.М. |
|
32. |
Забезпечити своєчасне подання в ДСА України наступну звітну інформацію: - щодо штатної та фактичної чисельності суддів, працівників судів та територіального управління ДСА в області ; - про кількісний та якісний склад службовців та державних службовців; - про співробітництво з ЗМІ; - про відряження працівників ТУ |
Щоквартально
щоквартально, до 10 числа
що півріччя, до 15 числа місяця Щоквартально
|
Корж Г.В. Борсук О.М. |
|
- |
Здійснювати висвітлення через місцеві ЗМІ інформацію про діяльність територіального управління та події, які відбулись за участю управління. Копії опублікованих в друкованих ЗМІ статей надсилати для відома на адресу ДСА України |
Постійно |
Корж Г.В. Борсук О.М.
|
|
- |
Взяти участь в проведенні разом з працівниками інших секторів управління в комплексних та цільових вивчень стану організації роботи міських, районних, міськрайонних судів області /відповідно до графіка проведення перевірок/ |
Згідно з планом
|
Корж Г.В. Борсук О.М.
|
|
33. |
Подати в ДСА України на затвердження графік відпусток начальника та заступника начальника територіального управління на 2012 рік. Вжити заходи до затвердження графіку відпусток на 2012 рік працівників територіального управління |
до 5 січня 2012 р.
до 5 січня 2012 р. |
Борсук О.М. |
|
34. |
Підтримувати в контрольному стані Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів |
Постійно, в міру потреби |
Корж Г.В.
|
|
35. |
Забезпечувати оновлення необхідної інформації та підтримання в контрольному стані локальної системи „Картка” ЄДСК „Кадри” в територіальному управління та місцевих загальних судах області. Подавати в Управління Головдержслужби в Волинській області необхідну інформацію |
Постійно, в міру потреби |
Борсук О.М. |
|
36. |
Вжити необхідні заходи для подання особами, зарахованими до кадрового резерву для державної служби територіального управління звітів про виконання особистих річних планів. З метою підготовки дієвого резерву кадрів на заміщення вакантних посад державних службовців територіального управління приймати для проходження стажування в секторі кадрової роботи та інших структурних підрозділах територіального управління працівників апаратів судів |
Постійно, згідно з потребою
|
Корж Г.В.
Борсук О.М. |
|
37. |
Підготувати матеріали для заохочення працівників територіального управління та місцевих судів до Дня юриста Дня працівників суду |
Вересень 2011 Листопад 2011 |
Корж Г.В. Борсук О.М. |
|
38. |
Забезпечити направлення суддів, працівників апарату судів та територіального управління на навчання з підвищення кваліфікації до Національної школи суддів України та Львівського регіонального відділення школи суддів України |
Постійно згідно з графіками |
Корж Г.В.
|
|
39. |
Провести з керівниками апаратів судів та консультантами по веденню кадрового діловодства навчальний семінар |
грудень 2011 р. |
Корж Г.В. Борсук О.М. |
|
40. |
Провести аналіз стану розгляду звернень громадян в територіальному управлінні державної судової адміністрації в Волинській області за 2011 рік.
|
грудень 2011 р. |
Корж Г.В.
|
|
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності
|
||||
41. |
При зміні структури або розміру заробітної плати вносити пропозиції до проекту штатного розпису місцевих судів області та теруправління |
На момент зміни посадових окладів |
Доленко І.Л., Соколова О.С. |
|
42. |
Скласти фінансові звіти за І півріччя, дев’ять місяців 2011 року та направити їх на паперових та електронних носіях в ДСА України та органи казначейства |
У визначені ГУДКУ та ДСАУ строки |
Доленко І.Л., Соколова О.С., Губа І.І., Савонюк А.В. |
|
43. |
Формування реєстрів юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень, перерахування платежів та виплата коштів, які обліковуються на всіх казначейських та банківських рахунках теруправління |
Протягом липня - грудня |
Савонюк А.В., Губа І.І.
|
|
44. |
Формування меморіальних ордерів № 1; 8 |
Щомісячно до 2 числа |
Савонюк А.В.. |
|
45. |
Забезпечення відшкодування відрядних витрат |
Систематично, по мірі надходжень документів (відрядних посвідок) |
Савонюк А.В. |
|
46. |
Забезпечити ведення касових книг |
В день проведення касових операцій |
Савонюк А.В. |
|
47. |
Забезпечити ведення журналу обліку та видач доручень на отримання товарно-матеріальних цінностей |
Систематично |
Савонюк А.В. |
|
48. |
Забезпечення формування (підшивка) та зберігання всіх первинних документів відповідно до вимог інструкції з діловодства |
Систематично |
Савонюк А.В. |
|
49. |
Формування меморіальних ордерів № 2, 17 |
Щомісячно до 2 числа |
Доленко І.Л. |
|
50. |
Забезпечити ведення меморіальних ордерів №5, 5-а, 16 по виплатах із Чорнобильського фонду |
Щомісячно до 2 числа |
Соколова О.С. |
|
51. |
Формування меморіальних ордерів № 4,4а,4спец., 6, 9,9а, 10,10а, 13,13а, 16, 17 |
Щомісячно до 2 числа |
Доленко І.Л., Губа І.І., Савонюк А.В.
|
|
52. |
Подання звітів до ДСА України - структура заробітної плати та грошового утримання суддям
|
Щомісячно до 5 числа |
Соколова О.С.
|
|
53. |
Забезпечити ведення карток аналітичного обліку отриманих асигнувань протягом 2011 року |
Систематично |
Доленко І.Л. |
|
54. |
Забезпечити систематичний облік фактичних видатків по нарахованій зарплаті, нарахуваннях на зарплату та довічному утриманню суддів |
Щомісяця до 5 числа |
Доленко І.Л., Соколова О.С.
|
|
55. |
Забезпечити систематичний облік фактичних видатків по всіх господарських операціях |
Щомісяця до 5 числа |
Доленко І.Л.
|
|
56. |
Підготувати звіт в ДСА України та органи казначейства про виконання загального та спеціальних фондів бюджетних установ за формою 2 мд; 2 кд; 4 мд, 4кд |
Щомісяця до 5 числа |
Доленко І.Л. |
|
57. |
Подати звіти до ДСА України про стан розрахунків за енергоносії, комунальні послуги; реєстр нерухомого державного майна переданого теруправлінням в оренду |
Щомісячно до 5 числа |
Доленко І.Л. |
|
58. |
Підготувати звіт в ДСА України та органи казначейства про заборгованість бюджетних установ за формою 7 мд; 7 кд |
Щомісячно до 5 числа |
Доленко І.Л. |
|
59. |
Підготувати та подати до ДПІ розрахунок про неприбуткові установи |
До 10.08 10.11 |
Доленко І.Л. |
|
60. |
Скласти звіт про використання коштів фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС за ІІІ та ІV квартал 2011 року |
До 10.07 10.10 |
Соколова О.С.
|
|
61. |
Здійснювати контроль залишків коштів на рахунках |
Постійно |
Доленко І.Л. |
|
62. |
Підготувати розрахунок суми страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за червень - листопад 2011 року |
Щомісячно до 20 числа |
Соколова О.С.
|
|
63. |
Підготувати розрахунок про нарахування і перерахування страхових внесків та витрачання коштів Фонду соціального страхування від тимчасової втрати працездатності за ІІ та ІІІ квартал 2011 року |
До 20.07, 20.10 |
Соколова О.С.
|
|
64. |
Підготувати розрахунок про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов’язкового державного страхування України на випадок безробіття за ІІ та ІІІ квартал 2011 року |
До 20. 07, 20.10 |
Соколова О.С.
|
|
65. |
Провести розрахунок про нарахування і перерахування страхових внесків та витрачання коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві за ІІ та ІІІ квартал 2011 року |
До 20. 07, 20.10 |
Соколова О.С.
|
|
66. |
Підготувати до звіту 1- ДФ інформацію про підприємців, яким було перераховано, або відшкодовано кошти |
До 05.08 05.11 |
Соколова О.С.
|
|
67. |
Підготувати звіт про нарахування і виплату фізичним особам доходів і сум утриманих з них податків за ІІ та ІІІ квартал 2011 року |
До 10.08 10.11 |
Соколова О.С.
|
|
68. |
Подати звіт до органів статистики про залишки і використання енергетичних матеріалів та продуктів перероблення нафти |
До 07.07 07.10 |
Губа І.І.
|
|
69. |
Подати звіт про витрати палива, тепло енергії та електроенергії |
До 07.07 07.10 |
Губа І.І.
|
|
70. |
Здійснювати контроль за дотриманням встановлених лімітів по комунальних платежах та телефонних розмовах |
Щомісячно |
Савонюк А.В. Доленко І.Л. |
|
71. |
Формування статистичної звітності ф. 1-ПВ |
Щомісячно до 7 числа |
Соколова О.С.
|
|
72. |
Провести розрахунок і виплату заробітної плати працівникам місцевих судів та теруправління, при умові відсутності асигнувань зареєструвати в органах ГУДКУ Волинської області як кредиторську заборгованість |
Щомісяця 15 і 30; 31 числа |
Соколова О.С.
|
|
73. |
Провести розрахунок і виплату грошового утримання суддям, що мають право на відставку, при умові відсутності асигнувань зареєструвати в органах ГУДКУ Волинської області як кредиторську заборгованість |
Щомісяця 15 і 30; 31 числа |
Соколова О.С.
|
|
74. |
Здійснити розрахунок на виплату компенсацій та надання пільг потерпілим громадянам внаслідок аварії на ЧАЕС, подання до Департаменту соціальної політики Луцької міськради |
Щомісячно до 20 числа наступного місяця за який здійснюються нарахування |
Соколова О.С.
|
|
75. |
Надання рекомендацій адміністрації судів про розміри преміювання суддів та працівників апарату суду |
щомісячно |
Доленко І.Л. |
|
76. |
Проведення роз’яснювальної роботи з матеріально-відповідальними особами по питаннях обліку матеріалів, з питань дотримання встановлених лімітів по комунальних платежах та телефонних розмовах |
По мірі виникнення питань |
Доленко І.Л., Губа І. І. Савонюк А.В.
|
|
77. |
Проведення роз’яснювальної роботи по питаннях застосування соціальної пільги |
По мірі виникнення питань |
Соколова О.С. |
|
78. |
Аналіз асигнувань, що надійшли на рахунки, касових і фактичних видатків; моніторинг дебіторської та кредиторської заборгованості, з метою контролю та застосування методів запобігання її створення |
Щомісячно |
Доленко І.Л., Соколова О.С., Губа І.І., Савонюк А.В. |
|
79. |
Аналіз фонду заробітної плати |
Щомісячно до 25 числа
|
Соколова О.С.
|
|
80. |
Проведення узагальненого аналізу накопичення коштів - оплати за інформаційно-технічне забезпечення розгляду судового процесу у місцевих судах області |
Щомісячно до 10 числа
|
Доленко І.Л., Савонюк А.В. |
|
81. |
Аналіз залишків бюджетних коштів на рахунках в органах ГУДКУ |
Щоденно
|
Доленко І.Л., Савонюк А.В.
|
|
82. |
Узагальнення та аналіз використання асигнувань, виділених на фінансування теруправління і місцевих судів на ІІ півріччя 2011 р. з метою їх цільового та ефективного використання |
Протягом півріччя |
Доленко І.Л., Соколова О.С., Губа І.І., Савонюк А.В.
|
|
сектор організації роботи з ведення судової статистики, судового діловодства та архіву судів, організації служби судових розпорядників |
||||
83. |
Забезпечити виконання поточних доручень ДСА України та інших відомств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції сектору |
липень - грудень |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
84. |
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 01.06.10 № 28249/1/1-10, надавати Волинській обласній державній адміністрації інформацію щодо справ про притягнення до адміністративної і кримінальної відповідальності порушників прав інтелектуальної власності, які перебувають в провадженні місцевих загальних судів Волинської області |
Щомісячно до 23 числа |
Павлюк О.О. |
|
85. |
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 07.06.10 № 32208/1/1-10, надавати інформацію щодо справ, які перебувають у провадженні місцевих загальних судів області, про притягнення до кримінальної відповідальності за нормами статей 176, 190, 191, 192, 203, 203-1, 205, 206, 208, 212, 216, 225, 227 та 229 КК України порушників майнових прав на музичні фонограми та їх примірники, правова охорона яких здійснюється відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні прав», під час виготовлення, ввезення в Україну, реєстрації, продажу, публічного виконання, кабельної ретрансляції, передачі та розповсюдження через Інтернет або іншого використання таких фонограм, управління і розпорядження майновими правами на них |
Щомісячно до 5 числа |
Павлюк О.О. |
|
86. |
Проводити вивчення стану організації діяльності роботи місцевих судів області з питань, віднесених до компетенції сектору |
Протягом липня - грудня згідно затвердженого плану |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
87. |
Забезпечувати своєчасне та достовірне надання звітної інформації |
Постійно |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
88. |
Забезпечувати підготовку матеріалів для належної організації роботи колегії територіального управління |
Постійно, згідно затвердженого плану проведення засідань колегії |
Вознюк О.М. |
|
89. |
Забезпечувати проведення виробничого навчання з працівниками територіального управління |
щомісячно, перший понеділок місяця |
Вознюк О.М. |
|
90. |
Забезпечувати організаційну підготовку засідань експертної комісії ТУ ДСА в області
|
Постійно (у разі потреби проведення засідань ЕК) |
Павлюк О.О. |
|
91. |
Виконувати обов’язки по веденню архівної роботи у теруправлінні |
Протягом липня - грудня |
Павлюк О.О. |
|
92. |
Брати участь у засіданнях постійно діючої інвентаризаційної комісії, комітету з конкурсних торгів, комісії по списанню матеріальних цінностей, експертної комісії з питань конфіденційної інформації територіального управління |
Протягом липня - грудня (по мірі проведення засідань) |
Павлюк О.О. |
|
93. |
Здійснювати контроль щодо впровадження та подальшого супроводу КП «Документообіг загальних судів» |
Постійно |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
94. |
Провести перевірку правильності закриття структурними підрозділами теруправління справ, відповідно до затвердженої номенклатури на 2011 рік |
до 31 грудня 2011 року |
Павлюк О.О. |
|
95. |
Провести відбір для знищення документів сектору, строк зберігання яких закінчився станом на 1 січня 2011 року |
серпень - листопад |
Вознюк О.М. |
|
96. |
Організація роботи по складанню описів справ постійного зберігання та з особового складу |
серпень - листопад |
Павлюк О.О., члени експертної комісії |
|
97. |
Проведення інструктажів працівникам територіального управління з питань охорони праці |
У строки визначенні Інструкціями |
Вознюк О.М. |
|
98. |
Ведення обліку юридичної літератури теруправління |
У разі надходження |
Павлюк О.О. |
|
99. |
Ведення обліково-кодифікаційної картотеки теруправління |
липень - грудень |
Вознюк О.М. |
|
100. |
Вживати заходів щодо підготовки та передачі Реєстрів документів – підписних листів для виготовлення електронних цифрових підписів вперше призначеним суддям та іншим підписувачам, своєчасно скеровувати заявки на зміну реквізитів у електронних ключах, їх скасування |
У разі потреби |
Павлюк О.О. |
|
101. |
Вживати заходів щодо своєчасного розміщення інформації про територіальне управління та місцеві суди області у Єдиній базі даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень |
У разі потреби |
Павлюк О.О. |
|
102. |
Вживати заходи щодо посилення боротьби по протидії корупції |
Постійно |
Павлюк О.О. спільно із керівниками самостійних структурних підрозділів |
|
103. |
Вжиття заходів щодо зміцнення трудової та виконавської дисципліни працівниками сектору |
липень - грудень |
Павлюк О.О. |
|
104. |
Здійснювати проходження документообігу у секторі |
липень - грудень |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
105. |
Прийом первинних звітів про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами за 2010 рік за формами 1, 1-ОП, 1-Л, 2а, 2ц, 3, 4, 5 |
З 04.07.11 по 15.07.11, згідно затвердженого графіка |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
106. |
Прийом первинних звітів про оперативність розгляду кримінальних справ місцевими загальними судами області та щодо розгляду справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України |
Щоквартально, до 5 (1-ОП) та 8 (1-Л) числа місяця, наступного за звітним періодом |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
107. |
Прийом щомісячних первинних звітів про результати роботи підрозділів служби судових розпорядників судів загальної юрисдикції Волинської області |
Щомісячно до 5 числа |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
108. |
Підготувати зведені звіти про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Волинської області за перше півріччя 2011 року та подати їх до ДСА України |
До 10.07.11 (1-ОП), 15.07.11 (1-Л), 20.07.11 (1, 2а, 2ц, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) |
Павлюк О.О. Вознюк О.М.
|
|
109. |
Сформувати аналітичні таблиці про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Волинської області за 2010 рік |
серпень 2011 року |
Павлюк О.О.
|
|
110. |
На виконання наказу ДСА України від 29.11.2004 № 243/04 узагальнити та подати ДСА України зведений звіт про результати роботи підрозділів служби судових розпорядників судів загальної юрисдикції Волинської області |
Щоквартально 08.07.11, 07.10.11 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
111. |
На виконання наказу ДСА України від 20.02.07 № 15 узагальнити та подати звіт про оперативність розгляду місцевими загальними судами області кримінальних справ (форма 1-ОП) за перший квартал 2011 року |
До 10.10.11 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
112. |
На виконання наказу ДСА України від 29.04.09 № 51 узагальнити та подати звіт про стан розгляду місцевими загальними судами області справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України (1-Л) за перший квартал 2011 року |
До 14.10.11
|
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
113. |
Приймання паперових посилок із картками стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу, перевірка правильності внесеної інформації до вказаних карток |
Щомісячно до 10 числа |
Вознюк О.М. |
|
114. |
На виконання вимог п. 4.10. та 5.9. Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, провести звірку надходження вищевказаних карток до територіального управління з апеляційним та місцевими загальними судами області |
Щоквартально до 15.07.11, 15.10.11 |
Павлюк О.О. |
|
115. |
Здійснювати контроль щодо наповнення місцевими судами області КП «Документообіг загальних судів» на предмет повноти заповнення усіх визначених граф, достовірності показників |
Постійно
|
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
116. |
Здійснювати контроль за присвоєнням статистичних кодів вперше призначеним суддям та своєчасно вносити зміни до затвердженого Довідника кодів суддів загального апеляційного і загальних місцевих судів Волинської області на 2011 рік |
Контроль – постійно; внесення змін – у разі необхідності
|
Павлюк О.О. |
|
117. |
Забезпечення судових розпорядників форменим одягом та знаками розрізнення, ведення обліку |
У разі необхідності та наявності відповідного фінансування |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
118. |
Здійснювати контроль в частині направлення додаткової заявки для забезпечення форменим одягом судових розпорядників у 2012 році, на виконання п.2.1.1. Положення, затвердженого наказом ДСА України від 23.12.05 № 135 |
Щоквартально додаткова заявка (у разі потреби) |
Вознюк О.М. |
|
119. |
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 27.07.05 № 5864/14/1-05, здійснювати контроль щодо інформації про справи, які перебувають у провадженні місцевих загальних судів області і однією із сторін по яких виступають іноземні інвестори |
Постійно, у разі наявності інформації невідкладно інформувати ВОДА |
Павлюк О.О.
|
|
120. |
Надавати місцевим загальним судам області роз’яснення з питань обліково-статистичної роботи, судового діловодства, роботи архіву суду та служби судових розпорядників |
Постійно у разі необхідності
|
Павлюк О.О. Вознюк О.М.
|
|
121. |
Провести семінари з працівниками апарату судів області з питань віднесених до компетенції сектору в частині:
- складання звітів про стан здійснення правосуддя та ведення аналітичної роботи з питань судової статистики;
- ведення архівної роботи у місцевих загальних судах;
- судове діловодство
- організація роботи служби судових розпорядників |
грудень 2011 року
у разі затвердження нової Інструкції (серпень - грудень 2011 року)
у разі затвердження нової Інструкції з діловодства (серпень - грудень 2011 року)
у разі внесення змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію у судах даної ділянки роботи |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
122. |
Організовувати та забезпечувати стажування у територіальному управлінні працівників апарату судів, відповідальних за ведення судової статистики, судового діловодства та архіву суду з метою підвищення їхньої кваліфікації |
У разі необхідності (за клопотанням голови суду) |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
123. |
Провести аналіз стану обліково-статистичної роботи у територіальному управлінні та місцевих загальних судах області за перше півріччя 2011 року |
До 20.08.11 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М.
|
|
124. |
Провести аналіз стану здійснення правосуддя місцевими загальними судами області за перше півріччя 2011 року |
До 30.08.11 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
125. |
На виконання пункту 4 постанови колегії теруправління від 09.12.09 № 1/8, провести аналіз стану виконавської дисципліни у секторі |
Щоквартально (30.09.2011; 31.12.2011) |
Павлюк О.О. |
|
126. |
Проаналізувати стан виконання місцевими загальними судами протягом липня - грудня 2011 року контрольних завдань теруправління з питань віднесених до компетенції сектору |
31.12.11
|
Вознюк О.М. |
|
127. |
Узагальнювати інформацію про стан наповнення у розрізі категорій справ місцевими загальними судами області комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів» |
Постійно, у разі потреби |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
128. |
На виконання п.3.3. постанови колегії ТУ ДСА в Волинській області від 09.12.08 № 3/11 узагальнити інформацію щодо кількості надісланих місцевими загальними судами області копій судових рішень для внесення їх до ЄДРСР |
Щоквартально до 25.07.11, 25.10.11 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
129. |
Узагальнювати інформацію щодо результатів роботи підрозділів служби судових розпорядників місцевих судів області на підставі поданих звітів |
Щомісячно до 10 числа |
Вознюк О.М. |
|
130. |
На виконання п.3.4. постанови колегії ТУ ДСА в Волинській області від 09.12.08 № 3/11 узагальнити інформацію щодо кількості направлених місцевими загальними судами області виконавчих листів по стягненню витрат за інформаційно-технічне забезпечення розгляду цивільної справи |
Щоквартально до 29.07.11, 28.10.11 |
Павлюк О.О. Вознюк О.М. |
|
131. |
Проводити аналіз стану виконання постанов колегії територіального управління |
Щоквартально до 29.07.11, 28.10.11 |
Вознюк О.М. |
|
132. |
На виконання пункту 1 наказу начальника ТУ ДСА в Волинській області від 02.04.10 № 12/01-08, здійснювати належний контроль за своєчасним виконанням структурними підрозділами теруправління рішень колегії ДСА України |
Постійно |
Вознюк О.М. |
|
133. |
Проводити аналіз стану виконання рішень колегії ДСА України з позначкою «виконання постійно», звітувати до Державної судової адміністрації України |
Щоквартально до 14.07.11, 14.10.11 |
Вознюк О.М. |
|
сектор організаційного, юридичного та господарського забезпечення діяльності судів |
||||
134. |
Забезпечити приймання, облік (реєстрацію), зберігання документів з грифом ДСК |
постійно, по мірі надходження |
Пивовар С.А. |
|
135. |
Забезпечити організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє територіальне управління |
постійно, по мірі надходження |
Пивовар С.А. |
|
136. |
На виконання наказу ДСА України від 14.04.05 № 41 та доручення від 28.11.06 № 11-7306 надати звіт щодо практики розгляду судами судових справ за участю органів державної судової адміністрації у 1 півріччі 2011 року |
до 05.07 |
Байрак Г.Р. |
|
137. |
Спільно з апеляційним судом Волинської області проводити вивчення стану роботи судів з питань, віднесених до компетенції сектору |
за окремим планом-графіком
|
Пивовар С.А., Байрак Г.р. |
|
138. |
Забезпечувати підготовку матеріалів для проведення роботи комітету конкурсних торгів |
протягом липень-грудень |
Стецюк Т.Ф. Доленко І.Л., Пивовар С.А.
|
|
139. |
Вжиття заходів щодо зміцнення трудової та виконавської дисципліни працівниками сектору |
липень-грудень |
Пивовар С.А. |
|
140. |
Вживати заходи щодо посилення боротьби по протидії корупції. Забезпечити подання в ДСА України аналітичної інформації на виконання Закону України “Про боротьбу з корупцією” |
постійно, відповідно до затвердженого плану |
Пивовар С.А. спільно з Стецюк Т.Ф. Корж Г.В.
|
|
141. |
Проводити оновлення WEB -сайта територіального управління за відповідними розділами в частині роботи сектору |
протягом липень-грудень |
Байрак Г.Р. |
|
142. |
Забезпечити виконання поточних доручень ДСА України та інших відомств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції сектору |
липень-грудень по мірі надходження |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
143. |
Брати участь у колегіях територіального управління |
липень-грудень по мірі проведення |
Пивовар С.А. |
|
144. |
Організація придбання матеріальних цінностей, їх облік, організація проведення господарських робіт для потреб місцевих судів області, теруправління |
липень-грудень по мірі надходження фінансування |
Пивовар С.А. Стецюк Т.Ф. |
|
145. |
Ведення складського господарства. Забезпечення прийому і відпуску товаро - матеріальних цінностей |
липень-грудень |
Пивовар С.А., Байрак Г.Р. |
|
146. |
Організація та проведення поточних, капатільних ремонтів та будівництва приміщень місцевих судів за затвердженим планом |
липень-грудень за умови фінансування |
Пивовар С.А спільно з Стецюк Т.Ф. |
|
147. |
Проведення технічного огляду автомобілів у судах Волинської області та службового автомобіля теруправління |
за умови потреби та фінансування |
Пивовар С.А. Стецюк Т.Ф. |
|
148. |
Встановлення охоронної сигналізації типу «автодозвону» в судах Волинської області |
січень-червень за умови фінансування |
Стецюк Т.Ф. |
|
149. |
Брати участь у засіданнях комісій територіального управління |
по мірі проведення та за умови членства |
Пивовар С.А. |
|
150. |
Забезпечення суддів суддівськими мантіями та нагрудними знаками (забезпечення виготовлення, видача та облік) |
у разі необхідності та наявності фінансування |
Пивовар С.А. Байрак Г.Р. |
|
151. |
Організація опублікування у засобах масової інформації оголошень про виклик осіб до суду |
січень-червень за умови фінансування |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
152. |
Організація встановлення охоронних сигналізацій у місцях проживання суддів (відповідно до поданих заяв) |
у разі необхідності та за умови фінансування |
Стецюк Т.Ф. Байрак Г.Р. |
|
153. |
Брати участь у засіданнях експертних комісій територіального управління |
по мірі проведення |
Пивовар С.А. |
|
154. |
Забезпечувати своєчасну заправку картриджів, ремонт та обслуговування комп’ютерної та копіювальної техніки, що перебуває на балансі управління |
постійно з урахуванням фінансування |
Байрак Г.Р. до заповнення вакансії) |
|
155. |
Здійснювати координацію роботи спеціалістів з інформаційних технологій місцевих судів |
постійно |
Пивовар С.А. спільно з керівником ДП ІСС ( до заповнення вакансії) |
|
156. |
Здійснювати адміністрування автоматизованих робочих місць працівників територіального управління, координувати дану ділянку роботи у місцевих судах |
постійно |
Пивовар С.А. спільно з керівником ДП ІСС ( до заповнення вакансії) |
|
157. |
Підготовка та укладення господарських договорів з підприємствами, установами та організаціями, контроль за їх виконанням |
липень-грудень |
Пивовар С.А. Байрак Г.Р.
|
|
158. |
Ведення претензійно-позовної роботи, представлення інтересів територіального управління в судах, інших органах під час розгляду правових питань |
у разі потреби |
Байрак Г.Р. |
|
159. |
Надавати місцевим судам області роз’яснення з питань організації роботи місцевих судів та інших питань віднесених до компетенції сектора |
липень-грудень |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
160. |
Провести семінар з працівниками місцевих судів з питань організації роботи в частині проходження документообігу |
грудень |
Пивовар С.А.
|
|
161. |
Провести семінар з секретарями судових засідань з питань здійснення фіксування судового процесу |
у разі потреби |
Пивовар С.А. спільно з керівником ДП ІСС ( до заповнення вакансії) |
|
162. |
Провести узагальнення по матеріально-технічному забезпеченню місцевих судів області за 1 півріччя 2011 року |
до 17.07 |
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора |
|
163. |
Провести узагальнення по матеріально-технічному забезпеченню місцевих судів області за 9 місяців 2011 року |
до 20.10
|
Пивовар С.А. спільно з працівниками сектора
|
|
164. |
Аналіз наслідків розгляду претензій, позовів і судових справ, практики укладення та виконання договорів; внесення керівнику територіального управління пропозиції щодо удосконалення правового забезпечення господарської діяльності. |
липень-грудень |
Байрак Г.Р. |
|
165. |
Вести аналіз стану виконання контрольних завдань тер управління в судах області |
грудень |
Байрак Г.Р. |
|